Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szukam kogoś do wystrojenia Audi A4 B6 1.8T BFB LPG po logach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie, jest tu jeszcze ktoś kto się tym zajmuje?

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, bazz2 napisał(a):

Tak jak w temacie, jest tu jeszcze ktoś kto się tym zajmuje?

Dużo osób potrafi to zrobić. Jak masz czym odczytać korekty ze sterownika silnika, kabel do obsługi sterownika LPG, laptop ze sprawną baterią i dostępem do internetu podczas jazdy to można to zrobić nawet zdalnie i takie osoby tutaj są.

 

Jaki masz sterownik LPG?

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano

Próbowałem wiele razy, niestety prawda jest taka że nie zastąpi to regulacji na żywo w aucie, nawet najlepszy internet z telefonu przy połączeniu zdalnym zrywa, szatkuje w trakcie jazdy i strojący ma pokaz slajdów co uniemożliwia poprawne strojenie.

Opublikowano

Zawsze można potem dolizać po przesłanym logu 2+33 ale to żmudna robota i nie ma się wpływu na to jak jeździ kierownik ale i tak będzie to lepiej wystrojone niż większość tych samochodów po wizycie w warsztacie specjalizującym się w lpg.

Opublikowano
8 godzin temu, pelonek1 napisał(a):

Dużo osób potrafi to zrobić. Jak masz czym odczytać korekty ze sterownika silnika, kabel do obsługi sterownika LPG, laptop ze sprawną baterią i dostępem do internetu podczas jazdy to można to zrobić nawet zdalnie i takie osoby tutaj są.

 

Jaki masz sterownik LPG?

Z wymienionych rzeczy to wszystko jest, co do internetu to aktualnie mieszkam na wsi aczkolwiek mam pełny zasięg LTE / łapie 5g. Sterownik to stag 200 gofast, reduktor kme gold, wtryski ac-w02 bfc.

 

8 godzin temu, przem8 napisał(a):

Zawsze można potem dolizać po przesłanym logu 2+33 ale to żmudna robota i nie ma się wpływu na to jak jeździ kierownik ale i tak będzie to lepiej wystrojone niż większość tych samochodów po wizycie w warsztacie specjalizującym się w lpg.

No właśnie zakładów w mojej okolicy mam już dosyć.

Opublikowano

Prześlij najpierw logi na benie 2+33, 115+118 i 3+20 żeby zobaczyć czy wszystko jest dobrze na benzynie, a potem log na gazie 2+33 z różnych obciążeń podczas jazdy i z pedałem w podłodze od 1,5tys do odciny.

Sterownik masz mocno przestarzały.

Opublikowano
30 minut temu, przem8 napisał(a):

Prześlij najpierw logi na benie 2+33, 115+118 i 3+20 żeby zobaczyć czy wszystko jest dobrze na benzynie, a potem log na gazie 2+33 z różnych obciążeń podczas jazdy i z pedałem w podłodze od 1,5tys do odciny.

Sterownik masz mocno przestarzały.

Co do sterownika to niestety wiem, taki już był, ale czy jest sens go zmieniać? Gaz miałem ustawiany przez jednego z użytkowników forum który robił mi też mapę, wszystko chodziło ładnie do momentu ostatniego przeglądu LPG u gaziarza, trwała jeszcze gwarancja, zmienił mi filtry na inny typ (te w plastikowej puszce) i zaczęło przerywać, jeździłem do niego dwa razy na "poprawki" i jest gorzej niż na początku, auto szarpie przy bucie. 

Logi zrobię w wolnej chwili, raczej bliżej weekendu bo pogoda się poprawia to i śnieg zniknie z dróg.

Opublikowano

Dziwne, że po zmianie filtrów dzieją się takie rzeczy. Może źle zamontował filtr fazy ciekłej i masz spadki ciśnienia gazu? :P

 

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, przem8 napisał(a):

Dziwne, że po zmianie filtrów dzieją się takie rzeczy. Może źle zamontował filtr fazy ciekłej i masz spadki ciśnienia gazu? :P

 

Grzebał też coś jeszcze przy mapie LPG i zmienił 2 przewody bo trzeba było je inaczej ułożyć ponieważ te filtry są większe i nie mieściły się w poprzednim miejscu, filtr fazy ciekłej niedawno zmieniałem sam i bez zmian.

Edit: chyba że problemem jest reduktor, instalacja ma przejechane jakieś 60kkm

Edytowane przez bazz2
Opublikowano
58 minut temu, bazz2 napisał(a):

jest gorzej niż na początku, auto szarpie przy bucie

To go nie butuj za mocno bo te głowice euro 4 wcale takie nieśmiertelne nie są.

Ile masz na LPG przejechane? Zapłon nie wypada w momencie jak szarpie pod butem?

Opublikowano
2 minuty temu, pelonek1 napisał(a):

To go nie butuj za mocno bo te głowice euro 4 wcale takie nieśmiertelne nie są.

Ile masz na LPG przejechane? Zapłon nie wypada w momencie jak szarpie pod butem?

Nie butuje, chodziło mi o to że przy mocnym dodaniu gazu jest szarpnięcie. Jak napisałem wyżej instalacja ma jakieś 60kkm, q co do wypadania zapłonu to byłoby to chyba zapisane w błędach silnika w vcds? Jeśli tak to nic takiego się tam nie pojawiło.

Opublikowano

Sprawdź jakie masz ciśnienie gazu i jak bardzo spada podczas jazdy. 

Czyli teraz masz założony 1 filtr fazy lotnej odstojnikowy z wymiennym wkładem? 

Opublikowano
3 minuty temu, przem8 napisał(a):

Sprawdź jakie masz ciśnienie gazu i jak bardzo spada podczas jazdy. 

Czyli teraz masz założony 1 filtr fazy lotnej odstojnikowy z wymiennym wkładem? 

Na rozgrzanym silniku na postoju ciśnienie to 1.2, sprawdzę podczas jazdy jak się zachowuje, dysze mam 3.2mm czyli max dla tych wtrysków.

Co do filtra to mam 2, listwa jest zasilona z dwóch stron.

Opublikowano
33 minuty temu, bazz2 napisał(a):

co do wypadania zapłonu to byłoby to chyba zapisane w błędach silnika w vcds?

Niekoniecznie, sprawdź w grupie 15 i 16 podczas przerywania.

Opublikowano
23 minuty temu, bazz2 napisał(a):

Co do filtra to mam 2, listwa jest zasilona z dwóch stron

To ile masz mocy, że masz dwa odstojniki? 

Można było dać jeden z podwójnym wyjściem, chyba że moc grubo ponad 200kuni to wtedy dwa filtry mają sens bo są za duże spadki. Przerabiałem to u siebie kiedyś. Osobiście jestem zwolennikiem zwyklych filtrów z bulprenem albo włókno szklane.

Opublikowano
12 minut temu, pelonek1 napisał(a):

Niekoniecznie, sprawdź w grupie 15 i 16 podczas przerywania.

Podglad podczas jazdy? Czy te grupy się loguje?

 

8 minut temu, przem8 napisał(a):

To ile masz mocy, że masz dwa odstojniki? 

Można było dać jeden z podwójnym wyjściem, chyba że moc grubo ponad 200kuni to wtedy dwa filtry mają sens bo są za duże spadki. Przerabiałem to u siebie kiedyś. Osobiście jestem zwolennikiem zwyklych filtrów z bulprenem albo włókno szklane.

Było tak już jak auto było w serii, teraz był klasyczny chip 1.8t czyli prawy IC + wtryski z Bexa więc okolice 200 koni. Rzekomo te odstojnikowe lepiej filtrują, powrócić do starych filtrów?

Opublikowano
21 minut temu, bazz2 napisał(a):

Podglad podczas jazdy? Czy te grupy się loguje?

Podczas jazdy logujesz 15 i 16 i patrzysz albo zapisujesz.

Opublikowano
55 minut temu, bazz2 napisał(a):

Rzekomo te odstojnikowe lepiej filtrują, powrócić do starych filtrów?

Każdy ma swoje zdanie na ten temat. Jak się trafi syf to odstojnik nie pomoże. U mnie odstojnik z alexa przepuszczał substancje oleiste i zawsze wyjście z filtra było brudne. Poza tym upierdliwe przy serwisie jak dla mnie, jeszcze zależy w jakim miejscu zamontowane.

Opublikowano
7 godzin temu, pelonek1 napisał(a):

Podczas jazdy logujesz 15 i 16 i patrzysz albo zapisujesz.

I przyznaję Ci rację, pojawił się missfire, za każdym razem na 4 biegu, najpierw na 1 potem 3 a na końcu 2 cylindrze.

 

8 godzin temu, przem8 napisał(a):

Sprawdź jakie masz ciśnienie gazu i jak bardzo spada podczas jazdy. 

Czyli teraz masz założony 1 filtr fazy lotnej odstojnikowy z wymiennym wkładem? 

Na 3 biegu i około 130km/h ciśnienie spadło do 1.04

 

Ciemno już i nie mam nikogo do obsługi laptopa, logi zrobię w weekend.

Opublikowano
Godzinę temu, bazz2 napisał(a):

I przyznaję Ci rację, pojawił się missfire, za każdym razem na 4 biegu, najpierw na 1 potem 3 a na końcu 2 cylindrze.

Logi kompletne zrób jak Ci @przem8 wyżej pisał bo może z LPG jest wszystko w porządku a głowica mówi pa pa.

Na PB też wypada zapłon?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...