Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zerwany gwint w żeliwie turbosprężarki w Audi A4 B7 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Mam delikatny problem z jedną śrubą od turbo w 1.8t BFB, otóż luzuje się i słychać że puszcza spaliny na łączeniu. Jest to wynikiem zerwania tej śruby, po rozwierceniu i przegwintowaniu zostało pewnie za mało gwintu i nie trzyma. Śruba kupiona nowa ori z podkładką. 
Miał ktoś podobny przypadek i udało się to naprawić, czy zostaje mi oddanie turbo do regeneracji i wymiana żeliwa? Może poleca ktoś skuteczną metodę naprawy? Turbo to hybryda od Geremiego.

Opublikowano

Teoretycznie możesz wstawić tulejkę.

 

Żeliwo możesz wymienić samemu, najlepsza opcja w tym wypadku.

Opublikowano

Jak jest miejsce to zrobić gwint o nr większy. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...