eksed Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Witam mam juz od pewnego czasu ten problem, sprawdzalem wartosci przeplywomierza i egr, oba z tego co wiem dzialaja poprawnie reszta rzeczy jaka zostala co wyczytalem w necie to albo wezyki albo zawor n75 albo brudne turbo, moze te regulowane lopatki w turbo sie nie reguluja, czy jest cos jeszcze innego co moge sprawdzic tutaj mam wyniki dzisiaj jak mi odcielo, wracam ze szkoly i jak jade pod gorke to czesto wlasnie mi wpada w tryb awaryjny choc ostatnio jest gorzej bo wpada w ten tryb i nie wychodzi z niego sam po tym jak sie obciazenie da w dol tylko zostaje w nim do wylaczenia auta, z tego co widze to faktycznie overboost jest ale nie do konca sie na tym znam prosze o pomoc dolaczam loga z vcds-lite i zrobilem jakies wykresy zeby moze latwiej bylo to zrozumiec d LOG-01-011-xbarxx-xxx.csv
Fazii Opublikowano 1 minutę temu Opublikowano 1 minutę temu Strzykawka 100 150 ml (lub pompka vacum), wężyk, zimny motor. Zapinasz na gruchę i patrzysz czy geometria gładko śmiga. Najlepiej jedną ręką trzymać dźwigienkę od geometrii na turbinie. Elegancko wtedy idzie wyczuć. Ma chodzić gładko bez żadnych zacięć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się