audia4allroad Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Witam wszystkich, znalazłem samochod ktory zamierzam kupic, lecz nigdzie nie moglem znalezc informacji na temat napedu quattro tzn torsen czy ultra, prosba gdyby ktos mogl to sprawdzic po nr vin WAUZZZF43MA065630, drugie pytanie czy ma ktos jakis sposob na sprawdzenie auta sprowadzonego z Francji z malym przebiegiem okolo 70 tys rok produkcji 2021, po szkodzie ktorej nigdzie nie moge znalezc a sprzedawca w tym nie pomaga, mam tylko francuski numer rej, na autodna widnieje szkoda jako kolizja ale nic wiecej. Wielkie dzieki z gory za pomoc
audia4allroad Opublikowano 14 godzin temu Autor Opublikowano 14 godzin temu Dziekuje za odpowiedz, czyli benzyna i diesel maja juz napedy ultra ? nie Da sie kupic w tym roczniku allroada z napedem Torsen ?
Muskel1 Opublikowano 13 godzin temu Opublikowano 13 godzin temu 29 minut temu, audia4allroad napisał(a): Da sie kupic w tym roczniku allroada z napedem Torsen ? Tylko 3.0 TDI
matbruk Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu (edytowane) 4 godziny temu, audia4allroad napisał(a): Dziekuje za odpowiedz, czyli benzyna i diesel maja juz napedy ultra ? nie Da sie kupic w tym roczniku allroada z napedem Torsen ? A jest wogóle odczuwalna jakaś różnica podczas codziennej jazdy dla przeciętnego kierowcy, między Ultra a Torsen.??? Edytowane 9 godzin temu przez matbruk
Lovely Man Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Rożnica jest nieodczuwalna czyli nie ma jak pisze kolega Muskel1
Muskel1 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Są osoby szydzące, które nazywają Haldex w MQB czy Ultra w MLBevo, "Fake Quattro" i próbują udowodnić w jaki warunkach różnice są odczuwale, ale tak szczerze mówiąc, dla przeciętnego kierowcy w codziennym użytkowaniu jest to nieodczuwalne. Wręcz przeciwnie, na korzyść napędu Ultra jest minimalnie mniejsze spalanie, bo napęd tylny zostaje odłączany i w sytuacjach wymagających napędu 4x4 zostaje w ułamkach sek.(250ms) dołączany. Jedynym minusem moim zdaniem jest podobnie jak w FWD, szybsze zużywanie przednich opon, czemu można i tak zapobiegać zmieniając co sezon przód na tył i odwrotnie.
Lovely Man Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Matbruk, mam krajową, bezwypadkową A4 Allroad z przebiegiem 60.000 km, hakiem ori i gwarancją fabryczną do kwietnia 2026 do sprzedania. Pisz na priv jak coś
matbruk Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu 4 godziny temu, Lovely Man napisał(a): Matbruk, mam krajową, bezwypadkową A4 Allroad z przebiegiem 60.000 km, hakiem ori i gwarancją fabryczną do kwietnia 2026 do sprzedania. Pisz na priv jak coś Dzięki , mam a4b9 , jeśli zmienię w najbliższym czasie to na nowe A5 lub Q5, autor tematu szuka auta :).
Lovely Man Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Sorki, mała pomyłka Nowe A5 wydaje się fajne ale poczekajmy aż ujawnią się choroby wieku dziecięcego, a poza tym nie ma A5 Allroad i nie wiadomo kiedy będzie. Q5 już niestety nie jeździ tak dobrze jak A4 pomimo wielu cech wspólnych, buja się na winklach jak marynarz po wyjściu z baru
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się