audia4allroad Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego Witam wszystkich, znalazłem samochod ktory zamierzam kupic, lecz nigdzie nie moglem znalezc informacji na temat napedu quattro tzn torsen czy ultra, prosba gdyby ktos mogl to sprawdzic po nr vin WAUZZZF43MA065630, drugie pytanie czy ma ktos jakis sposob na sprawdzenie auta sprowadzonego z Francji z malym przebiegiem okolo 70 tys rok produkcji 2021, po szkodzie ktorej nigdzie nie moge znalezc a sprzedawca w tym nie pomaga, mam tylko francuski numer rej, na autodna widnieje szkoda jako kolizja ale nic wiecej. Wielkie dzieki z gory za pomoc
audia4allroad Opublikowano 23 Lutego Autor Opublikowano 23 Lutego Dziekuje za odpowiedz, czyli benzyna i diesel maja juz napedy ultra ? nie Da sie kupic w tym roczniku allroada z napedem Torsen ?
Muskel1 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego 29 minut temu, audia4allroad napisał(a): Da sie kupic w tym roczniku allroada z napedem Torsen ? Tylko 3.0 TDI
matbruk Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego (edytowane) 4 godziny temu, audia4allroad napisał(a): Dziekuje za odpowiedz, czyli benzyna i diesel maja juz napedy ultra ? nie Da sie kupic w tym roczniku allroada z napedem Torsen ? A jest wogóle odczuwalna jakaś różnica podczas codziennej jazdy dla przeciętnego kierowcy, między Ultra a Torsen.??? Edytowane 23 Lutego przez matbruk
Lovely Man Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego Rożnica jest nieodczuwalna czyli nie ma jak pisze kolega Muskel1
Muskel1 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego Są osoby szydzące, które nazywają Haldex w MQB czy Ultra w MLBevo, "Fake Quattro" i próbują udowodnić w jaki warunkach różnice są odczuwale, ale tak szczerze mówiąc, dla przeciętnego kierowcy w codziennym użytkowaniu jest to nieodczuwalne. Wręcz przeciwnie, na korzyść napędu Ultra jest minimalnie mniejsze spalanie, bo napęd tylny zostaje odłączany i w sytuacjach wymagających napędu 4x4 zostaje w ułamkach sek.(250ms) dołączany. Jedynym minusem moim zdaniem jest podobnie jak w FWD, szybsze zużywanie przednich opon, czemu można i tak zapobiegać zmieniając co sezon przód na tył i odwrotnie.
Lovely Man Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego Matbruk, mam krajową, bezwypadkową A4 Allroad z przebiegiem 60.000 km, hakiem ori i gwarancją fabryczną do kwietnia 2026 do sprzedania. Pisz na priv jak coś
matbruk Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego 4 godziny temu, Lovely Man napisał(a): Matbruk, mam krajową, bezwypadkową A4 Allroad z przebiegiem 60.000 km, hakiem ori i gwarancją fabryczną do kwietnia 2026 do sprzedania. Pisz na priv jak coś Dzięki , mam a4b9 , jeśli zmienię w najbliższym czasie to na nowe A5 lub Q5, autor tematu szuka auta :).
Lovely Man Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego Sorki, mała pomyłka Nowe A5 wydaje się fajne ale poczekajmy aż ujawnią się choroby wieku dziecięcego, a poza tym nie ma A5 Allroad i nie wiadomo kiedy będzie. Q5 już niestety nie jeździ tak dobrze jak A4 pomimo wielu cech wspólnych, buja się na winklach jak marynarz po wyjściu z baru
RALF76 Opublikowano Sobota o 19:24 Opublikowano Sobota o 19:24 (edytowane) W dniu 23.02.2025 o 18:57, Lovely Man napisał(a): Q5 już niestety nie jeździ tak dobrze jak A4 pomimo wielu cech wspólnych, buja się na winklach jak marynarz po wyjściu z baru Test łosia za kółkiem Audi Q5 Sportback 45 TFSI. “Dużo lepiej niż Audi RS3 i RS E-Tron GT” (wideo) MOTOFILM.PL Edytowane Sobota o 19:33 przez RALF76
Lovely Man Opublikowano Sobota o 19:48 Opublikowano Sobota o 19:48 W teście jest "Audi Q5 Sportback. Samochód wyposażony jest w opcjonalne zawieszenie pneumatyczne oraz 20-calowe felgi." Przejedz się starszą serią na zwykłym zawiasie to zobaczysz
RALF76 Opublikowano Sobota o 20:59 Opublikowano Sobota o 20:59 Miałem 8R salon PL na zwykłym i tez było OK ale są wersje USA podobno pontonowate więc pływanie może wystąpić na innym zawieszeniu dedykowanym za wielką wodę
Lovely Man Opublikowano Sobota o 21:14 Opublikowano Sobota o 21:14 Zanim kupiłem w 2017 pierwszego A4 Allroad to testowałem Q5 2.0 TDI Quattro z panią z salonu w Kato, na pierwszym ostrzejszym winklu auto przechyliło się i zapaliły się kontrolki od systemów bezpieczeństwa, a pani zapiszczała zamiast opon Kilka razy miałem zastępcze A5 i Q5 i jakoś mi nie siadły, A5 z kolei za twarda i za niska, przy wsiadaniu obijałem łeb o dach, a jakiś przerośnięty nie jestem Teraz mam trzecią nową A4 allroad i twierdze że w tym budżecie nic lepszego nie da się kupić Ale oczywiście co kto lubi.
Lovely Man Opublikowano Sobota o 21:25 Opublikowano Sobota o 21:25 Zapomniałem dodać że Q5 nie dorównuje A4 jeśli chodzi o V-max ani o przyspieszenia, jest cięższa, większa bryła i ma też inne przełożenie, moja ma 150 km/h przy 2000 obr/min, a w Q5 jest chyba 140 km/h przy 2000 obr/min, spalanie też większe, a cena podobna
RALF76 Opublikowano Niedziela o 08:31 Opublikowano Niedziela o 08:31 (edytowane) Q5 średnie spalanie mam 6.4 więc w a4 będzie niższe ale nie kupuje się serii Q dla osiągów pomijam wersje S czy RS, z a4 czy bmw3 wysiada się jak z bolidu a jak ktoś ma problemy z lędźwiami czy stawami zauważy szybko różnice, oczywiście kto co woli bo co by to było jakbyśmy wszyscy w124 jeździli Edytowane Niedziela o 11:41 przez RALF76
matbruk Opublikowano Niedziela o 11:48 Opublikowano Niedziela o 11:48 3 godziny temu, RALF76 napisał(a): Q5 średnie spalanie mam 6.4 więc w a4 będzie niższe ale nie kupuje się serii Q dla osiągów pomijam wersje S czy RS, z a4 czy bmw3 wysiada się jak z bolidu a jak ktoś ma problemy z lędźwiami czy stawami zauważy szybko różnice, oczywiście kto co woli bo co by to było jakbyśmy wszyscy w124 jeździli Ja od zawsze jeździłem sedanami , teraz A4B9 sedan i na kolejne auto właśnie rozważam albo nowe A5 albo nowe Q5 , ale musiałbym się przejechać Q5 , ceny pewnie beda zbliżone że TFSI Quattro.
RALF76 Opublikowano Niedziela o 12:11 Opublikowano Niedziela o 12:11 tak, ceny podobne A5 czy Q5 - każdy wg swoich potrzeb musi zweryfikować
Lovely Man Opublikowano Niedziela o 13:39 Opublikowano Niedziela o 13:39 1 godzinę temu, matbruk napisał(a): Ja od zawsze jeździłem sedanami , teraz A4B9 sedan i na kolejne auto właśnie rozważam albo nowe A5 albo nowe Q5 , ale musiałbym się przejechać Q5 , ceny pewnie beda zbliżone że TFSI Quattro. Jest chopy yno jedyn wist: A4 i A5 som z richtig fajnych Niemiec, a Q5 z Meksyku Wszyscy mówią że niemieckie najlepsze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się