Lukasz18t Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Witam, mam problem z doładowaniem silnika, wyskakuje błąd P0299 Turbo seryjne, auto AUDI A4 B6 1.8T BFB w aucie sztywny tip, IC, wieksze wtryski 440cc Co zostało sprawdzone? - szczelność, - n75, pierwsze ori, potem pierburg montowany (log poniżej robiony na pierburgu), - dv sprawna, - zawory pod kolektorem ominięte, - strona ciepła turbo nie popękana - odma sprawna, LOGI: 114+115+118 Log #918813 LOG.TUNEZILLA.COM mapa do poprawy, czy turbo jednak szczelone? bo nic innego już mi do głowy nie przychodzi
przem8 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu (edytowane) Turbo górą niedoładowuje, wysterowanie na maksa n75 i stąd błąd. Do poprawy program albo jaka hybryda i zmiana softu. Edytowane 8 godzin temu przez przem8
Lukasz18t Opublikowano 7 godzin temu Autor Opublikowano 7 godzin temu 20 minut temu, przem8 napisał(a): Turbo górą niedoładowuje, wysterowanie na maksa n75 i stąd błąd. Do poprawy program albo jaka hybryda i zmiana softu. logi 115+118 Log #918904 LOG.TUNEZILLA.COM turbo ori, log robiony na pierburgu polecany przez grupe sztangę sprawdzałem to od 0,3 sie pomału otwiera a pełne otwarcie 0,6 znajomy który robi mi program twierdzi ze turbo albo pękniecie albo WG wedlug informacji w internecie, moja turbina w peaku powinna miec Peak od 1.4/ 1.5
przem8 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Seryjne turbo k03 nie dmuchnie górą więcej niz 0,6bara. 18 minut temu, Lukasz18t napisał(a): Peak od 1.4/ 1.5 Głupota, a po drugie to u Ciebie zadane doładowanie nie przekracza 0,96bara więc jak niby ma więcej osiągać?
Lukasz18t Opublikowano 6 godzin temu Autor Opublikowano 6 godzin temu (edytowane) 48 minut temu, przem8 napisał(a): Seryjne turbo k03 nie dmuchnie górą więcej niz 0,6bara. Głupota, a po drugie to u Ciebie zadane doładowanie nie przekracza 0,96bara więc jak niby ma więcej osiągać? tutaj podsyłam logi z tego co pamietam z inna mapa i chyba ori n75, w peaku 1.1, nawet 1.2 Log #918931 LOG.TUNEZILLA.COM albo próbować jeszcze może zmienić n75 na ori, bo pierburg potrzebuje podobno wiecej % ale tu niech sie juz wypowiedzą tunerzy jaka jest róznica miedzy turbo z bfb, a bex? Edytowane 6 godzin temu przez Lukasz18t
przem8 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 9 minut temu, Lukasz18t napisał(a): albo próbować jeszcze może zmienić n75 na ori, bo pierburg potrzebuje podobno wiecej % ale tu niech sie juz wypowiedzą tunerzy Nic Ci tu nie da. 9 minut temu, Lukasz18t napisał(a): tutaj podsyłam logi z tego co pamietam z inna mapa i chyba ori n75, w peaku 1.1, nawet 1.2 Niecałe 1,1, a widzisz różnice? Zadane jest wyższe więc aktualne podąża za zadanym. NIe rozumiesz podstaw. 11 minut temu, Lukasz18t napisał(a): jaka jest róznica miedzy turbo z bfb, a bex? Wirnikiem. Popraw soft i będzie to jeździć jeszcze ale mocy to więcej w życiu nie uzyskasz na tej suszarce. Przerost formy nad treścią, tipy, sripy, wydajne wtryskiwacze, a turbo dziad.
Lukasz18t Opublikowano 6 godzin temu Autor Opublikowano 6 godzin temu 2 minuty temu, przem8 napisał(a): Popraw soft i będzie to jeździć jeszcze ale mocy to więcej w życiu nie uzyskasz na tej suszarce. Przerost formy nad treścią, tipy, sripy, wydajne wtryskiwacze, a turbo dziad. czyli moje turbo więcej nie wyciśnie, a na podstawie numeru można sprawdzić jakieś dane producenta? bo szukam po necie i nie mogę nigdzie tego namierzyć 😕
przem8 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 1 minutę temu, Lukasz18t napisał(a): czyli moje turbo więcej nie wyciśnie Nie wyciśnie i na żadne dane producenta nie licz, że znajdziesz.
pelonek1 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu 44 minuty temu, Lukasz18t napisał(a): czyli moje turbo więcej nie wyciśnie Stroiciela zmień i powinno wszystko wrócić do normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się