Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P0299 i problem z doładowaniem w Audi A4 B6 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z doładowaniem silnika, wyskakuje błąd P0299

 

Turbo seryjne, auto AUDI A4 B6 1.8T BFB
w aucie sztywny tip, IC, wieksze wtryski 440cc


Co zostało sprawdzone?

- szczelność,
- n75, pierwsze ori, potem pierburg montowany (log poniżej robiony na pierburgu),
- dv sprawna, 
- zawory pod kolektorem ominięte,

- strona ciepła turbo nie popękana
- odma sprawna,


LOGI: 114+115+118 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

 

mapa do poprawy, czy turbo jednak szczelone? bo nic innego już mi do głowy nie przychodzi

Opublikowano (edytowane)

Turbo górą niedoładowuje, wysterowanie na maksa n75 i stąd błąd. Do poprawy program albo jaka hybryda i zmiana softu.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
20 minut temu, przem8 napisał(a):

Turbo górą niedoładowuje, wysterowanie na maksa n75 i stąd błąd. Do poprawy program albo jaka hybryda i zmiana softu.


logi 115+118 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

turbo ori, log robiony na pierburgu polecany przez grupe

sztangę sprawdzałem to od 0,3 sie pomału otwiera a pełne otwarcie 0,6

 

znajomy który robi mi program twierdzi ze turbo albo pękniecie albo WG

wedlug informacji w internecie, moja turbina w peaku powinna miec Peak od 1.4/ 1.5

 

 

Opublikowano

Seryjne turbo k03 nie dmuchnie górą więcej niz 0,6bara. 

18 minut temu, Lukasz18t napisał(a):

Peak od 1.4/ 1.5

Głupota, a po drugie to u Ciebie zadane doładowanie nie przekracza 0,96bara więc jak niby ma więcej osiągać?

Opublikowano (edytowane)
48 minut temu, przem8 napisał(a):

Seryjne turbo k03 nie dmuchnie górą więcej niz 0,6bara. 

Głupota, a po drugie to u Ciebie zadane doładowanie nie przekracza 0,96bara więc jak niby ma więcej osiągać?


tutaj podsyłam  logi z tego co pamietam z inna mapa i chyba ori n75, w peaku 1.1, nawet 1.2
 

LOG.TUNEZILLA.COM


albo próbować jeszcze może zmienić n75 na ori, bo pierburg potrzebuje podobno wiecej % ale tu niech sie juz wypowiedzą tunerzy

jaka jest róznica miedzy turbo z bfb, a bex?

Edytowane przez Lukasz18t
Opublikowano
9 minut temu, Lukasz18t napisał(a):

albo próbować jeszcze może zmienić n75 na ori, bo pierburg potrzebuje podobno wiecej % ale tu niech sie juz wypowiedzą tunerzy

Nic Ci tu nie da.

 

9 minut temu, Lukasz18t napisał(a):

tutaj podsyłam  logi z tego co pamietam z inna mapa i chyba ori n75, w peaku 1.1, nawet 1.2

Niecałe 1,1, a widzisz różnice? Zadane jest wyższe więc aktualne podąża za zadanym. NIe rozumiesz podstaw.

11 minut temu, Lukasz18t napisał(a):

jaka jest róznica miedzy turbo z bfb, a bex?

Wirnikiem.

Popraw soft i będzie to jeździć jeszcze ale mocy to więcej w życiu nie uzyskasz na tej suszarce. Przerost formy nad treścią, tipy, sripy, wydajne wtryskiwacze, a turbo dziad.

Opublikowano
2 minuty temu, przem8 napisał(a):

Popraw soft i będzie to jeździć jeszcze ale mocy to więcej w życiu nie uzyskasz na tej suszarce. Przerost formy nad treścią, tipy, sripy, wydajne wtryskiwacze, a turbo dziad.

czyli moje turbo więcej nie wyciśnie, a na podstawie numeru można sprawdzić jakieś dane producenta? bo szukam po necie i nie mogę nigdzie tego namierzyć 😕

Opublikowano
1 minutę temu, Lukasz18t napisał(a):

czyli moje turbo więcej nie wyciśnie

Nie wyciśnie i na żadne dane producenta nie licz, że znajdziesz.

Opublikowano
44 minuty temu, Lukasz18t napisał(a):

czyli moje turbo więcej nie wyciśnie

Stroiciela zmień i powinno wszystko wrócić do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...