Jaco90 Opublikowano 17 godzin temu Opublikowano 17 godzin temu Witam. Jakiś czas temu nabyłem drugie auto jakim jest Q7. Oczywiście jak w każdym dieslu pojechałem zrobić Chip,a. Na miejscu okazało się że już jest zrobiony lecz do poprawy. Wgrywając Ori mapę audi pokazało 234km i 540nm. Po chipie najnowszym 269km i 616nm. Tuner mówi że to wina DPF. Ogólnie te silniki lecą pod 300km więc bez szaleństwa. Zwłaszcza że przyjeżdżając na hamownie z poprzednim programem wyszło 255km i 626nm. Proszę o sugestie czy to wina DPF. Czy jest do wymiany czy nie? Znajomy polecał mi Liqui moly DPF 0.5l na 100l w baku że może się coś poprawi. Dziękuję za odpowiedzi.
Muskel1 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Ilość popiołu w żaden sposób nie pasuje do przebiegu dla 3.0 TDI, więc albo ktoś kiedyś już czyścił dpf i wyzerował wtedy wartość popiołu, albo tylko wyzerował bez czyszczenia. Nieproporcjonalnie duży przyrost wartości sadzy mierzonej do sadzy obliczonej może świadczyć o zapchanym dpf. Aby to zweryfikować musiałbyś zrobić logi z czujnika różnicy ciśnień w czasie wzrastającego obciążenia silnika.
Jaco90 Opublikowano 14 godzin temu Autor Opublikowano 14 godzin temu Tak to wygląda na postoju przy 2500 obrotów. Najlepiej zrobić podczas jazdy rozumiem?
Muskel1 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu 52 hPh to już dużo. Logi tak jak wyżej napisałem. Skrzynia w tryb manualny, trzeci lub czwarty bieg i od 1500 obr/min., gaz w podłogę i przyśpieszasz do 4000 obr/min. Wszystko logujesz oczywiście od początku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się