Mateusz9401 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu (edytowane) Autko Audi A6 C7 2.0 TDI 190 Ultra Tak jak w temacie, na trasie rośnie Temperatura do 130 Stopni w trakcje wypalania Dpf-u. Komputer informuje, żeby się zatrzymać i schłodzić silnik na wolnych obrotach. Występuje to tylko przy wypalaniu filtra, po przeskanowaniu komputerem diagnostycznym brak błędów. Czy ma ktoś pomysł, w czym jest problem . Edytowane 3 godziny temu przez Mateusz9401
przem8 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu Możliwe, że w pompie wody przesłona do końca się nie otwiera. Przy wypalaniu dolewa paliwa, wszystko szybciej i bardziej sie nagrzewa i stąd może być niewystarczające chłodzenie.
Mateusz9401 Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu 3 minuty temu, przem8 napisał(a): Możliwe, że w pompie wody przesłona do końca się nie otwiera. Przy wypalaniu dolewa paliwa, wszystko szybciej i bardziej sie nagrzewa i stąd może być niewystarczające chłodzenie. Rozrząd z pompa jest nowy, czy nowy element może też mieć problem z otwarciem ten przesłony ? Dodam też za każdym razem gdy się zagotuje, to ze zbiornika wypływa płynu .
przem8 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu 13 minut temu, Mateusz9401 napisał(a): czy nowy element może też mieć problem z otwarciem ten przesłony ? Oczywiście, zwłaszcza przy obecnej jakości części. Dawno wymieniany rozrząd?
Mateusz9401 Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu 1 minutę temu, przem8 napisał(a): Oczywiście, zwłaszcza przy obecnej jakości części. Dawno wymieniany rozrząd? Lipiec 2024
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się