Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rosnącą temperatura płynu chłodzącego, w trakcje wypalania DPF w Audi A6 C7 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Autko Audi A6 C7 2.0 TDI 190 Ultra 

Tak jak w temacie, na trasie rośnie Temperatura do 130 Stopni w trakcje wypalania Dpf-u. Komputer informuje, żeby się zatrzymać i schłodzić silnik na wolnych obrotach. Występuje to tylko przy wypalaniu filtra, po przeskanowaniu komputerem diagnostycznym brak błędów. 

Czy ma ktoś pomysł, w czym jest problem .  

Edytowane przez Mateusz9401
Opublikowano

Możliwe, że w pompie wody przesłona do końca się nie otwiera. Przy wypalaniu dolewa paliwa, wszystko szybciej i bardziej sie nagrzewa i stąd może być niewystarczające chłodzenie.

Opublikowano
3 minuty temu, przem8 napisał(a):

Możliwe, że w pompie wody przesłona do końca się nie otwiera. Przy wypalaniu dolewa paliwa, wszystko szybciej i bardziej sie nagrzewa i stąd może być niewystarczające chłodzenie.

Rozrząd z pompa jest nowy, czy nowy element może też mieć problem z otwarciem ten przesłony ?

Dodam też za każdym razem gdy się zagotuje, to ze zbiornika wypływa płynu .

Opublikowano
13 minut temu, Mateusz9401 napisał(a):

czy nowy element może też mieć problem z otwarciem ten przesłony ?

Oczywiście, zwłaszcza przy obecnej jakości części. Dawno wymieniany rozrząd?

Opublikowano
1 minutę temu, przem8 napisał(a):

Oczywiście, zwłaszcza przy obecnej jakości części. Dawno wymieniany rozrząd?

Lipiec 2024

Opublikowano

jakiej firmy pompa wody?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...