przemek1975 Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 mam juz trzecią turbine nowa po regeneracj i na kazdej przejade 1500km i je zapieka katalizator wywalony teraz mam od awx 130KM zas wywala bląd 17965 sztanga raz pracuje raz stoi w miejscu praktycznie prosze o analize logów 03-08-011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/10f95c8ddeccc2d2.html 008 dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b23f2a82e3264772.html 010 dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33c682394864c02e.html 011 dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca19d95a96291b01.html 013 dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86333377cec3e20c.html statystyczne 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e00c79d3be60b44.html statystyczne 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa47ba92cdb04493.html
spanky Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 widac ze raz pracuje lepiej raz pracuje gorzej ... turbiny z tego samego miejsca ??? p.s podcisienia dobrze zapiete,zaworek N75 podmieniany .... ?
karbonek Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Jeżeli kierownice się zapiekają to nie może to być czasem wina spalanego oleju cieknącego z odmy ? Turbiy kupujesz w tym samym miejscu ?
przemek1975 Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Opublikowano 12 Maja 2009 pierwsza turbina byla orginalna przebieg 230tys i sie zapiekla wyskakiwal bląd 17964 wiec postanowilem nie czyścić jej tylko kupic po regeneracji z gwarancjią na 12 miesiecy przejechalem dokladnie 1200 km na niej i sztanga juz niechodziła ,pojechalem do gościa i mówie mu co i jak wiec gostek powiedzial ok wymienił mi na nastepną wiec załozyłem ją sobie sam wywaliłem katalizator bo czytałem że może to być wina zapchanego katalizatora na tej przejechałem 1500 km + - wymieniłem filtry olej zamieniłem n75 i kaplica dalej ;(w nastepnym tygodniu ją rozbiore i przeczyszcze kierowniczki i zrobie logi zobaczymy czy coś pokażą turbina z tego samego miejsca moze to wina tej odmy mozna to jakoś sprawdzic?
przemik Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Przyczyny szybko zasyfiajacych sie kierownic VTG szukalbym: - w odmie - w kondycji ukladu wtryskowego
karbonek Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Mój patent na sprawdzenie ile leci z odmy jest następujący. Rozcinasz rurę gumową która idzie od separatora oleju na silniku (taki grzybek w afn), najlepiej w połowie odległości pionowej od dolotu do turbiny. Policz z 10cm od miejsca w którym wąż łączy się do dolotu turbo (później łatwo to złączyć na przedłużce do węży fi 2cm i 2 opaskach). W rozcięty wąż od strony turbawki wsadź korek od wina aby nie ciągnęło lewego powietrza , przed korkiem na gumie zaciśnij opaskę aby turbo go nie wciągnęło i drugą opaskę na gumie w miejscu w którym jest już korek (aby się trzymał). Następnie bierzesz jakąś butelkę plastikową np od coli 0.5L, robisz dziurki ok 4mm przy szyjce aby ciśnienie gdzieś uciekało bo inaczej silnik wciągnie ci olej :gwizdanie: Musisz uciąć w butelce gwint bo nie wsadzisz węża. Butelkę zamontuj na jakiejś opasce np do plastiku od dolotu powietrza i zobacz po jakiś 1000km ile masz oleju w butelce, u mnie był tylko lekki nalot na dnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się