Kamilsliwa Opublikowano wczoraj o 19:49 Autor Opublikowano wczoraj o 19:49 9 godzin temu, minimum93 napisał(a): ja bym zaczął od czynnika mimo wszystko i upuścił trochę oliwy. to by ci powiedziało chyba najwięcej na obecną chwilę. oznak oleju w zbiorniczku płynu nie widać? Obejrzyj oczywiście wszystko od spodu, silnik skrzynie pod kątem wycieków, zapocenia itp. Było auto przeglądane 3 tyg temu wymieniany rozrząd. Dwa tyg inny wąż żadnych ubytków gołym okiem nie widać. W płynie nie widać śladu oleju
minimum93 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu 3 tygodnie temu to sporo czasu może coś w międzyczasie się wydarzyło. wiadomo nie każdy ma kanał czy podnośnik żeby sobie od strzała wjechać ale obejrzyj jeszcze raz wszystko i daj znać
Kamilsliwa Opublikowano 1 godzinę temu Autor Opublikowano 1 godzinę temu Nie łudziłbym się.. obstawiam albo chłodnica egr albo UPW nie ma chyba żadnego sposobu by zdiagnozować awarię tego bądź tego drugiego elementy bez dostania się do niego ? Czy ktoś może wie jak to zrobić ?
Kamilsliwa Opublikowano 1 godzinę temu Autor Opublikowano 1 godzinę temu W dniu 31.03.2025 o 08:21, Muskel1 napisał(a): I zapchać nagrzewnicę Czy znasz może jakiś sposób aby sprawdzić czy powodem usterki jest chlodniczka egr czy uszczelki pod głowicą bez rozkręcania ?
Lovely Man Opublikowano 35 minut temu Opublikowano 35 minut temu Nie polecam wlewania dodatków uszczelniających podobnie jak Muskel1. Widziałem już zatkane nagrzewnice, a nawet chłodnice tego typu badziewiem. Tu masz procedurę diagnostyki ubytków płynu dla Twojego auta: https://www.youtube.com/watch?v=QkODBK83qOc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się