dobry1 Opublikowano 23 Kwietnia Autor Opublikowano 23 Kwietnia Myślę że na swoje pytania jak i wątpliwości sam musisz sobie odpowiedzieć po wizycie w salonie . Każdy ma swoje preferencje jak z kobietami jednemu blondynka drugiemu szatynka 😂 Generalnie to ty masz być zadowolony nie będę negował czy chwalił jednego czy drugiego modelu każdy dokonuje wyboru .Przyszedł czas na zmianę która nastąpiła jest radość więc jest dobrze 😌
Tomafx Opublikowano 29 Kwietnia Opublikowano 29 Kwietnia Prawda, każdy ma swoje wymaga. Pytanie było tylko dlatego, że zawsze wszyscy piszą, że a6 lepsze , pod każdym kątem patrząc na te same roczniki. Tu mamy nowe a5/ a4 i różnie o tym modelu piszą. Zadowolenia z użytkowania.
dobry1 Opublikowano 16 Maja Autor Opublikowano 16 Maja (edytowane) Nowy zakup kół ori 19 z przeznaczeniem pod oponę zimową 🤔 Letnie oponki chyba pójdą na sprzedaż .Które felgi ciekawsze 20 vs 19 black ? Edytowane Niedziela o 09:52 przez dobry1 1
Wrzecion09 Opublikowano Niedziela o 17:30 Opublikowano Niedziela o 17:30 Tak wygląda na tych czarnych 😁 Nudą już tu wieje od tych Daytona Grey 🤣 1 1
dobry1 Opublikowano Niedziela o 17:39 Autor Opublikowano Niedziela o 17:39 O widzisz brawo ty 🙂pogoda kiepska na przymiarkę a tu coś widać ale zawias ma raczej zwykły 🤔
polrob Opublikowano Niedziela o 17:51 Opublikowano Niedziela o 17:51 Ja zostałbym zdecydowanie przy tych 20 któe masz na aucie (ogólnie nie jestem zwolennikiem czarnych felg). Ta 20 to chyba najładniejszy model felg w nowej A5. 1
Wrzecion09 Opublikowano Niedziela o 18:08 Opublikowano Niedziela o 18:08 3 godziny temu, dobry1 napisał(a): O widzisz brawo ty 🙂pogoda kiepska na przymiarkę a tu coś widać ale zawias ma raczej zwykły 🤔 "Sportowe zawieszenie" 🙂 Chcę zostawić na zimę (mimo, że opon szkoda), a na lato czegoś poszukać w srebrnym żeby było pół roku coś innego... 3 godziny temu, polrob napisał(a): Ja zostałbym zdecydowanie przy tych 20 któe masz na aucie (ogólnie nie jestem zwolennikiem czarnych felg). Ta 20 to chyba najładniejszy model felg w nowej A5. Do pakietu black pasuje czarna jak ta lala ale zawsze będzie to kwestia gustu... Ta sama felga ale srebrna mnie odrzucała w tym aucie więc każdy jakoś tam patrzy pod siebie. No i nie każda ładna felga z sedana wygląda tak fajnie ja kombiku moim zdaniem. Kolegi srebrne 20 są spoko. Te 2 z opcji 20 też są super (dużo aut w salonach na nich stoi) ale kto by to czyścił 🙈
dobry1 Opublikowano Niedziela o 18:18 Autor Opublikowano Niedziela o 18:18 (edytowane) Moja zdecydowanie niżej siedzi mam zawias sportowy-30 mm . Wrzecion 09 zrób zdjęcie bok auta będzie dobrze widać . Albo pomiar od podłoża do błotnika 🤔 Edytowane Niedziela o 18:23 przez dobry1
Wrzecion09 Opublikowano Niedziela o 20:48 Opublikowano Niedziela o 20:48 2 godziny temu, dobry1 napisał(a): Moja zdecydowanie niżej siedzi mam zawias sportowy-30 mm . Wrzecion 09 zrób zdjęcie bok auta będzie dobrze widać . Albo pomiar od podłoża do błotnika 🤔 Ja mam -20mm 1 1
dobry1 Opublikowano Poniedziałek o 03:15 Autor Opublikowano Poniedziałek o 03:15 Wygląda bardzo dobrze a nawet agresywnie 👍 Co do 20 zgadzam się model o którym piszesz jest ciekawy było by dużo zabawy z utrzymaniem tego w czystości dość drobny wzór .Kolejny minus wzór ten dedykowany jest do kilku modeli . Ok więc jest trzecia Daytona na forum pasowało by ją oficjalnie przedstawić 🧐
polrob Opublikowano Poniedziałek o 19:22 Opublikowano Poniedziałek o 19:22 W dniu 18.05.2025 o 20:18, dobry1 napisał(a): Moja zdecydowanie niżej siedzi mam zawias sportowy-30 mm . Wrzecion 09 zrób zdjęcie bok auta będzie dobrze widać . Albo pomiar od podłoża do błotnika 🤔 Modyfikowałeś jakoś zawieszenie w swoim aucie bo według konfiguratora zarówno zawieszenie sportowe jak i Zawieszenie sportowe S z regulacją amortyzatorów mają obniżenie w stosunku do zwykłego o -20mm. Cytat z konfiguratora Zawieszenie sportowe S z regulacją amortyzatorów obejmuje następujące elementy: • obniżenie o 20 mm (w porównaniu z Audi A5 Avant z zawieszeniem standardowym) • adaptacyjne amortyzatory i sprężyny śrubowe w przedniej i tylnej osi
dobry1 Opublikowano Poniedziałek o 20:42 Autor Opublikowano Poniedziałek o 20:42 O kurczaki faktycznie masz rację 10 mm pomyłki z mojej strony nic z zawiasem nie robiłem porównujac foty odniosłem wrażenie że moja jest bardziej posadzona 🙄 Mam pakiet tech pro z zawieszeniem s line z regulacją amorów obniżonym faktycznie o 20 mm w stosunku do serii . Ale możemy rozwiać wątpliwości i zrobić pomiary od podłoża do błotnika tak z ciekawości .
polrob Opublikowano Poniedziałek o 21:31 Opublikowano Poniedziałek o 21:31 Ja mam auto z sportowym zawieszeniem bez regulacji ale mam felgi 19. Jutro mogę zmierzyć ile jest cm pomiędzy błotnikiem a podłogą. Można też zmierzyć od błotnika do środka piasty co powinno zniwelować wpływ wielkości felgi. Faktycznie na zdjęciach twój wygląda jakby niżej siedział. Ale to może wynikać z zmiany koła z 20 na 19"
matbruk Opublikowano Wtorek o 17:23 Opublikowano Wtorek o 17:23 Pozwole sie wypowiedzieć w temacie , miałem dziś jazdę próbną nowa a5 TFSI 150 km , z zawieszeniem s-line, bardzo fajne auto , silnik tez jak dla mnie był ok , teraz użytkuje b9 z tym silnikiem , auto bardzo nowoczesne i widać duży postep względem b9 ,materiały we wnętrzu uważam ze sa takie same , napewno nic nie jest gorsze.
polrob Opublikowano Wtorek o 17:48 Opublikowano Wtorek o 17:48 22 minuty temu, matbruk napisał(a): Pozwole sie wypowiedzieć w temacie , miałem dziś jazdę próbną nowa a5 TFSI 150 km , z zawieszeniem s-line, bardzo fajne auto , silnik tez jak dla mnie był ok , teraz użytkuje b9 z tym silnikiem , auto bardzo nowoczesne i widać duży postep względem b9 ,materiały we wnętrzu uważam ze sa takie same , napewno nic nie jest gorsze. Cenne informacje, bo często w wypowiedziach na necie pada że jakość coraz gorsza i w B9 było lepiej. Warto jednak posłuchać kogoś kto ma praktyczne porównanie. A jeśli chodzi o silnik to tylko na plus że robi podobne wrażenie jak w B9, bo auto jest ok 200kg cięższe i myślałem że odczuwalnie będzie słabsze.,
matbruk Opublikowano Wtorek o 18:09 Opublikowano Wtorek o 18:09 15 minut temu, polrob napisał(a): Cenne informacje, bo często w wypowiedziach na necie pada że jakość coraz gorsza i w B9 było lepiej. Warto jednak posłuchać kogoś kto ma praktyczne porównanie. A jeśli chodzi o silnik to tylko na plus że robi podobne wrażenie jak w B9, bo auto jest ok 200kg cięższe i myślałem że odczuwalnie będzie słabsze., Tez myślałem ze będzie słabsze, ale nie widzę różnicy w elastyczności i przyspieszeniu , nowa A5 jest odczuwalnie większa, masywniejsza , bardziej przestronna . Do codziennej jazdy wystarczy , wiadomo ze 204 km z quattro będzie lepsze ale jest tez wyraźnie droższe.
polrob Opublikowano Wtorek o 18:33 Opublikowano Wtorek o 18:33 21 minut temu, matbruk napisał(a): Tez myślałem ze będzie słabsze, ale nie widzę różnicy w elastyczności i przyspieszeniu , nowa A5 jest odczuwalnie większa, masywniejsza , bardziej przestronna . Do codziennej jazdy wystarczy , wiadomo ze 204 km z quattro będzie lepsze ale jest tez wyraźnie droższe. Warto sprawdzić jak teraz bonusują bo 204KM są w edycji buissen edition a 150KM nie. Także cena może się zbliżyć. Ja wziąłem 204KM benz w jednej ośce, może będę zwałował że nie quattro ale na razie wystarcza.. Dobra nie zaśmiecajmy koledze wątku. Jak coś to pisz na priv
polrob Opublikowano Wtorek o 18:36 Opublikowano Wtorek o 18:36 21 godzin temu, dobry1 napisał(a): O kurczaki faktycznie masz rację 10 mm pomyłki z mojej strony nic z zawiasem nie robiłem porównujac foty odniosłem wrażenie że moja jest bardziej posadzona 🙄 Mam pakiet tech pro z zawieszeniem s line z regulacją amorów obniżonym faktycznie o 20 mm w stosunku do serii . Ale możemy rozwiać wątpliwości i zrobić pomiary od podłoża do błotnika tak z ciekawości . Dokonałem pomiarów dzisiaj w garażu i mi wychodzi od posadzki do błotnika tył 71,6cm, od osi koła do błotnika 39cm. Przód 70,2cm i 37,6cm. Te pomiary od osi mogą mieć delikatne przekłamanie bo ciężko było zmierzyć dokładnie do osi koła. Koło 19; zawieszanie sportowe.
dobry1 Opublikowano Wtorek o 19:29 Autor Opublikowano Wtorek o 19:29 52 minuty temu, polrob napisał(a): Dokonałem pomiarów dzisiaj w garażu i mi wychodzi od posadzki do błotnika tył 71,6cm, od osi koła do błotnika 39cm. Przód 70,2cm i 37,6cm. Te pomiary od osi mogą mieć delikatne przekłamanie bo ciężko było zmierzyć dokładnie do osi koła. Koło 19; zawieszanie sportowe. Ok jutro zrobię pomiary
dobry1 Opublikowano Środa o 20:01 Autor Opublikowano Środa o 20:01 Pomiary wyglądają następująco: przód 70 cm od podłoża do blotnika tył 71 cm od podłoża do błotnika .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się