Danko23 Opublikowano Niedziela o 18:06 Opublikowano Niedziela o 18:06 Cześć, potrzebuje skalibrować czujnik kąta skrętu w Audi A4 B9. Byłem ostatnio na geometri, ponieważ na zimowkach jak i na letnich ściąga mnie w prawo, geometria była idealna, więc nie ustawiał gość nic, sprawdził kompem i mówi, że na prostej kierownicy 2,37° w prawo ucieka a nie skalibrowal bo nie ma czasu "jezdzic po parkingu i kalibrować". Także pytanie, czy moge sie sugerować tym filmikiem?
Danko23 Opublikowano Poniedziałek o 14:08 Autor Opublikowano Poniedziałek o 14:08 Czy to bedzie przyczyną ściągania auta w prawo?
Lukaa5 Opublikowano Poniedziałek o 14:20 Opublikowano Poniedziałek o 14:20 9 minut temu, Danko23 napisał(a): Czy to bedzie przyczyną ściągania auta w prawo? Nie , ale dlatego masz 2.37stopnia offset. Ostrożnie z tym jak nie wiesz co robisz . Kalibrujesz VCDS
Danko23 Opublikowano Poniedziałek o 15:38 Autor Opublikowano Poniedziałek o 15:38 (edytowane) Godzinę temu, Lukaa5 napisał(a): Nie , ale dlatego masz 2.37stopnia offset. Ostrożnie z tym jak nie wiesz co robisz . Kalibrujesz VCDS Składając kiere założyć tak jak było czy normalnie na równo i skalibrowac? Z czym dokładnie uważać? Edytowane Poniedziałek o 15:38 przez Danko23
wuPiotrek Opublikowano Poniedziałek o 20:58 Opublikowano Poniedziałek o 20:58 szukaj problemu w zawieszeniu a nie w ustawieniu czujnika kąta skrętu.. to mechaniczna usterka. jedź w inne miejsce na geometrię
Lukaa5 Opublikowano Wtorek o 01:36 Opublikowano Wtorek o 01:36 9 godzin temu, Danko23 napisał(a): Składając kiere założyć tak jak było czy normalnie na równo i skalibrowac? Z czym dokładnie uważać? Ustaw na prosto/równo. Nie przekręcaj czujnikiem skrętu po zdjęciu kierownicy . To że ściąga w prawo musze cię zmartwić raczej nie ma z tym nic wspólnego ( oczywiście jak puścisz kiere i ściąga). Może opona jeśli kierunkowe , opory kół na podnośniku podobne ? Ściąga przy przyspieszaniu ?
Danko23 Opublikowano Wtorek o 05:50 Autor Opublikowano Wtorek o 05:50 20250414_181304.mp4 Ustawiłem tak ja ma być, teraz koła są na wprost a kiera troche w prawo ucieka. Podczas jazdy teraz ściąga lekko w lewo (w drugą strone). Teraz może geometrie do dobrze założonej kierownicy powinni może zrobić?
Lukaa5 Opublikowano Wtorek o 12:39 Opublikowano Wtorek o 12:39 6 godzin temu, Danko23 napisał(a): Ustawiłem tak ja ma być, teraz koła są na wprost a kiera troche w prawo ucieka. Podczas jazdy teraz ściąga lekko w lewo (w drugą strone). Teraz może geometrie do dobrze założonej kierownicy powinni może zrobić? No wiadomo, przestawiłeś w prawo to nie jest wycentrowana . Ale jak niby wcześniej ściągał w prawo a teraz w lewo ? Sprawdź powtórnie zawieszenie w szczególności gumy na wahaczu dolnym. Potem geometria jedź gdzie indziej bo jak mechanik sugerował że ściąga bo kąt w vcds jest inny to mam podejrzenia .
Danko23 Opublikowano Środa o 05:46 Autor Opublikowano Środa o 05:46 byłem na geometrii, jest tak samo jak było na początku, kierownica prosto ale dalej ciągnie w prawo..
duzy616 Opublikowano Środa o 07:01 Opublikowano Środa o 07:01 Dziwne, że na pierwszej geometrii powiedzieli Tobie, że wszystko OK. Jak zbieżność przestawiona i to nie mało. Uważam, że zwrotnica lewa przód do wymiany. Oczywiście opon również bym nie wykluczył.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się