jawoks Opublikowano Czwartek o 19:14 Opublikowano Czwartek o 19:14 Witam, po dwóch modelach A6 C7, wróciłem do A4. Posiadam A4 B9 rok 2024. Zakupiłem oryginalny VCDS HEX2, niestety nie mogę nic zakodować. Nie mogę również wprowadzić „kodu dostępu”, sterownik nie przyjmuje kodów. Mogę wejść do każdego sterownika i np.odczytać błędy. Czy ktoś podpowie w czym problem. Dodam że maska otwarta, i program VCDS Relase. Z góry dziękuję.
turzol Opublikowano Czwartek o 19:15 Opublikowano Czwartek o 19:15 W tym roczniku nie pokodujesz nic VCDS Powód: SFD2
Lovely Man Opublikowano Czwartek o 19:29 Opublikowano Czwartek o 19:29 Jawoks niestety od modelu rocznikowego 2024 auta są dodatkowo pozabezpieczane, o czym też się dowiedziałem dopiero po kupnie nowego samochodu pod koniec 2024. Ale jest światełko w tunelu, Turzol już coś tam kmini w temacie
matekboss Opublikowano Czwartek o 20:10 Opublikowano Czwartek o 20:10 Opcja kodowania jest, ale jak dasz pieniążek dla biednego VW.
Lovely Man Opublikowano Czwartek o 20:19 Opublikowano Czwartek o 20:19 Tak jest, rzuć pieniążek dla biednego VW AUDI bo inaczej sprzedamy się Chińczykom
Muskel1 Opublikowano Czwartek o 20:34 Opublikowano Czwartek o 20:34 SFD2 nie jest wymysłem konzernu VW i nie zostało wprowadzone w celach zarobkowych. Jest to rozporządzenie unijne nałożone na producentów pojazdów. Polecam poczytać o UNECE 155 oraz UNECE 156.
Lovely Man Opublikowano Czwartek o 20:48 Opublikowano Czwartek o 20:48 Z miłosierdzia dla nas biednych maluczkich robaczków wprowadzili, no i oczywiście dla naszego bezpieczeństwa, bo przecież bezpieczeństwo najważniejsze Ład, porządek i bezpieczeństwo jak mawiał tow. Kiszczak 😁
matekboss Opublikowano Czwartek o 23:15 Opublikowano Czwartek o 23:15 2 godziny temu, Muskel1 napisał(a): SFD2 nie jest wymysłem konzernu VW i nie zostało wprowadzone w celach zarobkowych. Jest to rozporządzenie unijne nałożone na producentów pojazdów. Polecam poczytać o UNECE 155 oraz UNECE 156. Gdyby było tak jak mówisz to byłaby określona metoda na weryfikację czy nie jesteś jakimś złoczyńcą w czarnym kapturze, a tu dajesz na tacę i łaskawy pan z niemiec daje ci pobawić się swoim samochodem. No to jak to nazwiemy? Pro bono raczej nie.
Muskel1 Opublikowano Piątek o 02:51 Opublikowano Piątek o 02:51 (edytowane) Tutaj winne są wyroki sądowe, które nakazują producentowi dać dostęp wolnym warsztatom/usługodawcom. https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzienniki-UE/sprawa-c-296-22-a-t-u-auto-teile-unger-i-carglass-wyrok-trybunalu-osma-izba-72227261 https://www.autowerkstatt40.org/eugh-ebnet-weg-fuer-fairen-wettbewerb-unabhaengiger-kfz-dienstleister/ Edytowane Piątek o 03:01 przez Muskel1
Lovely Man Opublikowano Piątek o 06:57 Opublikowano Piątek o 06:57 Cytata: "Postępowanie zostało wszczęte przez Auto-Teile-Unger (ATU) i Carglass przeciwko FCA Italy. W związku z tym ETS orzekł, że odniesienie do cyberbezpieczeństwa ze strony producenta samochodów nie może być wykorzystywane do argumentowania w celu ograniczenia dostępu do niektórych danych (naprawczych) dla niezależnych warsztatów naprawczych." Dlatego mamy teraz nieograniczony dostęp otwarty przez producenta
Muskel1 Opublikowano Piątek o 07:07 Opublikowano Piątek o 07:07 Na chwilę obecną tak zabezpieczyli, że sami mają problemy z SFD2 we własnych warsztatach.
Lovely Man Opublikowano Piątek o 08:18 Opublikowano Piątek o 08:18 No właśnie, zabezpieczyli żeby wszyscy mieli dostęp 😂 I czego tu jeszcze nie rozumiecie? 🤭
Muskel1 Opublikowano Piątek o 08:22 Opublikowano Piątek o 08:22 Nie do wszystkiego ma być dostęp. Poczytaj w/w dyrektywy.
Lovely Man Opublikowano Piątek o 08:39 Opublikowano Piątek o 08:39 Koń jaki jest każdy widzi, a efekt wprost przeciwny do przychylania nieba niezależnym warsztatom, więc odpowiedz mi na proste pytanie znane od tysięcy lat: cui bono? 🤭
Lovely Man Opublikowano Piątek o 08:51 Opublikowano Piątek o 08:51 Drogie dzieci nie garbcie się i czytajcie dyrektywy IV rzeszy, koniecznie w postawie habacht 🤣
Langista Opublikowano Piątek o 08:58 Opublikowano Piątek o 08:58 Chodzi o to, że to Unia wymyśla, nie producenci samochodów. Gdyby VW sobie to sam wymyślił, nie narobił by problemów swoim warsztatom. Także w tym jednym, jedynym przypadku nie do 'niemiaszków' pretensje, a do 'uniaszków'. Z tego co się orientowałem to ma być ogólnie jeszcze bardziej pętla zaciśnięta.
Muskel1 Opublikowano Piątek o 08:58 Opublikowano Piątek o 08:58 Dyskusja na dorosłm poziomie.... dobra, szkoda czasu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się