robson602 Opublikowano 24 Maja Opublikowano 24 Maja Witam, borykam się już drugi rok z odpalaniem auta i wyjącymi filtrami paliwa. Ogólnie auto pod dłuższym postoju nie odpala za pierwszym razem, cofa się paliwo. Winą jest regulator ciśnienia i zawór zwrotny w filtrze paliwa. Kupiłem już 5 filtrów w ASO i każdy wyje, buczy jak powalony. Paliwo i tak się cofa auto nie odpali za pierwszym razem, ale jak już odpali to ten filtr wyje i buczy tak że się wytrzymać nie da w aucie. Od razu dodam że wyje filtr a nie pompa. Czy te wszystkie filtry z ASO są jakieś wadliwe? Miałem z Manna, max gear'a i na każdym cofało się to paliwo do zbiornika. Jedyny filtr na którym auto jeździło był Mahle, ale nie da się go już kupić. Wszystko jest podłączone jak należy z instrukcja z ASO i nic to nie daje... Macie jakieś pomysły jak to naprawić, bo zaczynam tracić do tego cierpliwość... Nawet próbowałem założyć dodatkowy zawór zwrotny na listwie ale tylko na parę dni podziałało potem paliwo rozpuściło zaworek od środka.
P.Wiśnia Opublikowano 24 Maja Opublikowano 24 Maja Uszkodzony korek wlewu paliwa lub źle działające odpowietrzenie zbiornika. Zawór odpowietrzający ma numery: 1C0 906 517 A Korek wlewu paliwa ma numery: 8E0 201 550
robson602 Opublikowano 24 Maja Autor Opublikowano 24 Maja 29 minut temu, P.Wiśnia napisał(a): Uszkodzony korek wlewu paliwa lub źle działające odpowietrzenie zbiornika. Zawór odpowietrzający ma numery: 1C0 906 517 A Korek wlewu paliwa ma numery: 8E0 201 550 korek wlewu miałby aż taki duży wpływ ?
robson602 Opublikowano 28 Maja Autor Opublikowano 28 Maja Niestety wymiana zaworu i korka wlewu nic nie dała, bez zmian. Jakieś pomysły ?
robson602 Opublikowano wczoraj o 07:15 Autor Opublikowano wczoraj o 07:15 Dodam że po przekręceniu zapłonu i jego wyłączeniu ciśnienie na mierniku spada moment na oczach. Po 2 minutach jest już 0.
Langista Opublikowano wczoraj o 16:51 Opublikowano wczoraj o 16:51 (edytowane) Quattro czy ośka? Sprawdź bypasem czy dzieje się to samo bez filtra, skoro pcha paliwo z powrotem to zaworek zwrotny w filtrze nic nie trzyma. Masz 3 węże powrotne czy 2? Edytowane wczoraj o 17:05 przez Langista
robson602 Opublikowano 21 godzin temu Autor Opublikowano 21 godzin temu 4 godziny temu, Langista napisał(a): Quattro czy ośka? Sprawdź bypasem czy dzieje się to samo bez filtra, skoro pcha paliwo z powrotem to zaworek zwrotny w filtrze nic nie trzyma. Masz 3 węże powrotne czy 2? Ośka, tylko już kupiłem z 6 filtrów i to każdy miałby zepsuty zawór zwrotny ?(5sztuk ORI i teraz mam założonego purflux) Tak wyglądają węże za zdjęciach.
Langista Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu Teraz taki szrot produkują, że nie zdziwiło by mnie to. Tu masz wejście a gdzie masz wyjście? Sprawdzałeś manometrem za filtrem jakie ma ciśnienie?
robson602 Opublikowano 11 godzin temu Autor Opublikowano 11 godzin temu 40 minut temu, Langista napisał(a): Teraz taki szrot produkują, że nie zdziwiło by mnie to. Tu masz wejście a gdzie masz wyjście? Sprawdzałeś manometrem za filtrem jakie ma ciśnienie? Na listwie pokazuje 3,5, 3,6 bara na tym purflux
przem8 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu (edytowane) Skoro kupowałeś filtry w aso i buczaly to w ramach reklamacji zostawiasz u nich samochód na diagnozę i wtedy określają czy to wina filtra czy np. pompy paliwa. Tak mi mówił gość z aso gdzie chciałem zareklamowac kupiony filtr i takie mają odgórne procedury. Edytowane 11 godzin temu przez przem8
Langista Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Wierzysz w ich diagnozę? Wymienią najdroższe podzespoły, policzą serwis z częściami wartości samochodu albo i więcej i dojdą do wniosku, że ten typ tak ma.
przem8 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Napisałem jaka jest procedura, a wiary w to nie mieszam. Niemozliwe, ze tyle filtrów było wadliwych.
Langista Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu (edytowane) A ja jestem w stanie w to uwierzyć, ASO robi jak Intercars, handluje tym samym towarem, który ktoś odsyła na reklamacje. Przy wyjątkowym 'szczęściu' nawet trafisz na to samo, co zareklamowałeś. Co do problemu autora tematu, ma być 4 bar, zaraz przed filtrem też jest 3,5? Nie wiem czy na listwie jest regulator ciśnienia lub zaworek zwrotny w 1.8t, jak jest to do sprawdzenia. Edytowane 4 godziny temu przez Langista
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się