Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Filtry paliwa w Audi A4 B7 1.8T buczy i wyje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, borykam się już drugi rok z odpalaniem auta i wyjącymi filtrami paliwa. Ogólnie auto pod dłuższym postoju nie odpala za pierwszym razem, cofa się paliwo. Winą jest regulator ciśnienia i zawór zwrotny w filtrze paliwa. Kupiłem już 5 filtrów w ASO i każdy wyje, buczy jak powalony. Paliwo i tak się cofa auto nie odpali za pierwszym razem, ale jak już odpali to ten filtr wyje i buczy tak że się wytrzymać nie da w aucie. Od razu dodam że wyje filtr a nie pompa. Czy te wszystkie filtry z ASO są jakieś wadliwe? Miałem z Manna, max gear'a i na każdym cofało się to paliwo do zbiornika. Jedyny filtr na którym auto jeździło był Mahle, ale nie da się go już kupić. Wszystko jest podłączone jak należy z instrukcja z ASO i nic to nie daje... Macie jakieś pomysły jak to naprawić, bo zaczynam tracić do tego cierpliwość...  Nawet próbowałem założyć dodatkowy zawór zwrotny na listwie ale tylko na parę dni podziałało potem paliwo rozpuściło zaworek od środka.

Opublikowano

Uszkodzony korek wlewu paliwa lub źle działające odpowietrzenie zbiornika.

 

Zawór odpowietrzający ma numery: 1C0 906 517 A

Korek wlewu paliwa ma numery: 8E0 201 550

Opublikowano
29 minut temu, P.Wiśnia napisał(a):

Uszkodzony korek wlewu paliwa lub źle działające odpowietrzenie zbiornika.

 

Zawór odpowietrzający ma numery: 1C0 906 517 A

Korek wlewu paliwa ma numery: 8E0 201 550

korek wlewu miałby aż taki duży wpływ ?

Opublikowano

Niestety wymiana zaworu i korka wlewu nic nie dała, bez zmian. Jakieś pomysły ?

Opublikowano

Dodam że po przekręceniu zapłonu i jego wyłączeniu ciśnienie na mierniku spada moment na oczach. Po 2 minutach jest już 0.

Opublikowano (edytowane)

Quattro czy ośka? Sprawdź bypasem czy dzieje się to samo bez filtra, skoro pcha paliwo z powrotem to zaworek zwrotny w filtrze nic nie trzyma. Masz 3 węże powrotne czy 2?

Edytowane przez Langista
Opublikowano
4 godziny temu, Langista napisał(a):

Quattro czy ośka? Sprawdź bypasem czy dzieje się to samo bez filtra, skoro pcha paliwo z powrotem to zaworek zwrotny w filtrze nic nie trzyma. Masz 3 węże powrotne czy 2?

Ośka, tylko już kupiłem z 6 filtrów i to każdy miałby zepsuty zawór zwrotny ?(5sztuk ORI i teraz mam założonego purflux) Tak wyglądają węże za zdjęciach.

20250517_133343gg.jpg

gg.jpg

Opublikowano

Teraz taki szrot produkują, że nie zdziwiło by mnie to. Tu masz wejście a gdzie masz wyjście? Sprawdzałeś manometrem za filtrem jakie ma ciśnienie?

Opublikowano
40 minut temu, Langista napisał(a):

Teraz taki szrot produkują, że nie zdziwiło by mnie to. Tu masz wejście a gdzie masz wyjście? Sprawdzałeś manometrem za filtrem jakie ma ciśnienie?

Na listwie pokazuje 3,5, 3,6 bara na tym purflux

Opublikowano (edytowane)

Skoro kupowałeś filtry w aso i buczaly to w ramach reklamacji zostawiasz u nich samochód na diagnozę i wtedy określają czy to wina filtra czy np. pompy paliwa.

Tak mi mówił gość z aso gdzie chciałem zareklamowac kupiony filtr i takie mają odgórne procedury.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Wierzysz w ich diagnozę? Wymienią najdroższe podzespoły, policzą serwis z częściami wartości samochodu albo i więcej i dojdą do wniosku, że ten typ tak ma.

Opublikowano

Napisałem jaka jest procedura, a wiary w to nie mieszam.

Niemozliwe, ze tyle filtrów było wadliwych.

Opublikowano (edytowane)

A ja jestem w stanie w to uwierzyć, ASO robi jak Intercars, handluje tym samym towarem, który ktoś odsyła na reklamacje. Przy wyjątkowym 'szczęściu' nawet trafisz na to samo, co zareklamowałeś.

 

 

Co do problemu autora tematu, ma być 4 bar, zaraz przed filtrem też jest 3,5? Nie wiem czy na listwie jest regulator ciśnienia lub zaworek zwrotny w 1.8t, jak jest to do sprawdzenia.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
7 godzin temu, Langista napisał(a):

A ja jestem w stanie w to uwierzyć, ASO robi jak Intercars, handluje tym samym towarem, który ktoś odsyła na reklamacje. Przy wyjątkowym 'szczęściu' nawet trafisz na to samo, co zareklamowałeś.

 

 

Co do problemu autora tematu, ma być 4 bar, zaraz przed filtrem też jest 3,5? Nie wiem czy na listwie jest regulator ciśnienia lub zaworek zwrotny w 1.8t, jak jest to do sprawdzenia.

Regulator jest właśnie w tych filtrach niestety, 4 bar z tego co mi pan w "ASO" powiedział to tylko będzie w ori. Najlepsze jest to że zareklamowałem 4 filtry to nawet nie chcieli żebym je odsyłał tylko je sobie wziął... Czyli dobrze wiedzą że coś jest z nimi nie tak. Ciśnienie sprawdzałem na listwie od razu tam  z tyłu wtrysków jest wpięcie. Tak mi się wydaję że tego naprawić się niedługo nie będzie dało, bo nie ma nawet dobrej części....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...