Tom@sz Opublikowano 1 Czerwca Opublikowano 1 Czerwca Witam. Jak na złość wyjazd dzisiaj do Niemiec i wyskoczył wczoraj komunikat brak ładowania baterii. Z mierzyłem miernikiem i brak ładowania. Obstawiam, że to alternator. Czy są jeszcze jakieś inne możliwości, że nie ładuje akumulatora? Pozdrawiam.
Langista Opublikowano 1 Czerwca Opublikowano 1 Czerwca Sprawdzić dobrze połączenia z alternatora, czy masa dobrze siedzi i nie jest zaśniedziała. Najprawdopodobniej jednak padł regulator napięcia.
Langista Opublikowano 1 Czerwca Opublikowano 1 Czerwca A no niestety, w jaki sposób sprawdzałeś prąd ładowania?
Tom@sz Opublikowano 1 Czerwca Autor Opublikowano 1 Czerwca (edytowane) Miernikiem na klemach na akumulatorze. Pytanie z innej beczki czy kupić nowy alternator przykładowo z firmy x czy lepiej zregenerować ten co jest? Edytowane 1 Czerwca przez Tom@sz
Tom@sz Opublikowano 1 Czerwca Autor Opublikowano 1 Czerwca Przed chwilą podłączona do komputera i żadnych błędów ale lądowanie wróciło 14.20v. Po wyłączeniu i ponownym odpaleniu silnika znów brak ładowania.
Tom@sz Opublikowano 2 Czerwca Autor Opublikowano 2 Czerwca W dniu 1.06.2025 o 15:32, Tom@sz napisał(a): Przed chwilą podłączona do komputera i żadnych błędów ale lądowanie wróciło 14.20v. Po wyłączeniu i ponownym odpaleniu silnika znów brak ładowania. Dzisiaj za prowadziłem do znajomego mechanika i diagnoza: nie opłaci się naprawiać bo cały spalony, zamówiony nowy.
Langista Opublikowano 2 Czerwca Opublikowano 2 Czerwca Mechanik ocenił czy alternator jest do odratowania? Regeneruje zawodowo takie rzeczy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się