Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zerwany gwint głowicy mocujący pompowtryskiwacz w Audi A4 B6 1.9 TDI AVB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wymieniałem  ostatnio uszczelki na pompowtryskiwaczach,  wszystko juz złożone , pozostało  podokręcać zgodnie z  momentami kluczem dynamometrycznym...

No  i właśnie podczas tego   dokręcania  zerwał mi się gwint w głowicy  na  śrubie mocującej 3 pompowtrysk.

Da się to jakoś uratować bez sciągania głowicy ? Nagwintować?  Widziałem jakies zestawy  z tulejami samogwintującymi? Miał ktoś juz taki przypadek?  

Opublikowano

Uuu, nie wskoczył Ci pompowtrysk czyżby? 

Sprężynki helikoli pozostaje wstawiać. 

Opublikowano
15 godzin temu, nachaj85 napisał(a):

No  i właśnie podczas tego   dokręcania  zerwał mi się gwint w głowicy  na  śrubie mocującej 3 pompowtrysk.

a zastosowałeś nowe śruby czy zostawiłeś te które były?..

Opublikowano

Wkładka helicoil załatwi sprawe

Opublikowano (edytowane)

albo helicoli albo gwintowanie na M7

z tym ze nie ma dobrych srub na ten rozmiar

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Wydaję mi się , że wtrysk  wskoczył dobrze.

Śruby zastosowałem nowe.

 

A wiec pozostaje gwintowanie.

Czy macie   do polecenia jakiś zestawik  godny uwagi , tak żeby było na zaś? jest moze jakaś twardosc tych tulejek gwintujących , twardsze lub  mocniejsze?

I jak  wychodzi z dokręcaniem  po nagwintowaniu ?   

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...