Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana zawieszenia tylnego w Audi A4 B6 1.9 TDI quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Po 300 tys odezwało się tylne zawieszenie. Sanki też nie wyglądają za dobrze więc padła decyzja demontaż całych sanek, wymiana wahaczy, tuleji, łączników, malowanie sanek, i montaż spowrotem. Da radę bez kanału, podnośnika? Czy śruby mocujące sanki do budy się urywają? Jakie niespodzianki można spotkać po drodze? 

Opublikowano (edytowane)

Da radę bez, wystarczą wysokie kobyłki. Co do śrub, mi się nie urwały ale warto kupić i tak pełny zestaw nowych śrub, tylko dobrze sprawdzić czy są te same długości i rozmiary, w etkach bardzo często są błędnie podane numery, lub niektóre elementy mimo różnej konstrukcji, mają te same ID.

 

Przy takiej robocie warto kupić cały, gotowy zestaw tulei, jest z Meyle dostępny, lub z poliuretanu, też są gotowe zestawy. Sanki też warto dać do pomalowania w proszek, o ile rdza ich nie zjadła. Zaskoczyć może ilość rudej pod bakiem i w nadkolach, przygotuj się finansowo na zaprawki.

Edytowane przez Langista

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...