Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Jakie amortyzatory założyć ?


deve

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich mam dylemat jakie założyć amory do seryjnych sprężyn MTS-technik czy TA-technix ,proszę o wypowiedzi na temat tych amortyzatorów i zastosowania ich w A4 1.8T.Wszystkim z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podpisuje się pod Bilsteinami - mam akurat B8, ale to inne auto. Pewność prowadzenia bardzo wysoka. Komfort nie ucierpiał aż tak wiele. Pozdrawiam

nie dobija tobie ten amorek b8 na dużych dziurach?

eibach jest stosunkowo miekką spreżyną do tego amorka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1BE to fabryczna sportowa zawiecha niższa od standardu (1BA) o 20mm

Jezeli masz 1BE to spokojnie mozesz brac amory o krótszym skoku (sportowe) a jak masz 1BA no to nie radze bo sie szybko zużyją.

Rodzaj zawiasu sprawdzasz we wlepce w ksiazce serwisowej lub w bagazniku kolo kola zapasowego. A jak nie masz zadnej z nich to ściągni kolo i zobacz jakiego koloru masz amory - czarne standard czyli 1BA a bordowe to 1BE czyli -20mm

Na przednich sprężynach powinny być dwie plamki. Jedna zielona druga różowa. Ja mam po II lifcie i mam zielona+różowa+różowa

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za rady jutro sprawdzę zawieche pozdro[br]Dopisany: 16 Maj 2009, 23:56_________________________________________________zawiecha 1ba .mogę do tych springów założyć amory MTS-Technik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym wy piszecie ... 1BA czy 1BE przestaje istnieć jak zostały zmienione spręzyny. Deve szukaj amorków pod kątem sportowej wersji czyli (choć pewnie nie wyszystkie będa dobre) i będzie OK ...Bilsteiny będa dobrym wyborem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

O czym wy piszecie ... 1BA czy 1BE przestaje istnieć jak zostały zmienione spręzyny

w pierwszym poście kolega Deve napisał ze poszukuje amorów do SERYJNYCH sprężyn więc chyba raczej nie są zmienione... :przebiegly:

zawiecha 1ba .mogę do tych springów założyć amory MTS-Technik

:no:

jak pisałem wcześniej - odradzam! rozejżyj sie za kompletem MTS. Kosztuje kolo 800pln

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

O czym wy piszecie ... 1BA czy 1BE przestaje istnieć jak zostały zmienione spręzyny

w pierwszym poście kolega Deve napisał ze poszukuje amorów do SERYJNYCH sprężyn więc chyba raczej nie są zmienione... :przebiegly:

Tak zdanie zbudowane że myślałem ze wymienia producentów sprężyn.

W takim wypadku nie rozumiem czemu nie zastosować powszechnie uznanych producentów amorków jak SASCH Bilstein Monroe Kayaba itp itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to po ile sa te wynalazki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to są ceny za 2 szt. i faktycznie przystępne

tylko jaki jest sens kupowanie usportowionych amorków do standardowych sprężyn

a jeśli nawet miałby sprężyny od zawieszenia 1BE to za ok. 230zł/szt. dostaniesz SASCHa do zawieszenia fabrycznego sportowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jaki jest sens kupowanie usportowionych amorków do standardowych sprężyn

cały czas twierdze ze szkoda sensu :decayed:

P.S.

Sachsy masz za 249 pln za jedną sztukę. Tu masz dwa przednie za 299 pln :guma:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi oto czy można założyć mts-y do zwykłych sprężyn

Ja bym tego nie zrobił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...