Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6 1,9 TDI AWX] Szarpanie przy wrzucaniu wyższego biegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie! Mam problem z moja B6 1,9 TDI AWX

Wszystko jest ok do momentu jak nie wrzucę wyższego biegu i odrazu nie przycisne tylko chce pozostać na obrotach 1500 - 2000 wtedy robi się coś w rodzaju żabki?

Wystarczy, ze depnę i taka sytuacja nie powstaje. Jeśli nie spadam poniżej 2tys. obrotów to jest ok. Nadmieniam że wymieniłem już filtr paliwa i nic! Przy dynamiczniej ostrej jeździe też to się nie dzieje! Pomocy !!!!

Z góry dzieki za odpowiedzi

Opublikowano

Proponuję podpięcie VAGa. Powiedz nam jaki błąd wypluło. Bez VAGa to jest zwykłe "wróżenie z fusów"

Opublikowano

a może warto by było sprawdzić poduszeczki :cool:

Opublikowano

Witam. Mam pytanie do Marcina. Czyli jak szrpie gałka to są poduchy? Jak ściągnę nogę z gazu to lewarkiem szarpnie. czy to poduchy skrzyni? :biggrin:

Opublikowano
Jak ściągnę nogę z gazu to lewarkiem szarpnie

tak to mogą być poduchy zespołu napędowego (silnik + skrzynia) trzeba sprawdzić organoleptycznie :cool:

Opublikowano
Witam. Czyli jakmpowinny wyglądać zużyte poduch?

w każdym dobry warsztacie będą wiedzieli :twisted:

Opublikowano

bez VAG-a nic nie poradzimy ale wygląda to na PD lub sterownik

Opublikowano

witam

mam podobny problem tez mi szarpie ale jak wyrzuce na luz i jakim czasie wrzuce bieg to delikatnym dodawniu gazu przy obrotach ok 2000 szrpie. mam silniczek 1.9 tdi 115kM przejechane 160 tys co to moze byc?

Opublikowano

witam :biggrin:

widzę że nie jestem sam z tym problemem :confused:

u mnie jednak odbywa się to troszkę inaczej... przy delikatnym przyśpiszaniu na drugim i trzecim biegu, przy 2000 obrotów lub troszkę więcej auto zaczyna najzwyczajniej podszarpywać i czasami kończy się to chwilowa utratą mocy :frown: jeżeli przyśpiszam gwałtowniej wszystko jest OK

W pamięci komputera nie ma żadnych błędów a wymiana wszystkich filtrów wraz z olejem byla przeprowadzona 25 stycznia tego roku.

czy ktoś jest w stanie chociaż częściowo naprowadzić mnie na jakiś trop.... z góry dziekuję i proszę o wyrozumiałość ponieważ jestem kompletnym laikiem w tych sprawach

Opublikowano
Ja słyszałem cos o jakiejs bezwładności turbiny ale tez jestem zielony w tym temacie

coś w tym jest... w moim aucie jest jeden jedyny moment kiedy to sie dzieje a mianowicie kiedy objeżdżam powoli rondo i wyjeżdżajac z niego chcę przyśpieszyć :eek:

[ Komentarz dodany przez: rob: 11-04-2007, 21:07 ]

proszę zapoznać się z REGULAMINEM forum i zapraszam do NEWBIE

Opublikowano

u mnie z kolei drży gałka tylko na postoju, wymieniłem poduchy pod skrzynią i troszke lepiej,zostały tylko jeszcze pod silnikiem.pozdro

Opublikowano

Ja mam z kolei problem z silnikiem 2.0 TDI ,po przekroczeniu 4.500 obr/min zaczyna szarpać silnikiem tak jakby zaczynało brakować paliwa .

Wymieniłem już filtr paliwa i nic nie pomogło,

Podłączyłem pod VAGa -zero błędów.

Czy w zbiorniku paliwa przy pompie jest jeszcze jakieś sitko?

Opublikowano

xcv, B7 z 2003 roku :question::question:

Opublikowano
Nie w B7 tylko w A3

ale u Ciebie w profilu...

Opublikowano

hej czy ktoś moze mi powiedziec o co chodzi z tym szarpaniem przy delikatnym przyspieszaniu przy obrotach ok 2000 szcegulnie na 2 i 3 cim biegu w dodatku nie zawsze, byłem na serwisie sprawdzili silnik turbinke i przepływomierz wszystko ok nie wiem co jest... Pomocy czy to cos powaznego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...