Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów po regeneracji turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie mylisz sie nie da sie :confused4:

Opublikowano

no wlasnie tak mi sie wydawalo...

to co moge zrobic, skoro turbina regenerowana to raczej pewne ze nie ona..(chyba) wiec kupowac w ciemno zaworek N75 bo to chyba te 2 rzeczy moga bys.., czy jeszcze cos moze byc powodem tego przeladowania?

Opublikowano

grucha na turbinie ,

Opublikowano

no przy robieniu regeneracji mieli wszystko niby sprawdzac i robic wiec gruche tez raczej sprawdzali..

wiec chyba zostaje ten N75 tylko? tylko lipa bedzie jak kupie a to nie to..

Opublikowano

mało prawdopodobne ze to n75 stawiam ze niedokladnie czyszczenie wykonali + twoja jazda moze uklad wtryskowy juz powoli nie domaga i w turbo znow stanely kierownice , pojezdzij troche pomasuj pedal gazu i wtedy zrob logi zobaczymy czy sie poprawi jak tak to wyeliminujesz n75 ps tylko pomasuj a nie jezdzij wylacznie pod czerwone pole (wciskasz gaz trzymasz do 3000tys potem odpuszczasz i znow trzymasz w podlodze i tak pobaw sie troche na 3 i 4 biegu)i potem log 011

Opublikowano

ja wiem jak trzeba jezdzic by tubina sie nie zapiekla.. wiem ze nie pedal w podlodze i tyle, jezdze dynamicznie w kazdym zakresie obrotow wiec raczej bym zapiekanie sie kierownic wyeliminowal przynajmniej z powodu stylu jazdy...

a co do niedokladnego czyszczenia.. z tego co wiem to znaja sie na rzeczy... maja profesjonalny sprzet zajmuja sie tym od 20 paru lat nie pamietam ile dokladnie.. i zajmuja sie tylko turbinami i wałami napedowymi i maja caly czas pelno roboty...

Opublikowano

lmm .....

akurat tutaj nie ma nic do rzeczy ...

moze trzeba podjechac spowortem do warsztatu i powiedzie panom co sie dzieje .. niech wywala turbo i zobacza ...

N75 zostawilbym w spokoju ...

p.s a robiles logi tuz po czyszczeniu ...

Opublikowano

ja bym problemu szukal w tym dziwnym sofcie ... podlane gnoju ale tlenu brak ... stad przyspieszony proces zbierania syfu w turbo ...

Opublikowano

tego sie obawialem...

pewnie nie byloby dobre jezdzenie w takim stanie az do pazdziernika? we wrzesniu slub i nie mam do tego czasu zbednych pieniedzy :confused4: ale w pazdzierniku juz bez problemu mam zamiar zrobic soft...

no i jak tu teraz wyglada sytuacja, znow pierwsze musze zrobic z turbina i w tedy szybko na soft, czy moze jak pojade do tunera to on sobie poradzi z tym sam?

Opublikowano

chyba jednak bez ponownego czyszczenia sie nie obejdzie .... a potem szybko na korekcje softu ...

Opublikowano

chyba tak ... :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...