lukdohc Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Opublikowano 12 Lipca 2009 no wlasnie tak mi sie wydawalo... to co moge zrobic, skoro turbina regenerowana to raczej pewne ze nie ona..(chyba) wiec kupowac w ciemno zaworek N75 bo to chyba te 2 rzeczy moga bys.., czy jeszcze cos moze byc powodem tego przeladowania?
lukdohc Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Opublikowano 12 Lipca 2009 no przy robieniu regeneracji mieli wszystko niby sprawdzac i robic wiec gruche tez raczej sprawdzali.. wiec chyba zostaje ten N75 tylko? tylko lipa bedzie jak kupie a to nie to..
odzim Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 mało prawdopodobne ze to n75 stawiam ze niedokladnie czyszczenie wykonali + twoja jazda moze uklad wtryskowy juz powoli nie domaga i w turbo znow stanely kierownice , pojezdzij troche pomasuj pedal gazu i wtedy zrob logi zobaczymy czy sie poprawi jak tak to wyeliminujesz n75 ps tylko pomasuj a nie jezdzij wylacznie pod czerwone pole (wciskasz gaz trzymasz do 3000tys potem odpuszczasz i znow trzymasz w podlodze i tak pobaw sie troche na 3 i 4 biegu)i potem log 011
lukdohc Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Opublikowano 12 Lipca 2009 ja wiem jak trzeba jezdzic by tubina sie nie zapiekla.. wiem ze nie pedal w podlodze i tyle, jezdze dynamicznie w kazdym zakresie obrotow wiec raczej bym zapiekanie sie kierownic wyeliminowal przynajmniej z powodu stylu jazdy... a co do niedokladnego czyszczenia.. z tego co wiem to znaja sie na rzeczy... maja profesjonalny sprzet zajmuja sie tym od 20 paru lat nie pamietam ile dokladnie.. i zajmuja sie tylko turbinami i wałami napedowymi i maja caly czas pelno roboty...
spanky Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 lmm ..... akurat tutaj nie ma nic do rzeczy ... moze trzeba podjechac spowortem do warsztatu i powiedzie panom co sie dzieje .. niech wywala turbo i zobacza ... N75 zostawilbym w spokoju ... p.s a robiles logi tuz po czyszczeniu ...
lukdohc Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Opublikowano 13 Lipca 2009 tak logi zaraz po czyszczeniu i regeneracji sa na poczatku watku i tam sa pelne logi robione
spanky Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 ja bym problemu szukal w tym dziwnym sofcie ... podlane gnoju ale tlenu brak ... stad przyspieszony proces zbierania syfu w turbo ...
lukdohc Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Opublikowano 13 Lipca 2009 tego sie obawialem... pewnie nie byloby dobre jezdzenie w takim stanie az do pazdziernika? we wrzesniu slub i nie mam do tego czasu zbednych pieniedzy ale w pazdzierniku juz bez problemu mam zamiar zrobic soft... no i jak tu teraz wyglada sytuacja, znow pierwsze musze zrobic z turbina i w tedy szybko na soft, czy moze jak pojade do tunera to on sobie poradzi z tym sam?
spanky Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 chyba jednak bez ponownego czyszczenia sie nie obejdzie .... a potem szybko na korekcje softu ...
lukdohc Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Opublikowano 14 Lipca 2009 dzisiaj odlaczylem wtyczke od zaworka n75 i auto jezdzio jeszcze gorzej, czy to znaczy ze N75 jest sprawny?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się