Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Zebrane info o xenonku w B7 (dokładanie)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem przed wymianą zwykłych reflektorów na reflektory bi-ksenonowe.

Przeczytałem chyba wszystkie tematy z tym związane.

Z tego co zrozumiałem, wynika, że:

- reflektor ksenonowy ma inna kostkę niż zwykły i są 2 możliwości

- dokupienie kostek w ASO i podłączenie wg schematu.

"1) światła do jazdy dziennej (długie działają ), Xenon (długie nie działają )

2)bez świateł do jazdy dziennej (xenon i długie działają normalnie)" cyt. peter22

- dokupienie kabelkahttp://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p467_Adapter-Xenon-Scheinwerfer-Audi-A4-B7.html

- trzeba przekodować komputerek.

Nasuwa mi się pytanko, co daje kabelek kufateca.

Czy jest możliwość zakodowania Vagiem ( bez kabelka lub z)

- Łączymy się ze sterownikiem 09 następnie kodowanie(07)

zmieniamy :10021 na 10042 i zatwierdzamy

Powyższa informacja dotyczy modelu B7 AVANT Kombi - chodzi o DRL

i jeszcze małe pytanko.

Wersja Usa ( którą posiadam) nie ma regulacji świateł. Oznacza to że w Stanach nie potrzebują tego? czy ma samopoziomowanie?[br]Dopisany: 18 Maj 2009, 12:56_________________________________________________Hi

Więc tak.

Zderzak s-line już idzie do lakierowania.

Reflektorki już są. Oczywiście z białymi kierunkami.

Jeżeli ktoś może, to proszę o potwierdzenie nr z etki brakujących mi części.

Zaślepki spryskiwaczy reflektorów: 8EO 955 275 E, 8EO 955 276 E.

Wloty powietrza na IC : 8EO 807 681 F 01C, 8EO 807 682 F 01C.( dwa IC są)

Oczywiście do zderzaka s-line.

Chciałbym xenonki podłączyć w taki sposób.

Przełącznik w pozycji auto ( muszę jeszcze taki dokupić) światła dzienne ( to są te obok soczewek jeśli dobrze rozumiem)

Pozycja = pozycyjne

Mijania=xenon

Długi = długie

Czy do takiej kombinacji potrzebny jest kabelek Kufateca?

Czy jest ktoś z okolic Częstochowy, kto pomógłby z podłączeniem i zaprogramowaniem?

Odpłatnie;)

Opublikowano

Jeżeli ktoś może, to proszę o potwierdzenie nr z etki brakujących mi części.

Zaślepki spryskiwaczy reflektorów: 8EO 955 275 E, 8EO 955 276 E.

Wloty powietrza na IC : 8EO 807 681 F 01C, 8EO 807 682 F 01C.( dwa IC są)

Oczywiście do zderzaka s-line.

Tak , dobre masz numery czesci :cool1:

Opublikowano

Zderzak założony , nowy grill również. Światełka podłączone są poprzez kabelek z kufateca.

Wszystko działa bez zastrzeżeń.

Jedyną gafę jaką popełniłem, to zapomniałem dać lakiernikowi białych żarówek do kierunków i wstawił mi żółte:(.

Opublikowano

Zderzak założony , nowy grill również. Światełka podłączone są poprzez kabelek z kufateca.

Wszystko działa bez zastrzeżeń.

Jedyną gafę jaką popełniłem, to zapomniałem dać lakiernikowi białych żarówek do kierunków i wstawił mi żółte:(.

rozumem, że wysokość świateł masz na jednym poziomie i koniec? czy masz podłączone sterowanie wysokością?

też zbieram informacje ale bez regulacji to jest troszkę kicha :thumbdown:

Opublikowano

Chętnie bym obejrzał Te Twoje nowe reflektorki! :decayed: Może wrzuć jakieś foty. :good:

Co z tym samopoziomowaniem? Tak jak kolega mk4 chciałbym się za to zabrać i zbieram konieczne info! :)

Opublikowano

Proszę bardzo :D.

Wersja przed

101bd1cfa448a405m.jpg

wersja po

c27f121388b78f0fm.jpg

co do samopoziomowania, to u mnie jest kiszka .

Wersja USA i nie mam nawet zwykłej regulacji. Są ustawione ciut niżej niż powinny.

Przejechałem na nich do Chorwacji i spowrotem. Zero oznak złego ustawienia.

Jeżeli komuś bardzo zależy, to Kufatec ma specjalny komplet do tego :D.

Teraz myślę, aby usruchomić światła dzienne.

To co mnie jeszcze boli to brak nakładki na rejestrację.

Potrzebuje nr vin jakiejś S4, co by zamówić w ASO.

Kupię przełącznik z funkcja AUTO. Ciekawe czy będzie to działać bez czujnika zmierzchu.

Fajnie by było , gdyby funkcja auto zapalała światła dzienne, a funkcja mijania xenonek.

Boli mnie jeszcze brak nakładki na rejestrację.

Muszę dorwać nr VIN jakiejś S4 co by zamówić w ASO plastik.

Opublikowano

tu masz części czy czegoś innego szukasz??

ramka.PNG

Opublikowano

No dzięx za fotki! Ładnie Ci z tym poszło! :hi:

Też się muszę za to zabrać ale nie mam czasu bo jak tu bez samochodu! :wallbash:

Opublikowano

Helo

Thx za numer:)

To jest do grilla S4?

Bo do zwykłego ma inny kształt, a nie chce wtopić.

Koszt w ASO 280 zł:(

Opublikowano

Helo

Thx za numer:)

To jest do grilla S4?

Bo do zwykłego ma inny kształt, a nie chce wtopić.

Koszt w ASO 280 zł:(

kurka nie dam sobie głowy urwać.... a nie masz numeru grilla, żeby dopasować do niego ramkę? (bo nie wiem czy Ci tak ktoś poda vin s4 :))

Opublikowano

[...]

Koszt w ASO 280 zł:(

Miazga ta cena za kawałek plastiku! :kwasny:

Opublikowano

Helo

Thx za numer:)

To jest do grilla S4?

Bo do zwykłego ma inny kształt, a nie chce wtopić.

Koszt w ASO 280 zł:(

zdaje się ze bezie to 8E0 807 285 AT (bez czujników parkowania) w ASO 240PLN ;/

tak przynajmniej wynika z kodu modelu

2K3 - zderzak wzmocniony model S4

VJ2 - zderzak wzmocniony, dolne części zderzaka i osłony podłużnicy model S4

2K7 - zderzak wzmocniony model s-line (tak jak w S4)

ramka2.PNG

Opublikowano

Nakładka zamówiona:D

Thx za pomoc.

Miałbym jeszcze prośbe o podanie numerów oslony pod silnik i skrzynie:D

Opublikowano

wygląda, że do twojego modelu będzie (pod manual 6/ FWD):

pod silnik -> 8E0863821AL 386.92 PLN

pod skrzynie -> 8E0863822A 261.34 PLN

ale zweryfikuj sobie to w ASO jak będziesz zamawiał..

Opublikowano

witam i jak juz wszystko dziala w lampeczkach??[br]Dopisany: 27 Sierpień 2009, 20:20_________________________________________________Witam ,

dzięki koledze Wojtek_A4 moje bi-xenonki juz świecą tak jak powinny . kolega Wojtek_A4 podłączone ma tak jak w linku który zaraz wkleję, natomiast ja nie maiłem przejściówki tylko zmienioną wtyczkę na taką od xenonow i z tej wtyczki pociągnięty kabel od przesłony. a oto magiczny link http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=23248605

Opublikowano

a czy ksenony sie jakos reguluje czy same sie tylko ustawiaja ja mam fabryczne ale wydaje mi sie ze prawy wyzej swieci od lewego

Opublikowano

reguluje sie tak jak normalne lampy masz od góry pokretła na imbusa

Opublikowano

ok dzieki ale same tez sie reguluja jak naprzyklad jest auto bardzirj opciazone

Opublikowano

dokladnie masz samopoziomowanie ale w pierwszej kolejnosci trzeba ustawic imbusami .

Opublikowano

dokladnie masz samopoziomowanie ale w pierwszej kolejnosci trzeba ustawic imbusami .

to dziwne.

podjechałem dziś do stacji diagnostycznej i poprosiłem o ustawienie świateł. diagnosta powiedział, że bixenonów się nie reguluje, że powinno być samopoziomowanie ( ja jeszcze nie mam) i do widzenia. Dzwoniłem do drugiej stacji diagnostycznej - tam to samo, tym razem odesłali mnie do ASO. Czy regulacja imbusem bixów jest taka trudna?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...