Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Moja A4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

MTS Technik -40 tak?

dokładnie

Opublikowano

I do tego jeszcze jakiś springi. Nie ma znaczenia już jakie to będą sprężyny?[br]Dopisany: 04 Marzec 2011, 11:39_________________________________________________Dorzuce 200zł tzn? Chodzi ci o zakup sprężynek?

Opublikowano

KOWI87 dzięki :notworthy:[br]Dopisany: 04 Marzec 2011, 11:44_________________________________________________Na tym zawieszeniu 17" potem dobrze będą leżały?

Opublikowano

-35-40 jest optymalne, na 17tce da rade jeszcze szybko jeżdzić :wink4: szpara na dwa palce :wink4:

Opublikowano

Sam będziesz montował?

Jeśli nie, to zadzwoń do Nadarzyna.

Podkowiński Bogdan Diesel Service[br]Dopisany: 13 Marzec 2011, 12:36_________________________________________________606-820-768

Opublikowano

Panowie

Szukam warsztatu do zamontowania intercoolera. Potrzeba także wykonać orurowanie. Polecicie kogoś? Najchętniej Konstancin, Piaseczno lub Warszawa.[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 12:36_________________________________________________Witam.

Niedługo będę montował nowe wtryskiwacze żeby podnieść jeszcze moc. Jakie polecacie?

Opublikowano

A co juz masz w aucie :mysli:

Opublikowano

jedyne co mam zmodyfikowane oprogramowanie na 136 KM i 301 Nm. W domu leży intercooler teraz chciałbym zakupić właśnie większe wtryski

Opublikowano

jedyne co mam zmodyfikowane oprogramowanie na 136 KM i 301 Nm. W domu leży intercooler teraz chciałbym zakupić właśnie większe wtryski

to jeśli turbo nie zmieniasz to ładuj 216ki, no chyba że wszystko w planie to bierz 230 róznica w cenie nieznaczna a potencjał z zapasem :wink4:

Opublikowano

na większą turbinę plan jest na później to kupić 230?

zobacz na przykładzie furki michała, co daja wieksze wtryski plus BRD

Opublikowano

ładnie mu tam wyszło. W takim razie biorę te 230-stki. Ja chcę się porwać na jakieś 170-180 KM ale nie wiem czy silnik to wytrzyma

Opublikowano

ładnie mu tam wyszło. W takim razie biorę te 230-stki. Ja chcę się porwać na jakieś 170-180 KM ale nie wiem czy silnik to wytrzyma

podstawa to pompa 11mm, ogólnie ja na twoim miejscu nie inwestował bym w VP(na swoim przykładzie) tylko od razu swap na AWX, odrazu masz sprzęgło mocniejsze i na starcie sam soft daje tyle co w AFNie rzeźba w mechanice :gwizdanie:

tak podliczajac to za kompletny silnik dasz ze 3tys, BRD 1,2tys i sofcik za tysiaka, a rzeźbiac VP bedziesz musiał kupić turbo, 1,2tys, pompe wtryskową(1,5tys), wtryski ok 1,3tys, FMIC(300-1200 :naughty: ) sprzegło1,5-2tys mapsensory i inne pierdoły, podsumowując moce bedą podobne, ale moment zdecydowanie lepszy dla PD, noi ogólnie dynamika :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...