Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wyciek płynu chłodzącego - pytanie


robert87

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie pomozcie ubywa mi plyn chlodniczy z ukladu...duzo czytalem i poczatkowo myslalem ze to ta nieszczesna uszczelka pod glowica ale tak plyn nie czuc spalinami nie ma bialej mazi w oleju; nie syczy jak odkrecam nakretke z nagrzanym plynem chlodniczym w zbiorniku... nie kapie mi woda z rury itd wiec zaczalem szukac wycieku no i znalazlem.....poci mi sie przy czujniku temperatury g62 w bloku silnika. mam juz oring tylko teraz kolejny problem jak oproznic blok silnika z plynu tak a zebym mogl go ponownie wykorzystac. odpiecie rury pod chlodnica nie oprozni calego ukladu bo ujdzie z chlodnicy ale zostane plyn w bloku;/ powiedzcie jak sie z tym uporac. pozdr i czekam na odpowiedz :wink4: [br]Dopisany: 23 Maj 2009, 10:34_________________________________________________aha no i jeszczee jedno czy da sie w ajm wyjac alternator bez robierania przodu bo najprawdopodobniej siada mi lozysko w nim pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. spuszczonego płynu chlodzacego nie używa się ponownie

2. alternator demontujesz bez zadnego problemu, bez odsuwania pasa przedniego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrzad mialem wymieniany jakies 20tys km temu rowniez z pompa wody wiec to raczej bym wykluczal. no nic narazie znalazlem ze z pod czujnika mi sie poci jak to zlikwiduje i nie ustapi to bede szukal dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkrecasz termostat wyciagasz go i plyn schodzi z silnika

Nie do końca spuścisz w ten sposób,ja może i prymitywnie ale porządnie dmuchnąłem parę razy w zbiorniczek płynu wyrównawczego :wink4:

Tak jak pisze Daimos sprawdź plastikowy króciec na którym znajduje się czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wymieniłem czujnik bez spuszczania płynu, wylecialo go z czujnika ok pol litra, podkladajac pod niego mała miseczke...

u mnie sie pocił az raz wypadł:P mialem źle załozona zawleczeke, od gory zamiast od dolu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem, nigdy nie spuścisz do końca płynu. Coś tam zawsze zostanie.

Możesz próbować przedmuchać tak jak wyżej radził wesz82

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz też czy nie jest pęknięty plastikowy króciec z tyłu głowicy od którego idzie wąż do nagrzewnicy, częsta usterka w tych silnikach.

nie ma ktos ze zdjeciem tego, bo wiele slysząłem o NIM ale nie wiem gdzie to jest:)

obecnie tez mam wyciek, ale chyba z termostatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...