dzikasz Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Witam, kurcze czy to możliwe, że po stanięciu na kresce do 100 km/h robi mnie o prawie długość samochodu GTI 16v. Powiedzcie jakie logi zrobić i wstawić czy wszystko w moim furaki OK. Kanał 115 niedawno zrobiłem i jest na forum , zero złych opini. Czy to możliwe, że podkatowany golf robi 170KM [br]Dopisany: 25 Maj 2009, 08:50_________________________________________________to ten log: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_amb_prosze_o_analize_pierwszych_logow-t80283.0.html
Cristoforo Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 ile ten GT ma kucy? golfik jest lzejszy i jesli ma 140KM to masz dobrego rywala duzo wpływa na wynik umiejetność startu rozmiar felg jaką masz skrzynie? napęd Q itd.
dzikasz Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 Audik ma 235/45R17 napęd Qattro, 5-iątka skrzynia, a golf fabrycznie 136 kucy
ajax Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Audik ma 235/45R17 napęd Qattro, 5-iątka skrzynia, a golf fabrycznie 136 kucy Do jakich obrotow kreciles silnik na kazdym biegu? Przy 5-o stopniowej skrzyni konczyles na 2? Porownaj mase golfa do swojej ( przelicznik km/kg ) Masz Quattro, na starcie pomaga ale pozniej juz spowalnia przy Twojej mocy silnika. Cipuj albo sie przyzwyczaj
Kubeł Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Żeby dobrze wystartować musisz wkręcić silnik na wyższe obroty jeszcze przed ruszeniem, tak by rozpędzić turbinę już na dzień dobry, aby porządnie ładowała od samego początku. Wtedy auto rusza jak z procy, a quattro robi swoje zapewniając od początku świetną trakcję. Poza tym Golf GTI jest lekkim autem i może robic setkę w ok 8 sek., więc to może być rywal dla A4 która waży 1,5 tony. Zakładam oczywiście, że już z twoim autem jest wszystko ok. Jak ci za mało wrażeń, to rób program, wtedy bedzie super, tylko auto musi być do tego w 100% zdrowe.
ajax Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Tak jak kolega Kubel pisze, trzeba strzelic ze sprzegla. Wtedy efektywnie wykorzystasz potencjal silnika i naped quattro. Osobiscie bardzo tego nie lubie i prawie nigdy nie robie Dzikasz, na starcie odstawiles Golfa a pozniej Cie dogonil? Jezeli nie, to znaczy, ze zle wystartowales bo nie widze opcji zeby 136 KM oska mogla Cie na starcie lyknac! B6 z Quattro wazy tylko 1,5 tony?
Kubeł Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Strzelania ze sprzęgła też nie lubię. Sprzęgło też za tym nie przepada :>. Ale nawet nie musisz ostro strzelać ze sprzęgła, ważne aby silnik wkręcić na obroty przed startem i normalnie sprzęgło puścić. Zupełnie inaczej auto rusza . Tak, B6 Q waży ok 1,5 tony, nawet chyba nieco mniej, 1450kg czy coś takiego.[br]Dopisany: 25 Maj 2009, 12:17_________________________________________________Prostuję, bo sprawdziłem w instrukcji, wersja Q waży 1545 kg. Nieco zaniżyłem wagę.
GRAF Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 nie widze opcji zeby 136 KM oska mogla Cie na starcie lyknac! lekka oska na suchym i dobrej oponie rusza swietnie (jak ktos umie) a A4 jest ciezkie i ogolnie slabo rusza mimo 4x4 (z wyj S4) w porownaniu np do Subaru Imprezy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się