greengrass Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Dynamiczne: http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_196.html http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_190.html http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_191.html http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_192.html http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_193.html http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_194.html http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_195.html Statyczne: http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_197.html http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_198.html http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_199.html http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_200.html http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_201.html http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_202.html http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_203.html BS: http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_205.html http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_206.html http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_207.html Proszę o wyrozumiałość, jeśli coś jest nie tak, bo pierwszy raz wykonuję tego typu logi.
przemik Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Turbo - zdrowe LMM - slabnie lekko na wysokich obrotach ale tragedii nie ma - dawno zmieniales filtr powietrza ? Statyczny kat wtrysku - zaplon bym lekko przyspieszyl tak w granice ~60. Korekcja na drugim garku cos nie halo. Rozwazylbym dwie rzeczy: - wyciecie katalizatora - wyczyszczenie nastawnika Poza tym OK
greengrass Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Opublikowano 27 Maja 2009 LMM - slabnie lekko na wysokich obrotach ale tragedii nie ma - dawno zmieniales filtr powietrza ? Filtr ma już około roku. Przyjdzie wymienić. Statyczny kat wtrysku - zaplon bym lekko przyspieszyl tak w granice ~60. Korekcja na drugim garku cos nie halo. Jak zrobić porządek z tą korekcją? Rozwazylbym dwie rzeczy: - wyciecie katalizatora - wyczyszczenie nastawnika Katalizatora już nie ma. Z nastawnikiem to widzę, że trochę roboty jest. Z tego, co znalazłem to u mnie jest pompa VP37, ale może dałbym radę sam to zrobić.
przemik Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Filtr powietrza wymien... koniecznie!!! Korekcja moze(ale nie musi) poprawic sie po wyczyszczeniu nastawnika. Jesli nie ma doswiadczenia radze zlecic te czynnosc osobie ktora ma o tym pojecie. Pozdrawiam
spanky Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Filtr powietrza wymien... koniecznie!!! Korekcja moze(ale nie musi) poprawic sie po wyczyszczeniu nastawnika. Jesli nie ma doswiadczenia radze zlecic te czynnosc osobie ktora ma o tym pojecie. Pozdrawiam jak fura nie telepie i nie przerywa to dac sobie spokoj z nastawnikiem .... [korekcje nie sa takie straszne jak na 500kkm przebiegu ]
przemik Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Skad wiesz ze ma 500kkm na szafce.? A moze fura po dziadku z wermahtu i uzywana jako 3 w rodzinie...
spanky Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Skad wiesz ze ma 500kkm na szafce.? A moze fura po dziadku z wermahtu i uzywana jako 3 w rodzinie... wyliczylem średnia ...
greengrass Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2009 Zrobiłem jeszcze raz wybrane logi, po wymianie filtra. Tym razem na 4 biegu. Dynamiczne: http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_297.html http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_298.html Co do korekcji na cylindrach Statyczne: http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_299.html ten sam bezpośrednio po testach dynamicznych: http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_300.html Co ciekawe korekcje na zimnym silniku wyglądają lepiej http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_301.html Co byście obstawiali jako przyczynę wtryski, nieprawidłowa kompresja, popychacze, pompa? Zastanawiam się na spróbowaniem jakiegoś środka do czyszczenia wtrysków jak mixol lub coś tego typu. Nie wiem tylko czy po takiej kuracji nie pojawią się jakieś skutki uboczne. Co o tym myślicie?
spanky Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 jest dobrze ... co do korekcji to moze byc wszystko ... mozesz zalac jakis specyfik i zobaczyc co sie bedzie dzialo ...
greengrass Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 jest dobrze ... co do korekcji to moze byc wszystko ... mozesz zalac jakis specyfik i zobaczyc co sie bedzie dzialo ... OK, dzięki za odpowiedź. Czyli to, że korekcje są mniejsze na zimnym silniku nic nie podpowiada? Użyłem środka STP do czyszczenia wtryskiwaczy i oto jak wyglądają korekcje, po rozgrzaniu silnika i przeprowadzeniu jednego testu dynamicznego. http://rtnet.pl/vaglog/pawel.en15_388.html[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2009, 12:06_________________________________________________Panowie, ponownie proszę o analizę logów. Z moich obserwacji wynika, że przepływomierz klasyfikuje się do wymiany. W silniku vag znajduje jedne błąd, domyślam się że wynika on z nieprawidłowej pracy przepływomierza. Control Module Part Number: 028 906 021 F Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D3I Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Dynamiczne: Log (004) Log (000) Log (008) Log (001) Log (011) Log (003) Log (010) Statyczne: Log (004) Log (013) Log (003) Log (000) Log (007) Log (001) BS: Log (011) Log (003) Log (004) Log (000)
Ossek Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Błąd wynika z przeładowania, przepływomierz wygląda zdrowo. Dziwne ta sprężarka działa, niby przeładowuje, ale ciśnienie jest stabilne i N75 nie jest stanie go zbić.
greengrass Opublikowano 26 Października 2011 Autor Opublikowano 26 Października 2011 Błąd wynika z przeładowania, przepływomierz wygląda zdrowo. Dziwne ta sprężarka działa, niby przeładowuje, ale ciśnienie jest stabilne i N75 nie jest stanie go zbić. A przeładowanie nie wynika z nieprawidłowego działania przepływomierza? W dziale diagnostyka jest napisane, że sprawdzanie turbiny należy zacząć po sprawdzeniu przepływomierza i przy jego prawidłowym działaniu. Może masz coś namieszane przy wężykach? Chociaż nie wiem, czy jest sens się bawić. Może ktoś jeszcze ma jakieś pomysły? Czy reszta logów wskazuje na jakieś inne niesprawności?
Ossek Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Jeśli przepływomierz działa nieprawidłowo to raczej w drugą stronę - powoduje niedoładowanie (zaniżona ilość powietrza -> cięta dawka paliwa -> mniejsza dynamika spalin-> słabsze wstawanie turbo). Może masz coś namieszane przy wężykach? Chociaż nie wiem, czy jest sens się bawić.
przemik Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Przeplywomierz w tym samochodzie jest dobry. Osobiscie widzialem jeden przypadek zeby LMM tak wycinał dawke paliwa, ze byla mała ilosc spalin do rozpedzenia sprezarki.
greengrass Opublikowano 26 Października 2011 Autor Opublikowano 26 Października 2011 Przeplywomierz w tym samochodzie jest dobry. Osobiscie widzialem jeden przypadek zeby LMM tak wycinał dawke paliwa, ze byla mała ilosc spalin do rozpedzenia sprezarki. To co w takim razie jest nie tak? I co jeszcze można powiedzieć po logach?
ciahciah Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 kręciłeś cięglem gruszki kiedyś? jak kręciłeś to teraz pokręć tak by przy 4000obr nie było więcej niż 90% wysterowania w dynamicznym logu 011, dynamiczne rób zawsze na trzecim biegu, wszystkie logi do tej pory robiłeś na czwartym biegu?
greengrass Opublikowano 27 Października 2011 Autor Opublikowano 27 Października 2011 Ciegnem gruszki nie kręciłem, chyba, ze w warsztacie albo poprzedni właściciel ale tego nie wiem. Co do logow to teraz wszystkie robiłem na 4 biegu bo tak zalecali w faq. Aha i jeszcze jedna rzecz, moze to cos podpowie, jakiś czas temu miałem tak, ze auto ciągnęło ładnie na biegach 1-3 natomiast na 4 ciągnęło do niecałych 3tys obrotow i obroty praktycznie nie rosły. Po przyciśnięciu auta na tych 3tys po jakimś czasie sie odtykał. W sieci czytałem, ze moze byc walniety n75. Co o tym sądzisz
ciahciah Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 walnięty nie jest no ale może być wadliwy lub w warsztacie kręcili sztangą..jak masz w okolicy auto z podobnym silnikiem podmień zaworek N75 i zrób loga 011 dynamicznego na trzecim biegu, będzie pewność czy to sztanga czy N75, chodzi o wysterowanie % w logu 011, nie powinno być powyżej 90%
greengrass Opublikowano 27 Października 2011 Autor Opublikowano 27 Października 2011 walnięty nie jest no ale może być wadliwy lub w warsztacie kręcili sztangą..jak masz w okolicy auto z podobnym silnikiem podmień zaworek N75 i zrób loga 011 dynamicznego na trzecim biegu, będzie pewność czy to sztanga czy N75, chodzi o wysterowanie % w logu 011, nie powinno być powyżej 90% Kurcze nie zabardzo właśnie mam z czego zamienić, a możliwe jest że ta sztanga się zapieka i dla tego dzieje się czasami tak jak napisałem wcześniej? Zaznaczam, że występowało to tylko na 4 biegu 1-3 było ok, natomiast na 5 nie miałem wtedy jak sprawdzić. A może da się ją jakoś przeczyścić czy nasmarować? Znalazłem jeszcze coś takiego o n75 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=818572 tylko nie wiem jaki typ jest u mnie i czy dało by z nim radę.
ciahciah Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 masz inny zaworek, nie rozbieraj go bo zepsujesz, jak nie masz na podmianę to zostaw to w spokoju do puki nic się nie pogorszy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się