greengrass Opublikowano 27 Października 2011 Autor Opublikowano 27 Października 2011 masz inny zaworek, nie rozbieraj go bo zepsujesz, jak nie masz na podmianę to zostaw to w spokoju do puki nic się nie pogorszy Ok, a jeśli to sztanga to rozumiem, że trzeba będzie ją wyregulować. A może jakaś nieszczelność? Co jeszcze można powiedzieć o logach? Dorzucam jeszcze logi które zdążyłem zrobić nim auto zaczęło normalnie jechać Log (001) Log (000) Log (003) - ten zrobiony na 3 biegu Znalazłem jeszcze takie coś http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=100073.0 Czy w tym przypadku taka operacja coś da? Znalazłem jeszcze w tym wątku na forum wypowiedź włączcie sobie log 011 basic settings na jakiś czas i komputer sam rozrusza Czy zakres ruchu jaki wykonuje sztanga, podczas logowania tej grupy, jest maksymalnym zakresem jej pracy?
daw2 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Jest cały ...ale w turbinach ze zmienna geometria sterowanych podcisnieniem a nie w 1z
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się