Gość piktokterius Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Witam wszystkich Mam problem ponieważ moje autko nie może złapać odpowiedniej temperatury płynu chłodzącego tzn. 90 stopni. Temperatura na klimatroniku i na wskaźniku wacha się w granicach 62-65 stopni . Wymieniłem termostat (dodam, że ten termostat to była jakaś tania podruba za 25 zeta) i nic nie pomogło. Poczytałem troche na forum i doszedłem do wniosku, że może być walnięty czujnik temperatury płynu chłodzącego. Wymieniłem dzisiaj ten czujnik i dalej bez zmian temp w granicach 63 stopni. Dodam jeszcze, że wąż dolny idący od chłodnicy do bloku silnika jest zimny po uprzednim rozgrzaniu silnika (czyli wygląda na to, że termostat jest zamknięty) :?: :?: Może miał ktoś z forumowiczów podobne problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1985 0 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 roznie to bywa z termostatami za 25zł komus sie trafi dobry i jest zadowolony innemu sie trafi jakies badziewie i wtedy i tak jest zmuszony kupic ori, ja kupilem ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Niestety za 25 zł to nie może być nic dobrego..., kup porządny termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Wymień termostat na ori z ASO, koszt ok 95zł z oringiem. Nieoryginalne termostaty otwierają się z reguły za wcześnie, stąd problemy z dogrzaniem silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Polecam Wahler'a, jest tańszy i zachwalany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Z tym Wahlerem to różnie bywa mam w audi 80 w benzynie tam jest wszystko idealnie natomiast taki sam założyłem do mojego AFN i jest tak temperaturę trzyma 90 stopni nie spada jak stoi na wolnych obrotach tylko wydaje mi się że coś długo się nagrzewa .Jeśli na dworze jest 10 stopni na plusie i ustawie w autku temperaturę na klimatroniku 25 stopni to żeby nagrzał się do tych 90 stopni potrzeba jakieś 12-15 kilometrów ja wiem że klekoty się dłużej grzeją ale aż tak długo powiedzcie czy to normalne a co dopiero będzie zimą jak będzie mróz :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Witam goldik. Chyba to normalne bo przecież odbierasz dodatkowo ciepło z nagrzewnicy i czas nagrzania automatycznie sie zwiększa Ja u siebie zauważyłem podobną sytuacje Jeśli sie mylę to niech mnie ktoś poprawi Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Witam wszystkich Mam problem ponieważ moje autko nie może złapać odpowiedniej temperatury płynu chłodzącego tzn. 90 stopni. Temperatura na klimatroniku i na wskaźniku wacha się w granicach 62-65 stopni . Wymieniłem termostat (dodam, że ten termostat to była jakaś tania podruba za 25 zeta) i nic nie pomogło. Poczytałem troche na forum i doszedłem do wniosku, że może być walnięty czujnik temperatury płynu chłodzącego. Wymieniłem dzisiaj ten czujnik i dalej bez zmian temp w granicach 63 stopni. Dodam jeszcze, że wąż dolny idący od chłodnicy do bloku silnika jest zimny po uprzednim rozgrzaniu silnika (czyli wygląda na to, że termostat jest zamknięty) :?: :?: Może miał ktoś z forumowiczów podobne problemy Tu masz linka do aukcji gdzie za rozsądną cenę kupisz oryginalny termostat http://www.allegro.pl/item640072129_termostat_audi_seat_skoda_octavia_volkswagen_org.html U tego allegrowicza kupowałem już taki termostat w zeszłym roku i z temperaturą mam ok dlatego śmiało polecam. Pozostaje jeszcze kwestia tego czujnika kupiłeś oryginalny który kosztuje w ASO 80 zł czy jakiś zamiennik? Jeżeli zamiennik to może błędne wskazywać dane ale to najlepiej sprawdzić przy pomocy VAG-a. Jeżeli czujnik też masz zamiennik to kup sobie oryginalny u tego samego allegrowicza który też ma oryginały w dobrej cenie. Mi zamiennik działał przez rok a dodatkowo auto więcej paliło ponieważ przekazywał błędne dane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piktokterius Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Ten czujnik to też zamiennik za pare złotych. Będe musiał chyba jednak kupic termostat oryginalny może to pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darev 0 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Polecam Wahler'a, jest tańszy i zachwalany. Zachwalany tylko wtedy gdy trafisz na naprawde dobry. Ja jestem już po wymianach: ori -> Wahler pół roku i klapa Wahler -> ori (niby bo z allegro) obecnie jest 85 stopni no i czujnik też ori i nadal to samo. Więc może za trzecim razem trafie na pożądny termostat :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Polecam Wahler'a, jest tańszy i zachwalany. Zachwalany tylko wtedy gdy trafisz na naprawde dobry. Ja jestem już po wymianach: ori -> Wahler pół roku i klapa Wahler -> ori (niby bo z allegro) obecnie jest 85 stopni no i czujnik też ori i nadal to samo. Więc może za trzecim razem trafie na pożądny termostat :> ORI znaczy z ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się