Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Spadki mocy


FiodoRR

Rekomendowane odpowiedzi

na wstępie zaznaczam że... sie nie znam :>

dlatego postaram sie opisać najlepiej jak tylko umiem to co dolega mojej 4ce.

pacjent: A4 2.0 TDI 170PS 2006r.

zaobserwowałem spadki mocy, odczuwalne są jak zrobie trasę min 140 km, redukcja na nizszy bieg, dodaje gazu i nie idzie miarowo tylko spada jakby sie dławiło. Znajomy mechanik mowił mi ze to pradopodobnie wina zasyfiałej turbiny, trzeba ją przeczyśicić i będzie git. Miał ktoś coś podobnego?

Kupiłem nie dawno tą 4ke, po 2 latach ma zrobione 160tys przebiegu, czy warto jeszcze pomysleć o czymś, zeby przy okazji przegladu w ASO zwrócili na coś uwagę albo wymienili ? Co z tym zabierakiem napędu pompy oleju (troche czytałem o tym na necie), też go wymienić zapobiegawczo?

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jutro pojade do aso i mi go podłączą..

aha... dziś zapaliła mi sie kontrolka świec żarowych w trakcie dłużej trasy, zjechałem zgasiłem,odpaliłem juz sie nie zapalała ponownie, moze to zwykły błąd (oby)..

Raczje nie dymi, przynajmniej nie widziałem tego w lusterku :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mi się zapaliła taka kontrolka przy ostrym bardzo ruszeniu, a jak podłączyłam VAGA i pokazał, że silnik przeszedł w tryb awaryjny :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michał

też mi się zapaliła taka kontrolka przy ostrym bardzo ruszeniu, a jak podłączyłam VAGA i pokazał, że silnik przeszedł w tryb awaryjny :kox: :kox: :kox:

Co było powodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie nikt tego nie wie, wtedy aż tak bardzo się nie interesowałam, ale centralnie wyskoczył błąd, silnik w trybie awaryjnym, wykasowane i po ptakach...

silnik sie przegrzał?? :cool1:

wtedy ruszyłam ostro po dłuższym staniu w korkach....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie nikt tego nie wie, wtedy aż tak bardzo się nie interesowałam, ale centralnie wyskoczył błąd, silnik w trybie awaryjnym, wykasowane i po ptakach...

silnik sie przegrzał?? :cool1:

wtedy ruszyłam ostro po dłuższym staniu w korkach....

bez dokładnej diagnozy, logów trudno cokolwiek powiedzieć :wink4:

powodów przejscia auta w tryb awaryjny może byc milion pińcet ....

dokładnie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem dzis na diagnostyce, wniosek: zaworek przy turbinie N75 do wymiany i jesli to nic nie da to czyszczenie i regenracja turbiny.

zobaczymy czy sie nie mylili.

Czy to diagnoza postawiona na podstawie błedu jaki wywalił VAG ? Robiliście logi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie , mi ostatnio zrobilo sie cos podobnego tzn po umyciu auta - zapalam i chce ruszac a tu zonk lekko obroty sie podniosły (1200) i auto zgasało. odpalam jeszcze raz wbijam 1 i chce ruszac powoli - bez dodawania gazu, lekko i pomalu puszczajac sprzegło- auto zaczyna ruszac po chwili oborty spadaja (przejechałem z 2metry) auto zgasło. czy to na begu chce jechac czy na luzie dodajac gazu - LIPA. czy cos podczas mycia sie zalało , jakis ukł elektryczny????? podnosze maske (bo kiedys ktos mial podobnie z kolesi) i odłaczylem przwód od turbo i zatkałem go (srubka) odpalam , ruszam i auto jezdzie, normlanie udało mi sie dojechac do diagnosty, wyszło ze cos z przeplywomierzem ale mi powiedział zebym zawwór egr czy erg przeczyscił (zawór recyrkulacji spalin) - został przeczyszczony i wszystko zalozozne tak jak powinno, auto normlanie jezdzi :) az do kolejnego mycia :( wczesniej po tym 1 razie wymienilem filtr oleju. ktos z was moze mi doradzic co jest przyczyna co sie dzieje z autem. jutro sprobuje odpalic i ruszyc -- moze faktycznie cos sie zalewa (ale podczas mycia auto zamkniete szczelenie jest, maska zamknieta normalnie) , i zobacze czy auto podczas ruszania bedzie znow gaslo czy moze sie wysuszy. a wy piszcie co tu robic (czy to wina turbiny, zaworków??) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem dzis na diagnostyce, wniosek: zaworek przy turbinie N75 do wymiany i jesli to nic nie da to czyszczenie i regenracja turbiny.

zobaczymy czy sie nie mylili.

Czy to diagnoza postawiona na podstawie błedu jaki wywalił VAG ? Robiliście logi?

tak podłączyli auto do komputera i po jezdzie testowej takie były wnioski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie , mi ostatnio zrobilo sie cos podobnego tzn po umyciu auta - zapalam i chce ruszac a tu zonk lekko obroty sie podniosły (1200) i auto zgasało. odpalam jeszcze raz wbijam 1 i chce ruszac powoli - bez dodawania gazu, lekko i pomalu puszczajac sprzegło- auto zaczyna ruszac po chwili oborty spadaja (przejechałem z 2metry) auto zgasło. czy to na begu chce jechac czy na luzie dodajac gazu - LIPA. czy cos podczas mycia sie zalało , jakis ukł elektryczny????? podnosze maske (bo kiedys ktos mial podobnie z kolesi) i odłaczylem przwód od turbo i zatkałem go (srubka) odpalam , ruszam i auto jezdzie, normlanie udało mi sie dojechac do diagnosty, wyszło ze cos z przeplywomierzem ale mi powiedział zebym zawwór egr czy erg przeczyscił (zawór recyrkulacji spalin) - został przeczyszczony i wszystko zalozozne tak jak powinno, auto normlanie jezdzi :) az do kolejnego mycia :( wczesniej po tym 1 razie wymienilem filtr oleju. ktos z was moze mi doradzic co jest przyczyna co sie dzieje z autem. jutro sprobuje odpalic i ruszyc -- moze faktycznie cos sie zalewa (ale podczas mycia auto zamkniete szczelenie jest, maska zamknieta normalnie) , i zobacze czy auto podczas ruszania bedzie znow gaslo czy moze sie wysuszy. a wy piszcie co tu robic (czy to wina turbiny, zaworków??) pozdro

na drugi dzien w poludnie -odpalam auto ,ruszam i jest okey :) wiec co to moze byc

czy moze gdzies woda sie dostawac gdzies i cos ja moze zassyac itp?? (jakis filtr np powietrza) >>?? lub cos tam sie moze namoczyc i lipa a po wysuszeniu/osuszeniu jest OK ;/ ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...