gregory Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Dużo w temacie zostało już powiedziane. Ja dodam od siebie, że jak będziesz montował BRC-Sequent24 to koniecznie do samochodów z turbo. Zamontuj sobie żółte wtryski i reduktor Genius max który jest w stanie obsłużyć 250KW, to na 100% nie będziesz miał problemu z zestrojeniem 200KM na lpg, a spalanie będzie o 15-20% większe od PB. Przy tej klasie instalacji jak BRC-Sequent 24 jakość i kultura pracy silnika na PB jak i na LPG jest zbliżona. Jest jeszcze jedna kwestia. O której nikt nie napisał. O auto po chiptuningu trzeba jeszcze raz tak dbać jak o seryjne. Bo Chiptuning wykorzystuje rezerwy mocy które pozostawił sobie producent aby się zabezpieczyć na wypadek złego lub nieodpowiedzialnego użytkowania. A jeśli się chce Chip+gaz trzeba trzy razy tak dbać, bo w przeciwnym razie szybko możesz silnik załatwić i pisać na forum "gaz zniszczył mi silnik". Silnik po takich modyfikacjach nie jest już tak bez obsługowy i idioto odporny jak seria, ale jak się o niego dostatnie dba to będzie służył jak seria. Pozdro.
Korzeń Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Dużo w temacie zostało już powiedziane. Ja dodam od siebie, że jak będziesz montował BRC-Sequent24 to koniecznie do samochodów z turbo. Zamontuj sobie żółte wtryski i reduktor Genius max który jest w stanie obsłużyć 250KW, to na 100% nie będziesz miał problemu z zestrojeniem 200KM na lpg, a spalanie będzie o 15-20% większe od PB. Przy tej klasie instalacji jak BRC-Sequent 24 jakość i kultura pracy silnika na PB jak i na LPG jest zbliżona. Jest jeszcze jedna kwestia. O której nikt nie napisał. O auto po chiptuningu trzeba jeszcze raz tak dbać jak o seryjne. Bo Chiptuning wykorzystuje rezerwy mocy które pozostawił sobie producent aby się zabezpieczyć na wypadek złego lub nieodpowiedzialnego użytkowania. A jeśli się chce Chip+gaz trzeba trzy razy tak dbać, bo w przeciwnym razie szybko możesz silnik załatwić i pisać na forum "gaz zniszczył mi silnik". Silnik po takich modyfikacjach nie jest już tak bez obsługowy i idioto odporny jak seria, ale jak się o niego dostatnie dba to będzie służył jak seria. Pozdro. Reduktor Genius do 250KW czy 250KM ?
gregory Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 Reduktor Genius do 250KW czy 250KM ? Genius Max ma maksymalny wydatek 250KW( słownie Kilo Wat! ), ja bym jednak nie liczył na 100% na te 250. Realnie może 220KW. Okaże się w tym tygodniu ile jest w stanie pociągnąć ta cegła jak zestroje moje 1.8T na GT2X.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się