monroe1917 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Kolego Jaro4444 , własnie dlatego wolę zachodniego tunera... Stać ich na to, żeby stowrzyć sieć na całym świecie, posiadać najbardziej dokladne hamownie... posiadać renomę nie w Polsce... ale na całym świecie. Więc stać ich również na to aby dopracować programy do perfekcji. Z tego co mówicie to aby stworzyć doskonały program do mojego samochodu taka firma musiała by meczyć go przez conajmniej kilka godzin na hamowni... no właśnie... a która firma z których wymieniliście posiada hamownie ? Nie mówię już o rozwniętych systemach diagonostycznych... z tego co czytałem te firmy wogólne nie posiadają hamowni.. Tak więc o czym my tu wogóle mówimy ?? Jak ktoś ma dopracować do perfekcji program do mojego samochodu nie posiadając hamowni... o dostępie do takich samochodów... hmmm, nie wiem... może jakiś salon godzi się na takie katowanie i udostępnia im wszystkie modele pokolei... PS. W tej firmie JK Racing ... powiedziano mi że gdy wymienię jakieś klocki tzn. wydech, turbo , intercooler to dopracowanie programu do moich klocków mam gratis... więc też się da...
Tukan Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Mają u siebie Maha ? CS hamuje w Gliwicach Wiem bo tam bylo robione moje auto
monroe1917 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 No to wiesz.. ja też mogę się umówic na Maha w Gliwicach. Pisaliście o tym, że aby stworzyć taki program trzeba spędzić kilka godzin z każdym samochodem na takiej hamowni... Ogólnie przekonaliście mnie, że lepiej kupić coś co jest perfekcyjnie dopracowane i ew. sprawdzić to na hamowni... niż pozwolić testować tunerowi na moim samochodzie...
Tukan Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 No to zrob ten program tylko jedz na hamownie przed i po tym chipie zeby bylo wiadomo co i jak wyszlo Tyko ciekawe jak wyjdziesz na tym finansowo
poziek Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Kolego Jaro4444 , własnie dlatego wolę zachodniego tunera... Stać ich na to, żeby stowrzyć sieć na całym świecie, posiadać najbardziej dokladne hamownie... posiadać renomę nie w Polsce... ale na całym świecie. Więc stać ich również na to aby dopracować programy do perfekcji. Z tego co mówicie to aby stworzyć doskonały program do mojego samochodu taka firma musiała by meczyć go przez conajmniej kilka godzin na hamowni... no właśnie... a która firma z których wymieniliście posiada hamownie ? Nie mówię już o rozwniętych systemach diagonostycznych... z tego co czytałem te firmy wogólne nie posiadają hamowni.. Tak więc o czym my tu wogóle mówimy ?? Jak ktoś ma dopracować do perfekcji program do mojego samochodu nie posiadając hamowni... o dostępie do takich samochodów... hmmm, nie wiem... może jakiś salon godzi się na takie katowanie i udostępnia im wszystkie modele pokolei... PS. W tej firmie JK Racing ... powiedziano mi że gdy wymienię jakieś klocki tzn. wydech, turbo , intercooler to dopracowanie programu do moich klocków mam gratis... więc też się da... powiem ci tak, zgadzam się z tobą co do gotowca natomiast nie masz bladego pojęcia o czym piszesz...
spanky Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 No to wiesz.. ja też mogę się umówic na Maha w Gliwicach. Pisaliście o tym, że aby stworzyć taki program trzeba spędzić kilka godzin z każdym samochodem na takiej hamowni... Ogólnie przekonaliście mnie, że lepiej kupić coś co jest perfekcyjnie dopracowane i ew. sprawdzić to na hamowni... niż pozwolić testować tunerowi na moim samochodzie... kombinujesz kolego ... masz standardowy setup [seryjne auto] ... takie auta przez naszych nadwornych tunerow robione sa z palcem w d ... masz diagnoze i wykres serii ... jezeli jest OK .. .robiona jest standardowa modyfikacja [optmalna i wypiesczona dla tego auta -czyt.silnik,sterownik,wersja softu itp] potem pomiar na hamowni .. jezeli auto zareagowalo na modyfikacje jak powinno jedziesz do domku .. jezeli nie, robiona jest korekta [tzw. soft indywidualny] i koniec ... nie widze sensu jechania za granice i placenia jakis potwornych pieniedzy ... ale Twoja kasa,twoj samchod,Twoja decyzja ...
monroe1917 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Ale ja nie mowie o jechaniu za granice ! W Polsce ... dokładnie w Tychach ... sprzedają zagraniczne prgramy Więc jade 3 ulice dalej
chrisso Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 no to Panowie napiszcie prosze jaki jest bezpieczny tuning w 2.0 tdi bo juz nie wiem czy robic czy nie robic...
PIXI Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Ale ja nie mowie o jechaniu za granice ! W Polsce ... dokładnie w Tychach ... sprzedają zagraniczne prgramy Więc jade 3 ulice dalej Przepraszam że zabiorę głos w tej sprawie ale czytając temat mam wrażenie że kupując gotowca kupujemy tak zwanego kota w worku :gwizdanie: ...moim zdaniem to nie świeże pieczywo kupowane rano w sklepie na śniadanie ( sory za OT )..... Nie ma nic lepszego od napisania programu do możliwości auta Pozdrawiam P.S. Nie chciałem nikogo obrażić moją wypowiedzią [br]Dopisany: 25 Luty 2009, 23:01_________________________________________________Jeżeli moja opinia nie jest na temat to proszę o jej usunięcie .
monroe1917 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 A ja właśnie uważam, że idąc do Polskiego chiptunera kupuje kota w worku... Bo jak to jest... gość siada do kompa i poprawia w 10 minut to co programiści Audi opracowywali przez conajmniej kilka miesięcy ? Ja rozumiem kiedy ma do dyspozycji mój samochód na kilka- kilkanaście godzin... to może swoją wiedzę wykorzystać.. ale nie w 15 minut. http://www.kmh24.pl/kmh24_blogWiecej_678/Tuning_TDI_jest_prosty.html?szukaj=chiptuning Po przeczytaniu tego tekstu... raczej nie chce oddawać swojego dość drogiego samochodu Polskim "programistom"
jaro4444 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Po przeczytaniu tego tekstu... raczej nie chce oddawać swojego dość drogiego samochodu Polskim "programistom" Wybacz kolego ale napiszę Ci coś dosadnie - nie masz bladego pojęcia jak się pisze program w naprawdę profesjonalnym polskim warsztacie tuningowym. Zachowujesz się jak nadęty nowobogacki Kowalski chcąc udowodnić wszystkim, że najlepsze jest to z zachodu szczególnie, że sam takie będziesz posiadał. Ależ to podnosi Ego, prawda? W seryjnym i absolutnie sprawnym wozie może się sprawdzić taka opcja. Jednak Ty nie wiesz czy Twój wóz jest absolutnie sprawny i nie wiesz jak jego mechanika zareaguje np. na większe ciśnienie ładowania, czy po tym zabiegu nie będzie np. overboostów. Skończ udowadniać innym, że masz rację tylko pakuj kasę i ruszaj na wymarzony przez Ciebie tuning. Ja osobiście nie pójdę Twoją drogą. Ale przecież to Twoje auto więc smigaj i rób co chcesz. :gwizdanie:
spanky Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 proponuje zakonczyc temat [a moda o kasowanie kolejnych postow zwiazanych z zachodnim czipem] ... wszystko juz zostało na ten temat napisane ... jeden lubi pomarańcze a drugi jak mu nogi smierdzą ...
chrisso Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 ponawiam zapytanie...czy polski program czy zagraniczny czy pisany czy gotowiec...nie wazne...czy sa jakies ramy bezpiecznego dodania kucykow zeby autko bylo zywsze??czy jednak moze kazda modyfikacja wiaze sie wczesniej czy pozniej z ryzykiem uszkodzenia lub wiekszym obciazeniem silnika?
ono Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Skoro masz więcej mocy,niutona to i obciążenie silnika większe , oczywiste jest że żywotność silnika się zmniejszy , nie ma nic za darmo.A o ile to tylko zależy od rozsądku właściciela i jego ciężkiej nogi.
fayera Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 A ja właśnie uważam, że idąc do Polskiego chiptunera kupuje kota w worku... Bo jak to jest... gość siada do kompa i poprawia w 10 minut to co programiści Audi opracowywali przez conajmniej kilka miesięcy ? Ja rozumiem kiedy ma do dyspozycji mój samochód na kilka- kilkanaście godzin... to może swoją wiedzę wykorzystać.. ale nie w 15 minut. http://www.kmh24.pl/kmh24_blogWiecej_678/Tuning_TDI_jest_prosty.html?szukaj=chiptuning Po przeczytaniu tego tekstu... raczej nie chce oddawać swojego dość drogiego samochodu Polskim "programistom" może są i tacy co siadają do kompa,15 minut kaskę do kieszeni i heya.to nie są chiptunerzy którzy wkładają serce do pracy.jedz do witka i zobacz jak to u niego wygląda.takich 15-stu minut doliczysz się kilkunastu.naprawdę przykłada się do tego co robi i nie kończy się to na jednym chamowaniu.poprostu profesjonalista.ww inne łapy samochodu bym nie oddał.no ale wybór jak wyżej pisano należy do ciebie.pzdr....
PIXI Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 A ja właśnie uważam, że idąc do Polskiego chiptunera kupuje kota w worku... Bo jak to jest... gość siada do kompa i poprawia w 10 minut to co programiści Audi opracowywali przez conajmniej kilka miesięcy ? Ja rozumiem kiedy ma do dyspozycji mój samochód na kilka- kilkanaście godzin... to może swoją wiedzę wykorzystać.. ale nie w 15 minut. http://www.kmh24.pl/kmh24_blogWiecej_678/Tuning_TDI_jest_prosty.html?szukaj=chiptuning Po przeczytaniu tego tekstu... raczej nie chce oddawać swojego dość drogiego samochodu Polskim "programistom" Szanowny Kolego może moja wiedza na ten temat nie jest za duża ale moja rada jest następująca: Poczytaj opinie właścicieli aut po programie napisanym pod dany samochód i porównaj to z tym artykułem który wkleiłeś do przeczytania ... Sory Koledzy Admin i Moderator ale nie mogę czytać takich bzdur na temat powyższy , a Koledze Monroe1917 proponuję wgrać gotowca z laptopa w swoim garażu ...
fayera Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 chamowaniu--Hamowaniu [/quotemiałem na myśli pomiary na hamowni,następnie korekty itd.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się