Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o analizę logów 003 i 011 + 008 - Finał


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Robilem te logi pierwszy raz. Na forum bodajze wyczytalem, ze trzeba je robic do 4200 a na filmiku pokazowym do 4500. Ja zrobilem do okolo 4300 mam nadzieje, ze nie zostana odrzucone. Na samochodach sie nie znam ale z tego co zauwazylem to nie wygladaja one za rewelacyjnie..

Dynamiczne:

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_286.html

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_289.html

Stat:

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_290.html

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_291.html

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_292.html

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_293.html

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_294.html

Temperatura robocza silnika 90* osiagnieta. Prosze o opinie na ich temat ale cos czuje, ze nie jest za dobrze :(

Ewentualnie prosze o slowa krytyki dotyczace jakosci tych logow..

Opublikowano

Sprawdź cały dolot czy nie masz gdzieś nieszczelności. Poza tym przydałyby się kompletne logi, a przynajmniej jeszcze BS.

Opublikowano

Czuje, ze dzis nie da mi to spokoju. Juz mam lekka nerwowke po wstepnym porownaniu moich logow z innymi. Ide do garazu zrobic jeszcze BS bo zupelnie o tym zapomnialem.[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2009, 19:27_________________________________________________BS:

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_302.html

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_303.html

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_304.html

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_305.html

Niestety wiecej dynamicznych nie dam rady bo nie mam juz dzis z kims. Czy tymi BS cos sie Wam rozjasnilo? Jestem zupelnie zielony, od czego mam zaczac sprawdzanie dolotu? Oczywiscie juz sie zabieram za lekture forum..

013 static:

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_307.html

Opublikowano

Ze statycznych przydałby się jeszcze 013

Opublikowano

dolot do sprawdzenia [zacznij od gumowego kawalka tuz przed kolektorem ssacym] ,podcisnienia ewentualnie podmiana N75 na nowy ....

Opublikowano

A czy bylby ktos tak dobry i na fotce silnika 1Z pokazal mi o ktory lacznik i rury chodzi? Zupelnie nie mam pojecia jak sie za to zabrac a po sesji chcialbym sie za to zabrac na powaznie aby w wakacje miec autko w pelni sprawne.

A poza dolotem reszta jest w miare ok?

---added---

Poczytalem nieco na forum i mniej wiecej juz wiem co i gdzie mam posprawdzac z dolotem. Podmiana zaworu N75 bedzie wiekszym problemem bo bedzie trudno w mojej miescowosci znalesc innego 1Z'ta ;/ Jutro sie postaram wybrac do garazu i posprawdzac co nieco.[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2009, 12:59_________________________________________________Powtorzylem dzisiaj log dynamiczny 011 po dokreceniu opasek metalowych i pobieznych ogledzinach lacznikow rur. Oto wynik:

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_289.html

a844d56b23fbfa67m.jpg

Legenda do zdjecia:

1,2,3 - łaczniki sprawdzone(tj. nie rozkrecalem rur ale zastanawiam sie nad wymiana tych gum - jaki to koszt?)

4 - ta rura po rozgrzaniu silnika na 90* i trzymaniu obrotow 2,5k robi sie twardsza niz na jalowo ale jest dalej dosyc miekka(sciskana przeze mnie bez uzycia wiekszej sily. Jak twarda ma ona byc?)

Znalazlem na forum taki oto temat: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html Czy sprobowac tego numeru czy tez dalej szukac nieszczelnosci? Co jeszcze ewentualnie sprawdzic?(prosze o zaznaczenie na fotce).

Opublikowano

tak spróbuj bo moze ci sie zawor upustowy nie do konca domyka i dlatego masz niedoladowanie około 0,3 bara

Opublikowano

tak spróbuj bo moze ci sie zawor upustowy nie do konca domyka i dlatego masz niedoladowanie około 0,3 bara

jak bym to zostawil na koncu ... najpierw podmienic N75 na nowy ... [oczywiscie po dokladnym sprawdzeniu dolotu]

Opublikowano

Tez wlasnie mi sie wydaje, ze ta sztanga to juz ostatecznosc..

Sprobuje znalesc jakis N75 na podmianke a jesli nie znajde to nie ma innego sposobu jak kupic nowy i wtedy sprawdzac? A te gumowe laczniki wymienic na nowe? Bo oprocz tych gum to reszta powinna byc szczelna?(mam na mysli te plastikowe rury..)

Opublikowano

wezyki zobacz , zabawa ze sztanga nic trudnego jak wyciagniesz plastik na filtr powietrza , uwazaj przy zdejmowaniu zabezpieczenia ze sztangi zeby gdzies ci nie wystrzeliło

Opublikowano

Witam,

Dzisiaj podjalem po raz kolejny walke z niedoladowaniem i oto co wyszlo na logach:

http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_835.html

Zgodnie z poradnikiem Kamila podkrecilem nieco sztange w przy turbo. Bez odpinania zawleczki, po poluzowaniu nakretki wkrecilem precik zgodnie z ruchem pokazanym na zdjeciu ponizej(rys. zaczerpniety z poradnika uzytkownika sokolnh). Bylo to za pierwszym razem 3/4 obrotu a za drugim jeszcze jakis jeden obrot. Na logach widac, ze jest poprawa. Wczesniej bylo 1592mbar w sporym zakresie obrotow a teraz 1682mbar.

bf3cb09704a26b61m.jpg

Wedlug zdjecia z poradnika to u mnie jest jeszcze wiecej gwintu na zewnatrz i teraz zastanawiam sie czy krecic dalej czy dac sobie spokoj i wziac sie za ten problem od innej strony? Co radzicie koledzy? Ile mozna sobie tak wkrecac ten pret? Czy to do czegos prowadzi?

P.S.

Nie podoba mi sie to co dzieje sie przy niskich obrotach <1500... jest spore niedoladowanie. Czy mozliwe, ze to przez brak "synchronizacji" miedzy startem logowania a butem w podlodze?

Opublikowano

(tj. nie rozkrecalem rur ale zastanawiam sie nad wymiana tych gum - jaki to koszt?)

jedna takaguma w aso to koszt 80 zl :polew:

Opublikowano

kręc dalej :)

Opublikowano

Mowisz.. a nie stanie sie np tak, ze wykrece ten precik caly z tej gruchy:P? :gwizdanie: Bezpiecznie bedzie zostawic tyle gwintu -/+ co u Ciebie?

Opublikowano

a czujesz roznice podczas jazdy po regulacji?

Opublikowano

Wydaje mi sie, ze troszke lepiej przyspiesza i jakby delikatnie pogwizduje turbo. Przedtem turbo bylo raczej nieslyszalne. Z tym gwizdaniem to moze byc tylko przypadek bo wczesniej sie nie przysluchiwalem specjalnie. Jednak ta zrywnosc wydaje sie byc odczuwalna...

Opublikowano

Mowisz.. a nie stanie sie np tak, ze wykrece ten precik caly z tej gruchy:P? :gwizdanie: Bezpiecznie bedzie zostawic tyle gwintu -/+ co u Ciebie?

tak, krec

kazdy samochód jest inny wiec nie mozesz patrzeć na to, że miałem tyle a tyle wykrecone :wink4:

Opublikowano

No to w takim razie jutro sprobuje jeszcze podkrecic nieco ta sztange. Zrobie jeszcze dodatkowo log 003 zobaczymy co na to przeplywka.

Opublikowano

Sprawdź czy czasami nie są przełamane przewody elektryczne przy zaworze n75 pod gumą która osłania wtyczkę do zaworu.

Opublikowano

napisz jak wrazenia po jutrzejszej regulacji, bo mi brakowalo 0,4bar ale okazala sie ta guma laczaca byla peknieta, wymienilem ja i jest o 0,3 bara lepiej, ale nic specjalnego w jezdzie nie odczulem, no moze poza kopceniem ktore sie zmniejszylo, moze sprobuje tez to brakujace 0,1 podregulowac?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...