Krzysztof Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Witam Robilem te logi pierwszy raz. Na forum bodajze wyczytalem, ze trzeba je robic do 4200 a na filmiku pokazowym do 4500. Ja zrobilem do okolo 4300 mam nadzieje, ze nie zostana odrzucone. Na samochodach sie nie znam ale z tego co zauwazylem to nie wygladaja one za rewelacyjnie.. Dynamiczne: http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_286.html http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_289.html Stat: http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_290.html http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_291.html http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_292.html http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_293.html http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_294.html Temperatura robocza silnika 90* osiagnieta. Prosze o opinie na ich temat ale cos czuje, ze nie jest za dobrze Ewentualnie prosze o slowa krytyki dotyczace jakosci tych logow..
lukaszr Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Sprawdź cały dolot czy nie masz gdzieś nieszczelności. Poza tym przydałyby się kompletne logi, a przynajmniej jeszcze BS.
Krzysztof Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2009 Czuje, ze dzis nie da mi to spokoju. Juz mam lekka nerwowke po wstepnym porownaniu moich logow z innymi. Ide do garazu zrobic jeszcze BS bo zupelnie o tym zapomnialem.[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2009, 19:27_________________________________________________BS: http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_302.html http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_303.html http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_304.html http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_305.html Niestety wiecej dynamicznych nie dam rady bo nie mam juz dzis z kims. Czy tymi BS cos sie Wam rozjasnilo? Jestem zupelnie zielony, od czego mam zaczac sprawdzanie dolotu? Oczywiscie juz sie zabieram za lekture forum.. 013 static: http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_307.html
greengrass Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Ze statycznych przydałby się jeszcze 013
spanky Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 dolot do sprawdzenia [zacznij od gumowego kawalka tuz przed kolektorem ssacym] ,podcisnienia ewentualnie podmiana N75 na nowy ....
Krzysztof Opublikowano 6 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2009 A czy bylby ktos tak dobry i na fotce silnika 1Z pokazal mi o ktory lacznik i rury chodzi? Zupelnie nie mam pojecia jak sie za to zabrac a po sesji chcialbym sie za to zabrac na powaznie aby w wakacje miec autko w pelni sprawne. A poza dolotem reszta jest w miare ok? ---added--- Poczytalem nieco na forum i mniej wiecej juz wiem co i gdzie mam posprawdzac z dolotem. Podmiana zaworu N75 bedzie wiekszym problemem bo bedzie trudno w mojej miescowosci znalesc innego 1Z'ta ;/ Jutro sie postaram wybrac do garazu i posprawdzac co nieco.[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2009, 12:59_________________________________________________Powtorzylem dzisiaj log dynamiczny 011 po dokreceniu opasek metalowych i pobieznych ogledzinach lacznikow rur. Oto wynik: http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_289.html Legenda do zdjecia: 1,2,3 - łaczniki sprawdzone(tj. nie rozkrecalem rur ale zastanawiam sie nad wymiana tych gum - jaki to koszt?) 4 - ta rura po rozgrzaniu silnika na 90* i trzymaniu obrotow 2,5k robi sie twardsza niz na jalowo ale jest dalej dosyc miekka(sciskana przeze mnie bez uzycia wiekszej sily. Jak twarda ma ona byc?) Znalazlem na forum taki oto temat: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html Czy sprobowac tego numeru czy tez dalej szukac nieszczelnosci? Co jeszcze ewentualnie sprawdzic?(prosze o zaznaczenie na fotce).
odzim Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 tak spróbuj bo moze ci sie zawor upustowy nie do konca domyka i dlatego masz niedoladowanie około 0,3 bara
spanky Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 tak spróbuj bo moze ci sie zawor upustowy nie do konca domyka i dlatego masz niedoladowanie około 0,3 bara jak bym to zostawil na koncu ... najpierw podmienic N75 na nowy ... [oczywiscie po dokladnym sprawdzeniu dolotu]
Krzysztof Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2009 Tez wlasnie mi sie wydaje, ze ta sztanga to juz ostatecznosc.. Sprobuje znalesc jakis N75 na podmianke a jesli nie znajde to nie ma innego sposobu jak kupic nowy i wtedy sprawdzac? A te gumowe laczniki wymienic na nowe? Bo oprocz tych gum to reszta powinna byc szczelna?(mam na mysli te plastikowe rury..)
odzim Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 wezyki zobacz , zabawa ze sztanga nic trudnego jak wyciagniesz plastik na filtr powietrza , uwazaj przy zdejmowaniu zabezpieczenia ze sztangi zeby gdzies ci nie wystrzeliło
Krzysztof Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Opublikowano 1 Lipca 2009 Witam, Dzisiaj podjalem po raz kolejny walke z niedoladowaniem i oto co wyszlo na logach: http://rtnet.pl/vaglog/chicopl15_835.html Zgodnie z poradnikiem Kamila podkrecilem nieco sztange w przy turbo. Bez odpinania zawleczki, po poluzowaniu nakretki wkrecilem precik zgodnie z ruchem pokazanym na zdjeciu ponizej(rys. zaczerpniety z poradnika uzytkownika sokolnh). Bylo to za pierwszym razem 3/4 obrotu a za drugim jeszcze jakis jeden obrot. Na logach widac, ze jest poprawa. Wczesniej bylo 1592mbar w sporym zakresie obrotow a teraz 1682mbar. Wedlug zdjecia z poradnika to u mnie jest jeszcze wiecej gwintu na zewnatrz i teraz zastanawiam sie czy krecic dalej czy dac sobie spokoj i wziac sie za ten problem od innej strony? Co radzicie koledzy? Ile mozna sobie tak wkrecac ten pret? Czy to do czegos prowadzi? P.S. Nie podoba mi sie to co dzieje sie przy niskich obrotach <1500... jest spore niedoladowanie. Czy mozliwe, ze to przez brak "synchronizacji" miedzy startem logowania a butem w podlodze?
przemciotorun Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 (tj. nie rozkrecalem rur ale zastanawiam sie nad wymiana tych gum - jaki to koszt?) jedna takaguma w aso to koszt 80 zl
Krzysztof Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Opublikowano 1 Lipca 2009 Mowisz.. a nie stanie sie np tak, ze wykrece ten precik caly z tej gruchy:P? :gwizdanie: Bezpiecznie bedzie zostawic tyle gwintu -/+ co u Ciebie?
przemciotorun Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 a czujesz roznice podczas jazdy po regulacji?
Krzysztof Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Opublikowano 1 Lipca 2009 Wydaje mi sie, ze troszke lepiej przyspiesza i jakby delikatnie pogwizduje turbo. Przedtem turbo bylo raczej nieslyszalne. Z tym gwizdaniem to moze byc tylko przypadek bo wczesniej sie nie przysluchiwalem specjalnie. Jednak ta zrywnosc wydaje sie byc odczuwalna...
sokolnh Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Mowisz.. a nie stanie sie np tak, ze wykrece ten precik caly z tej gruchy:P? :gwizdanie: Bezpiecznie bedzie zostawic tyle gwintu -/+ co u Ciebie? tak, krec kazdy samochód jest inny wiec nie mozesz patrzeć na to, że miałem tyle a tyle wykrecone
Krzysztof Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Opublikowano 1 Lipca 2009 No to w takim razie jutro sprobuje jeszcze podkrecic nieco ta sztange. Zrobie jeszcze dodatkowo log 003 zobaczymy co na to przeplywka.
medman Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Sprawdź czy czasami nie są przełamane przewody elektryczne przy zaworze n75 pod gumą która osłania wtyczkę do zaworu.
przemciotorun Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 napisz jak wrazenia po jutrzejszej regulacji, bo mi brakowalo 0,4bar ale okazala sie ta guma laczaca byla peknieta, wymienilem ja i jest o 0,3 bara lepiej, ale nic specjalnego w jezdzie nie odczulem, no moze poza kopceniem ktore sie zmniejszylo, moze sprobuje tez to brakujace 0,1 podregulowac?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się