Doman13 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Witam dziś gruntownie zbadałem w końcu kwestię skrzypienia przy kręceniu kołami i okazało się że to obydwie końcówki skrzypią na sworzniu i mają lekkie luzy na tym sworzniu. Więc do wymiany są... teraz pytanie jakich szukać tak by były dobre?
Doman13 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2009 febi są dobre? słyszałem różne umiarkowane opinie na temat wahaczy, czy to przekłada się na końcówki?
pawel1985 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 powiem tak koncówki febi jakie umnie siedza petrzymaly 2 zestawy wahaczy a jezdze po naprawde marnych drogach, natomiast same wahacze febi mi wytrzymaly 15 tys moze to byla jakas wadliwa partia trudno powiedziec ale jak febi to tylko koncówki drazków lub laczniki stabilizatorów albo tuleje tylnej belki
pawel1985 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 tak tylko ze lemforder kosztuje 120zł za sztukę, febi 70zł , wiec względem ceny i przyzwoitej jakości wybrał bym febi
wesz82 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 tak tylko ze lemforder kosztuje 120zł za sztukę, febi 70zł , wiec względem ceny i przyzwoitej jakości wybrał bym febi Fakt,ale jest sprawdzony a i po zmianie trzeba zbieżność ostawić,ja bym nie ryzykował nic innego niż ori ze względu na ustawienie zbieżności
Alona Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 tak tylko ze lemforder kosztuje 120zł za sztukę, febi 70zł , wiec względem ceny i przyzwoitej jakości wybrał bym febi Fakt,ale jest sprawdzony a i po zmianie trzeba zbieżność ostawić,ja bym nie ryzykował nic innego niż ori ze względu na ustawienie zbieżności nie rozumiem, co ma piernik do wiatraka, za każdym razem po zmianie końcówek trzeba przecież zbieżność ustawiać, więc co to za różnica czy ori lemy czy febi... :mysli: kolego kupuj Febi, masz taniej a przy naszym stanie dróg i tak i tak mi np. końcówki starczają na jakies 25kk przy 17" felgach i oponach 225/45
soolek Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Różnica jest taka, że jak kupisz coś słabszego, to może paść i trzeba będzie wymieniać raz jeszcze + kolejne ustawianie zbieżności. Wybór należy jednak do kupującego. Ja mam lemfordery i jest OK. A ori końcówki (czyli lemforder) wytrzymały u mnie 300 tyś i zmieniłem tylko dlatego, że zmieniałem cały komplet zawiechy z przodu.
Alona Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Różnica jest taka, że jak kupisz coś słabszego, to może paść i trzeba będzie wymieniać raz jeszcze + kolejne ustawianie zbieżności. Wybór należy jednak do kupującego. Ja mam lemfordery i jest OK. A ori końcówki (czyli lemforder) wytrzymały u mnie 300 tyś i zmieniłem tylko dlatego, że zmieniałem cały komplet zawiechy z przodu. ale te ori co masz jak kupujesz auto, to nie te same ori co kupujesz jak Ci cos padnie :tongue4:
soolek Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Różnią się podobno znaczkiem, a często brakiem znaczka OOOO (jest zeszlifowany).
Alona Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 no tak, ale nie są tak wytrzymałe jak te z serii zresztą żeby końcówki na naszych drogach nie padały, trzeba jeździć co najmniej przepisowo :wink4:
wesz82 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 no tak, ale nie są tak wytrzymałe jak te z serii zresztą żeby końcówki na naszych drogach nie padały, trzeba jeździć co najmniej przepisowo :wink4: Nie jest to prawdą,fakt wątpię żeby np taki lemforder produkował po tylu latach w takiej samej technologi ale z pewnością nie jest ona gorsza
Doman13 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2009 dobra dzięki za opinie, ze względu na cenę wezmę febi. Lemki dla mnie wydają się drogie Dzięki za wszystko
Alona Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 napisz do kolegi TOM77, on na pewno będzie miał taniej, z tego co pamiętam to pare miesiecy temu jak się pytałam o komplet to było to 1530 zł, teraz pewnie ze wzgledu na kurs euro wiecej, ale nie zaszkodzi się zapytać!!! :hi:
jankes82 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 ja tydzień temu też sie zastanawiałem i po przeczytaniu wielu opinii( co prawda wiekszości na temat wachaczy) zdecydowałem się na lemfordera liczac,że jednak w tym przypadku wyższa cena idzie w parze z lepszą jakoscią.
Doman13 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2009 napisz do kolegi TOM77, on na pewno będzie miał taniej, z tego co pamiętam to pare miesiecy temu jak się pytałam o komplet to było to 1530 zł, teraz pewnie ze wzgledu na kurs euro wiecej, ale nie zaszkodzi się zapytać!!! :hi: 1530 za końcówki drążków? chyba to zero za dużo. dzięki anyway
NYNA Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 parę miesięcy temu jak się pytałam o komplet to było to 1530 zł, 1530 zł za komplet a nie za same końcówki. Również polecam lemordera Jakość nieporównywalna
Doman13 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2009 co wchodzi w skład kompletu? bo mnie wydaje się ze tylko końcówki trzeba wymieniać. Czyżby drążki i magiel też było trzeba?
soolek Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Tu jest mowa o komplecie zawieszenia, czyli 8 wahaczy, 2 końcówki, 2 łaczniki i śruby.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się