[ALL B7] Czy pod felgi 17' wejdą tarcze 347mm ?

    108 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Czy pod ori felgi 17' zmieszczą się tarcze 347mm?

    ori są o rozmiarze 320mm, z wyliczeń wynika, że nie powinno być problemu, ale może już ktoś ma u siebie taki zestaw, albo próbował zamontować?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tak się zastanawiam jak piszecie o kupnie większej średnicy tarcz hamulcowych, co z zaciskiem? Czy po zwiększeniu średnicy tarcz wejdą Wam pod zacisk hamulca?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pretor zacisk oczywiście też do zmiany, wole się upewnić , ale podejrzewam, że i tak wszystko wyjdzie w praniu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pretor zacisk oczywiście też do zmiany, wole się upewnić , ale podejrzewam, że i tak wszystko wyjdzie w praniu.

    ja no ja właśnie też myślę nad zmianą tylko na 320 [; jak byś swoje wymieniał to może stare bym Ci ukradł :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pretor [/b] zacisk oczywiście też do zmiany, wole się upewnić , ale podejrzewam, że i tak wszystko wyjdzie w praniu.

    Hamulce jakich musisz szukać są zakładane w S4 B6 i jest to tarcza 345mm. Zacisk w tych hamulcach jest taki sam jak w 320 mm, różnią się tylko uchwytem zacisku który będziesz musiał wymienić. Hamulce te bez problemu powinny się zmieścić pod felgą 17" wszystko zależy od tego jakie felga ma ET.

    Hamulce 347 mm pochodzą z A6 i nie pasują do A4.

    Jedyne co musisz wymienić to uchwyt zacisku i tarcze i chyba osłone za tarczą, reszta pozostaje bez zmian.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jarol świetnie, dzięki za informację :good:

    oZiX wygląda na to, że jednak nie będę wymieniał zacisku :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jarol świetnie, dzięki za informację :good:

    oZiX wygląda na to, że jednak nie będę wymieniał zacisku :wink4:

    no cóż szkoda poszukam sobie po necie niebawem ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    i jak KmK zmieniałeś te tarcze? wszystko p&p podeszło? coś jeszcze trzeba było wymieniać poza uchwytem zacisku i osłoną za tarczą?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jeszcze seria jeżdzi, ale jak tylko się skończy zrobie zaplanowaną zamianę :wink4:

    i oczywiście zdam relacje :>

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    no to czekam z niecierpliwością, aż przetrzesz szlak :> ponieważ też rozważam taki upgrade :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    KmK rozumie ze te 347mm to wieklkosc tarczy jaka jest w S4 ? Daj koniecznie znac czy wejda pod 17 stki

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    KmK rozumie ze te 347mm to wieklkosc tarczy jaka jest w S4 ? Daj koniecznie znac czy wejda pod 17 stki

    poczytaj jeszcze raz post Jarol'a bo 347mm nie było w S4...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    GRazny to od czego jest ta tarcza o ktorej on pisze ( 347 mm ? )

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    347mm jest z A6, a 345mm z S4 i powinna bez najmniejszego problemu wejść pod 17

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    turdzi dokładnie tak jak KENOiX pisze :>

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    OK :) a z jakiego A6 ( silnik i rok modelowy ) ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    z tego co znalazłem wynika, że:

    AUDI A6 2.7 TDI, roczniki: 2004 - 2009

    AUDI A6 4.2 quattro, roczniki: 2004 - 2006

    AUDI A6 3.2 FSI quattro, roczniki: 2004 - 2009

    AUDI A6 3.0 TDI roczniki: 2004 - 2009

    AUDI A6 2.7 TDI, roczniki: 2004 - 2009

    AUDI A6 3.0 TDI quattro, roczniki: 2004 - 2006

    ŚREDNICA (MM): 347 / TYP TARCZY HAMULCOWEJ: WENTYLOWANY / GRUBOŚĆ (MM): 30 / MINIMALNA GRUBOŚĆ (MM): 28 / ILOŚĆ OTWORÓW: 5

    tu masz dokładniejszy opis do czego pasują http://moto.autocentrum.pl/sklep.php/pl,,,,,karta,38105,23,audi,2007,2833,3,hamulce,49,tarcze-hamulcowe-przod,czesci-samochodowe.html

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    KENOiX wypas :cool1::)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tarcza z A6 347mm różni się od tarczy z S4 345mm średnicą a także wysokością. Z tego co pamietam w A6 jest 59mm a w S4 46,5mm i dlatego tarcza z A6 nie pasuje do A4.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    hamulce się skończyły, tak coś czułem że tor kielce mi nie pomoże w przedłużaniu żywotności :naughty:

    reasumując wracam do tematu, jak mi się uda zrobić upgrade 320 na 345mm dam znać i opiszę co i jak :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A czy ja majac tarcze 321mm i zacisk dwu-tłoczkowy zaloze na ten zacisk tarcze z S4 B6??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A czy ja majac tarcze 321mm i zacisk dwu-tłoczkowy zaloze na ten zacisk tarcze z S4 B6??

    Nie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    hamulce się skończyły, tak coś czułem że tor kielce mi nie pomoże w przedłużaniu żywotności :naughty:

    reasumując wracam do tematu, jak mi się uda zrobić upgrade 320 na 345mm dam znać i opiszę co i jak :wink4:

    Ja tak zrobiłem.

    kola.jpg

    Najpierw miałem 288 potem 320 a teraz 345 z s4.

    320 mi się przegrzewały...

    ham.jpg

    Wszystko wchodzi p&p. 17' ori wchodzi bez problemu. Sprawdzaliśmy razem z turdzim na moim samochodzie.

    Szukaj zestawu z s4 bo tak jak pisał Jarol tarcze z s6 nie pasują (tak samo jak tarcze z a6 3.0 tdi nie pasują do a4 3.0 tdi)

    Pozdrawiam

    [br]Dopisany: 15 Październik 2009, 22:57_________________________________________________warto... tutaj filmik jak hamują...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No to ze 321mm sie przegrzewaja to ja wiem :decayed: hamulce bede zmieniac w przyszlym roku i sie zastanawiam czy nie lepiej zapodac S4 B6 co myslicie???

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a nie lepiej w ogóle 6 tłoczkowe od porsche 345-355mm? sid takowe sprzedaje http://www.allegro.pl/item746231621_hamulce_porsche_audi_a4_s4_a6_s4_vw.html

    Ja właśnie coś takiego rozważam na wiosnę... zobaczę tylko jak to wygląda z ekonomicznego punktu widzenia..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a nie lepiej w ogóle 6 tłoczkowe od porsche 345-355mm? sid takowe sprzedawał niedawno podobno pasują p&p i nie ma problemu z żadna 17" ponieważ 6 tłoczkowe zaciski są mniejsze. Ja właśnie coś takiego rozważam na wiosnę... zobaczę tylko jak to wygląda z ekonomicznego punktu widzenia..

    Tak kolego hamulce sa super ale cena 3000zł to nie dla mnie :kwasny: Ja mam tylko 265km i nie potrzebuje hamulcy jak do małej ciezarówki tylko takie ktore sie nie przegrzewaja za szybko

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    moc samochodu przy hamowaniu nie za bardzo ma znaczenie :wink4: (tak wiem o co Ci chodzi) ważniejsza jest masa samochodu jaki chcesz wyhamować... faktycznie koszt jest spory :kwasny: a ktoś się orientuje ile zestaw od s4? Siemian?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja dorwałem zaciski za 700zł plus tarcze klocki z Ate za 950zł.

    Myslałem nad tym zestawem z Porsche, ale po przemyśleniach doszedłem do wniosku że po pierwsze mnie na to nie stać a po drugie z ekonomicznego punktu widzenia napewno bardziej opłacałny będzie zestaw z s4, który i tak za***iście hamuje.

    Wymieniam klocki co 8-10 tys. km. Do zacisków z s4 klocki z Ate kosztują mnie 320zł... Do zacisków z Porsche musiałbym zapłacić pare razy tyle...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    przekonałeś mnie, że nie warto inwestować w te heble od porsche... duża jest różnica po przesiadce z 320? ps gdzie dorwałeś zaciski? czy coś więcej wymieniałeś przy swapie jak osłona tarczy itp? czy wystarczy zacisk i tarcza(+klocek)?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy