Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Czy pod felgi 17' wejdą tarcze 347mm ?


KmK

Rekomendowane odpowiedzi

Zaciski z a4 b6 i b7 wyglądają dokłądnie tak jak kolega turdzi pokazał. Tyle że występowały jeszcze w wersji lakierowanej na czarno (takie jak ja mam), ale z tego co się orientuje nie zawsze.

nie zawsze bo to to zacisk z auto po lifcie czyli po 2007 roku.Te z mojego zdjecia tez sa lakierowane tylko sa strasznie ufajdane :wink4: ale to tak btw :)

Czyli co przed 2007 były nielakierowane a po lakierowane?

dokladnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ogolnie te czarne lakierowane to raczej rarytas i jeszcze za taka kaske ile ty dales :shocked:.Ja dalem za komplet 850 zl ( 2005 rok ) ale bralem co bylo bo to faktycznie strasznie deficytowy towar.

Szczerze mowiac to ja nawet wiem gdzie ty kupiles te zaciski bo tez sie na nie czailem ale nie bylem pewien czy 17 wejda na nie wiec sie wstrzymalem.Jak pozniej razem sprawdzilismy wszystko gra noalezacisk byl juz u ciebie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjąłem dzisiaj koło i okazuje się, że wcale nie mam zmienionych hamulcy. Seria od S4 B5. Także zwracam honor. Musze jeszcze zweryfikowac u swojego mechanika dlaczego w takim razie klocki od B5 nie pasowały (czy źle zamówił czy nie te przyszły czy milion innych powodów).

Byłem pewien, po tym jak mechanik mówił, że założył klocki od B6, że mam cały zestaw zmieniony.

Tak to u mnie wygląda:

zdjcie0100.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mi się dodatkowo wydawało, że on jest jakiś mega wielki. A teraz juz znam przyczyne czemu praktycznie od kupna auta narzekam na hamulce. :P

To teraz mi wytłumaczcie dlaczego płaciłem 900 zł za komplet ori klocków na przód? Czy to czas zmienić mechanika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz mi wytłumaczcie dlaczego płaciłem 900 zł za komplet ori klocków na przód? Czy to czas zmienić mechanika?

zdecydowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te same klocki co masz Ty idą np. do Allroad C5, mocnych wersjach A6 C5 (np. 2.7 BiT, 4,2i), VW Phaeton i bardzo dobry markowy zamiennik kosztuje 300-500 zł. Cena z ASO to ok 880 zł za nr katalogowy 4B0 698 151 S do 1220 zł za 3D0 698 151 B. Grunt to ceny z ASO :polew: Mechanik nie powinien kupowac w ASO tylko pomyślec :cool1:

Co do zmany na większe heble w S4 B5 to przy zachowaniu odsadzenia tarczy 46.5 mm, tarcze 345 mm podobno obcierają już o zwrotnicę (takie informacje otrzymałem od kolegi AW69 kiedy mierzył zestaw z S4 B6 i chyba z Cayenne :shocked:). Wiem, że przerabiają na zachodzie tarcze od S4 B6 (staczają je trochę) i montują zaciski od Porsche z dorobionymi jarzmami. Dlatego chyba tarcze od RS4 2,7BiT o wymiarze 360x32 są praktycznie płaskie. Choc obserwując wygląd aluminiowej zwrotnicy od S4 B5 wydaje mi się mało prawdopodobne to obcieranie. Nie sprawdzałem sam więc nie mądrze się w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz tyle luzu na feldze 17' to są to na pewno 321. Co znaczy że powinieneś szybko zmienić mechanika... :confused4: :confused4: :confused4:

Pozdrawiam serdecznie[br]Dopisany: 04 Listopad 2009, 00:16_________________________________________________

(...) a efektywność jest mega skuteczna. Dzisiaj nwet uchroniło mnie to od czołóki jak baran wyprzedzał na łuku, gdybym nie wyhamował do zera to byśmy sie walneli. Także naprawde polecam wymiane jezeli macie tylko na to fundusze. J

ALe naprawde warto. (...) :good:

(...) A teraz juz znam przyczyne czemu praktycznie od kupna auta narzekam na hamulce. :P (...)

Czegoś tu k*rwa nie rozumiem i pisałem że nie lubie jak ktoś robi mnie w ch*uja...

Przepraszam za słownictwo ale się troszke zirytowałem...

To może kolega Kali zdecyduje się jak hamują te hamulce... :kwasny::confused4: :confused4: :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki ceramiczne do S4 kosztuja od 400-500zł,wiec cena mechanika troszke wysoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz tyle luzu na feldze 17' to są to na pewno 321. Co znaczy że powinieneś szybko zmienić mechanika... :confused4: :confused4: :confused4:

Pozdrawiam serdecznie[br]Dopisany: 04 Listopad 2009, 00:16_________________________________________________

(...) a efektywność jest mega skuteczna. Dzisiaj nwet uchroniło mnie to od czołóki jak baran wyprzedzał na łuku, gdybym nie wyhamował do zera to byśmy sie walneli. Także naprawde polecam wymiane jezeli macie tylko na to fundusze. J

ALe naprawde warto. (...) :good:

(...) A teraz juz znam przyczyne czemu praktycznie od kupna auta narzekam na hamulce. :P (...)

Czegoś tu k*rwa nie rozumiem i pisałem że nie lubie jak ktoś robi mnie w ch*uja...

Przepraszam za słownictwo ale się troszke zirytowałem...

To może kolega Kali zdecyduje się jak hamują te hamulce... :kwasny::confused4: :confused4: :confused4:

Moje hamulce są dobre, hamują bardzo skutecznie ale mi osobiście jest zawsze mało. Faktycznie uratowały mnie przed czołówką i ogólnie nie mam powodów do narzekania ale gdyby były lepsze to byłbym bardziej zadowolony. Porównując do normalnego auta sa rewelacyjne ale moje subiektywne odczucie mówi mi, że powinny być mocniejsze.

Dlatego polecam wymiane na hamulce od S4 ale im wieksze tym lepsze.

Nie umiem inaczej tego wytłumaczyć.

i Sieman uspokój się bo nikt nie robi nikogo w chu** i to Ty mnie już irytujesz swoim podejściem do dyskusji. Ciężko po prostu jednoznacznie okreslić swoje subiektywne odczucia.

To tak jak jedni mówią, że 1.8 T zapiernicza i są pod wrażeniem a dla mnie 2.7 BiT już jest mało aczkolwiek nie twierdze, że to wogóle nie jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak jak jedni mówią, że 1.8 T zapiernicza i są pod wrażeniem a dla mnie 2.7 BiT już jest mało aczkolwiek nie twierdze, że to wogóle nie jedzie.

to akurat jest w normie bo :

Boost is like drug... the first time it hits is the best, and it feels like less and less every time.

bez wzgledu na to czy pod maska jest 300 czy 500 KM :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoncetrujmy się może na meritum a OT zostawmy, bo się robi bałagan, a ma być w miarę przejrzyście :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze zrobil sie tu taki bajzel ze nie ma sensu tego dalej kontynuowac.Wszystko zostalo powiedzialen a milony innych zdjec przykladow z B5 ,porsche itp, itd. tylko zaciemniaja sprawe.

Czy mozna zatem prosic modow od wyczyszczenie tematu i wsadzenie do przyklejonych pod haslem np:

Upgrade hamulcow B6/B7 w oparciu o zacisk i tarszcze S4 (345mm )

jako kompedium wiedzy dla potomnych.Zestaw dziala , sprawdza sie , jest w miare tani i przetestowany.Nie ma po co wiecej robic OT.

Ja tak zrobiłem.

Najpierw miałem 288 potem 320 a teraz 345 z s4.

kola.jpg

320 mi się przegrzewały...

ham.jpg

Co wymieniałem...

Dorwałem kompletne zaciski (zacisk, mocowanie spręzynka) na allegro za 700zł (chociaż sprzedawca sam mi powiedział że po przemyśleniu podał m iza niską cene i biąrąc pod uwage w jakim stanie są te zaciski i jak je trudno dostać, powinien wziąc conajmniej 1000zł...

wsfergergre.jpg

dsc01255b.jpg

Do tego dokupiłem tarcze Ate i klocki Ate za ok. 950zł. i jest istne miodzioooo....

Wszystko wchodzi p&p. 17' ori wchodzi bez problemu.

Osłona jest minimalnie mniejsza od tarczy ale to nie przeszkadza.

ABS działa bez zarzutu z pompą też wszystko OK.

Sprawdzaliśmy razem z turdzim na moim samochodzie.

warto... tutaj filmik jak hamują...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można by tylko dodać iż osłona jest minimalnie mniejsza od tarczy ale to nie przeszkadza. jestem także za tym aby przykleić i zamknąć. jak turdzi już zamontowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi czemu skopiowałeś mój post bez pytania o zgode :> :> :> :decayed::naughty:[br]Dopisany: 04 Listopad 2009, 13:21_________________________________________________ :wink4: :wink4: Od razu lepiej :naughty::decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos strasznie czepialski dzis jestes :decayed::wink4:

teraz dobrze : :tongue4:

Mozna by tylko dodac czy sa jakies problemy z wydajnascia pompy hamulcowej i dzialaniem ABSu bo tego

w sumie nie wiem ? [br]Dopisany: 04 Listopad 2009, 13:25_________________________________________________

Od razu lepiej

nie ogarniam w szystkiego naraz a przeciez musze w tym czasie jeszcze pracowac :wink4:

można by tylko dodać iż osłona jest minimalnie mniejsza od tarczy ale to nie przeszkadza. jestem także za tym aby przykleić i zamknąć. jak turdzi już zamontowałeś?

jeszcze nie musze je najpierw pomalowac , dokupic oslony , tarcze i klocki.Mysle ze bede zakladal na poczatku roku , przed lub po strojeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie co myślicie o cenie 1700zł za komplet na przód tarcze, klocki, zaciski i nie wiem czy nie osłona tarczy też... ?

ps sprawdzał ktoś czy pod felge 17" z s-line b7 wejdzie (9ramienna)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie co myślicie o cenie 1700zł za komplet na przód tarcze, klocki, zaciski i nie wiem czy nie osłona tarczy też... ?

ps sprawdzał ktoś czy pod felge 17" z s-line b7 wejdzie (9ramienna)?

rozumiem że piszesz o zaciskach z s4 b7

Ori felga alu 17'' wchodzi.

1700zł za komplet. Hmmm... A tarcze i klocki nowe?

Mnie tyle wyszedł komplet z nowymi tarczami i klockami z Ate.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...