mosquitosound Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witam, mam mały problem z silnikiem 1.8 ARG Gdy chcę przyśpieszyć np. na 2 biegu to autko w okolicy 1500 obrotów mocno zamula (zamiast poczuć przyśpieszenie to wręcz jest odwrotnie jakby chciał zwolnić). Gdy przyśpieszam np. na 3, 4 biegu i mam powyżej 4000 obrotów auto nie chce dalej (nie ma siły) przyśpieszyć, odczuwam wtedy dziwne drgania samochodu (ja mu wciskam gaz a on nie chce jechać). Dzieje się tak zarówno na benzynie jak i na gazie (dziś założyłem gaz) Czy ktoś się spotkał już z czymś takim, jeśli tak to poradźcie coś co można zrobić aby autko odżyło? Teraz będę wymieniać jeszcze olej, filtr paliwa, powietrza i oleju może to coś pomoże. Dodam jeszcze że silnik (zimny bądź ciepły) pracuje równo, obroty nie falują, nie gaśnie wszystko OK poza objawami opisanymi powyżej.
irekherba Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 musisz jechac do tych co ci gaz zakładali. jeśli przed montarzem było dobrze to ja bym pojechał z powrotem i to zareklamował
tomato Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Odepnij przepływkę , zapal, wciśnij gaz do podłogi i patrz czy zamyka płynnie obrotomierz . Potem napisz co się działo . Aaa jeszcze mogli z zbyt daleka "wziąć podciśnieni" zapytaj ich o to będą wiedzieli o co chodzi . Chyba tak to się nazywa
mosquitosound Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2009 jeżeli chodzi o to jak autko pracuje to to samo działo się przed założeniem gazu i po więc sam gaz nie ma nic wspólnego z tymi objawami. autko zachowuje się tak na benzynie i na gazie. a przy okazji to gdzie jest ta przepływka (gdzie ją odpiąć)??? aha mam odpiąć wtyczkę czy cały element wymontować z autka (gdzie dokładnie znajduje się ta przepływka??)
MIIKEW Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 heh dziwne bo miałem w tym samym roczniku, tym samym silniku ten sam przypadek, oczywiście uszkodzona przepływka, po wymianie wszystko chodzi bez zarzutu, objawy miałem identyczne, vag nie pokazywał żadnych błędów (ale nie sprawdzałem dokładnie, raz tylko podpiąłem i nie było błędu, potem jeszcze z ze 1000 km zrobiłem i wymieniłem przepływke) koszt jakieś 350 pln oryginał regenerowany, kupowałem w intercarsie, nie przyjęli mi starej bo miałem ukruszony plastik przy wtyczce koszt byłby mniejszy o 130pln wypnij wtyczke, powinien zacząć normalnie jeździć, tylko spalanie będzie jakieś 3L większe przepływka to ta rura zaraz za filtrem powietrza (z wtyczką )
mosquitosound Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2009 OK już znalazłem w necie gdzie to jest dziś popróbuję i dam znać co się dzieje na czym polega taka regeneracja przepustnicy
Buba Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 mowicie o dwoch roznych rzeczach. przeplywka to nie to samo przepustnica
mosquitosound Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2009 przepraszam chodziło o przepływomierz
MIIKEW Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 wypnij wtyczkę od PRZEPŁYWOMIERZA i zobacz czy ci się auto wkręca na obroty bez zająknięcia, najlepiej sprawdzaj na benzynie bo gaz jak masz nowy to nie wiadomo jak go tam ustawili no teraz po chwili zastanowienia to jeszcze przychodzi mi na myśl zwalona świeca/kabel ale to byś odczuł najbardziej podczas deszczowej pogody, trzepało by silnikiem no i też były by problemy z wyjściem na wysokie obroty pod obciążeniem stawiam na przepływkę, 99%
mosquitosound Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2009 więc tak test (odłączenie przepływki) został przeprowadzony dwa razy i za każdym razem efekt był ten sam: 1. jazda na paliwie i po odłączeniu przepływki auto stało się żwawsze, 2. jazda na gazie i po odłączeniu przepływki auto stało się żwawsze. UWAGA!! przy odłączonej przepływce falują obroty i włączają się kontrolki ESP i ABS czy tak powinno się dziać??? czy przepłyke najpierw spróbować wyczyścić czy raczej nic nie da????
Buba Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 ja przepływke czyscilem. patyczek do uszu i benzyna ekstrakcyjna. nie wiem czy to cos dalo ale dla wlasnego spokoju wyczyscilem. A w ARG Vag nie dziala?
mosquitosound Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2009 działa działa tylko teraz nie mam jak się podłączyć. jutro pojadę do gazownika to może on podłączy, ale w sumie nie wiem po co mam się podłączyć pod vag??? Po odłączeniu przepływki autko idzie lepiej. W najbliższym czasie (może jutro) zrobię tak: -wyczyszczę przepływkę, -wyczyszczę przepustnicę, -zrobię jej adaptację i zobaczymy co wtedy będzie się działo tylko nadal nie wiem co z tym UWAGA!! przy odłączonej przepływce falują obroty i włączają się kontrolki ESP i ABS czy tak powinno się dziać???
tomato Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Falować zawsze będą a z tym świeceniem to nie mam pojęcia , Kup Bott czy jakoś tak . Jest to zmywacz do gaźników taki zielony za 14 złotych .Kilka razy dokładnie przeczyść z każdej strony . Tylko naprawdę dokładnie . I nie żadne waciki !!!
mosquitosound Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2009 mam zamiar przeczyścić pistoletem do malowania z nitro (szybko odparowuje) kilka razy z odległości 10-15cm jeżeli chodzi o ten cały czujnik. jeżeli chodzi o te sitko (jeśli takowe jest) to chyba można czyścić normalnie???? dobrze myślę
MIIKEW Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 no nie wiem czy ciśnieniem nie uszkodzisz w przepływomierzu elementu pomiarowego (cienka blaszka czy co tam jest )
mosquitosound Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2009 jak rozbiorę to obadam sprawę i wtedy zobaczymy co i jak bedzie najlepiej wyczyścić, ale czytałem że gość właśnie tak robi pryska pistoletem w odległości około 15cm. a poza tym pistolet można odpowiednio wyregulować do potrzeb. dam znać jak to wszystko poszło może porobię fotki
Buba Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 daruj sobie pistolety rozwalisz czujnik w przeplywce bo jest BARDZO delikatny
tomato Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 jak rozbiorę to obadam sprawę i wtedy zobaczymy co i jak bedzie najlepiej wyczyścić, ale czytałem że gość właśnie tak robi pryska pistoletem w odległości około 15cm. a poza tym pistolet można odpowiednio wyregulować do potrzeb. dam znać jak to wszystko poszło może porobię fotki Człowieku 14 zł preparat NIE STAĆ CIĘ ? A stać Cię na nową przepływkę ? Umiesz liczyć ? http://www.centercar.pl/product_info.php?products_id=372 https://ssl.allegro.pl/item585368855_585368855.html W sklepie jeszcze taniej
MIIKEW Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 no super i w ogóle cena miodzio ale i tak uważam że pryskanie pod ciśnieniem czymkolwiek po tym czujniku jest ZŁEM
mosquitosound Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2009 no panowie więc tak, porozbierałem wszystko dziś i wyczyściłem przepustnicę (strasznie ufajdana była), przepływomierz lecz jeszcze nie poskręcałem wszystkiego. właśnie wrzucam zdjęcia na fotosik, jak wrzucę to dam linka. Mam jeszcze jedno pytanie, znalazłem uszkodzony plastykowy element (wygięta rurka pod kolektorem ssącym) jest cała rozwalona, czy to jest odma???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się