denveco Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Witam serdeczenie. Problem polega na tym że nie mogę wrzucić żadnego biegu na pracującym silniku. A zdarzyło się to przy gwałtownym gazowaniu (czyt. paleniu gumy) nagle coś strzeliło, zrobilo sie pełno dymu i zapach spalonego sprzęgła. Wiem że sprzęgło jest wspomagane hydraulicznie i wiem też że w zbiorniczku wyrównawczym miałem bardzo niski poziom płynu hamulcowego (moja nieuwaga), przez co przy wiekszym dodawaniu gazu rośnie także podciśnienie i możliwe że zassało trochę powietrza no i poszło. Pytanie czy to to mogło być tego przyczyną?? Jeżdżąc takim samochodem np na 2 biegu albo 3, i dodając gwałtownie gazu prędkość obrotowa silnika gwałtownie rośnie natomiast prędkość samochodu nie. Czyli wnioskuje że tarcza sprzęgła się ślizga. Ale czy to jest powodem zużytego sprzęgła czy że układ wspomagania jest poprostu zapowietrzony?? No i następna sprawa to to, że jeśli ruszam już z 2 biegu puszcze całkowicie sprzęgło słychać i czuć nie tylko zapachowo że sprzęgło się ślizga a po chwili jakby tarcza nagle zetknęła się z dociskiem i samochodem gwałtownie szarpnie i jedzie. Na co obstawiacie sprzęgło czy siłownik sterujący umarł jeśli to drugie to czy idzie to samemu naprawić, czy to jest element którego się nie naprawia?? Gdzie się znajduję ten siłownik sterujący sprzęgłem jak do niego dojść żeby go sprzewdzić?? czy może pompka sprzęgła umarła?? Czy może odpowietrzenie układu rozwiązało by mój problem z wrzucaniem biegów?? Z góry dziękuje
zibizab Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Spaliles tarczę i to wszystko.Jak będziesz jeżdzil to wykonczysz docisk i kolo zamachowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się