leber00 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 juz czwartego browca zarzucam mam jeszcze kilka wiec z d*p....ia lipa ale browca
MAGIC87 Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 :gwizdanie: taa lepiej sie wyluzowac niz na trzezwo przytjac braki pukania
Piotrek98igo Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 juz czwartego browca zarzucam mam jeszcze kilka wiec z d*p....ia lipa ale browca :polew: btw DOLOT from PRINGLES :polew: :polew: http://demotywatory.pl/1031825/POTRZEBA
leber00 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 hehehehe na pewno te wąsy mu sie trzesą powyzej 2500 obrotow :polew: :polew:
Piotrek98igo Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 hehehehe na pewno te wąsy mu sie trzesą powyzej 2500 obrotow :polew: :polew: :polew: czy mnie oczy nie myla czy to dzodza auto? :kox: dzodzo sprzedal cooler z rurkami i musial jakos zalatac :polew:
MAGIC87 Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 ta to chyba jego SDI po grubych modach
Dzo-Dzo Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 heheh no smieszne heheehhe piotrek ty juz nie jezdzisz ? nie ma sprzegla czy opon ? hehehe
Piotrek98igo Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 nie mam z kim btw hamulca nie ma :gwizdanie:
Piotrek98igo Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 jeszcze nie ,ale jak hamuje ze 160 to sie boje
Piotrek98igo Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 tomasz jedynie z gorki 2km z nachyleniem 8% :polew:
Marcin_1.8T Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Witam Szukam kogoś z Częstochowy kto mógłby mi na chwile AUDI pod VAGA podpiąc bo ja kabla niemam. http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/b5_aeb_kto_zaadaptuje_przepustnice_czestochowa-t120288.0.html;new Oczywiście piwko będzie
michal_g84 Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 ja mam Vag-a, ale za bardzo to ja nie wiem jak zaadaptować przepustnicę VAG-iem, a próbowałeś odpinać klemy akumulatora na parę minut, potem załączyć furkę i pozostawić ją na biegu jałowym?
MAGIC87 Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Opublikowano 1 Marca 2010 jeszcze nie ,ale jak hamuje ze 160 to sie boje decayed osiągasz takie prędkości i chyba jeszcze wieksze... wczoraj gosc na JP musiał byc w szoku jak z prawej i lewej cos przeleciało
Piotrek98igo Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 jeszcze nie ,ale jak hamuje ze 160 to sie boje decayed osiągasz takie prędkości i chyba jeszcze wieksze... wczoraj gosc na JP musiał byc w szoku jak z prawej i lewej cos przeleciało :polew: pewnie sie przez chwile zastanowil czy to nie czasem autobahn :polew:
Marcin_1.8T Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 ja mam Vag-a, ale za bardzo to ja nie wiem jak zaadaptować przepustnicę VAG-iem, a próbowałeś odpinać klemy akumulatora na parę minut, potem załączyć furkę i pozostawić ją na biegu jałowym? No próbowalem, piszczy cały czas i nie kliknie. Dlatego pomyślalem żeby go VAGiem spróbowac. Instrukcje mam więc możnaby spróbowac.
michal_g84 Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 dzisiaj nie bardzo mam czas ale możemy się jakoś jutro zgadać po południu, zobaczymy czy jakieś błędy są, proponuje o 17 na 3 piętrze parkingu Galerii Jurajskiej, jak ktoś jeszcze ma chęć na spota to przyjeżdżać
Marcin_1.8T Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 OK jeśli dzisiaj niemożesz to jutro. Jutro ( wtorek ) godzina 17.00 na 3 piętrze parkingu GALERII. Błędy miałem chyba usuwane w sobote bo robili mi przy silniku i niezaadaptowali przepustnicy bo co odpale to za pierwszym razem gaśnie. Musze odpalic i troche gazu dawac. Jak możesz to podeślij mi na PW swój nr. kom.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się