Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kupuj one nie mają terminu ważności także się nie przeterminują :naughty:

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzięki Maciek za pomoc z tą A4-ką :hi:

Opublikowano

Dzięki Maciek za pomoc z tą A4-ką :hi:

Kupiona? Czy wyszły jakieś kwiatki? :cool1:[br]Dopisany: 17 Luty 2012, 19:05_________________________________________________dobre to będzie? :mysli:

http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-vag-kkl-obd2-obdii-usb-kb1-i2074203565.html?source=oo

Opublikowano

Dzięki Maciek za pomoc z tą A4-ką :hi:

No problem :good:

Kupiona? Czy wyszły jakieś kwiatki? :cool1:

Kilka rzeczy jest tam do roboty. Budzik poszedł do tyłu o 100-150 tyś patrząc po wnętrzu. Napędy nie stukały i nie hałasowały. Heble ok , dwumasa nie telepała. Poza kilkoma parchami i źle wklejoną przednią szybą można się było przyczepić tylko do nierównej pracy na wolnych po lekkim pałowaniu, parującej prawej lampy, betonu na przednim zderzaku i wymienianej tylnej klapy. Osobiście bym ją wziął za te pieniądze i dopracował powoli. Decyzję pozostawiam Zbyszkowi. Dostał odemnie 28 fotek i obiektywną opinię... Teraz biedny siedzi i myśli :naughty:

Opublikowano

Na wolnych falowała? :)

Opublikowano

dokładnie bujała się po obrotach ale delikatnie

Opublikowano

Może być pompa emeryt. Trzebaby było wejść w diagnozę silnika i kanał 3 lub 4 jest praca pompy, podejrzewam, że zacina się regulator początku wtrysku, czyli pompa do rozbiórki. Ale z góry zaznaczam, że jest to tylko moje podejrzenie, a nie stuprocentowa diagnoza. Trochę tych silników się naoglądałem i to może być przyczyną falowania na wolnych , szczególnie po przepałowaniu motoru. Jeśli jest to trafiona diagnoza, to trzeba rozebrać całą pompę, żeby się do regulatora dorwać, czyli raczej całość do remontu.

Opublikowano

wiesz że dla mnie jak coś pod maską klepie to musi być zepsute :naughty: Nie znam się na dieslach i dopóki sam nie kupię to tak pozostanie.

Opublikowano

No a ja jak wspomniałem trochę się tych silników naoglądałem, dlatego piszę co może być przyczyną, trzeba go przekopać vagiem, logi porobić, wtedy można cokolwiek na 100% powiedzieć, ale w większości przypadków co się spotkałem z falowaniem po pałowaniu, to regulator w pompie. Stąd moja sugestia, żeby kolega się zastanowił grubo, bo kasa jest dobra za to auto, ale koszt regeneracji pompy to ponad 2k, koszt nowej w granicach 4k, więc sprawa jest do przemyślenia.[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 00:15_________________________________________________A jeśli chodzi o tylną klapę, to na fotce już widać, że coś było z nią robione, bo coś oznaczenie 2,5 nie stoi zbyt prosto do TDI. Tak to nie powinno wyglądać...

Opublikowano

Ewentualnie kupić i zrobić swap silnika.

Opublikowano
:drunk: :drunk: :drunk:
Opublikowano

dzień dobry :hi:

Opublikowano
:hi:
Opublikowano
Na pewno nic poważnego...do domowego użytku, kasowanie inspekcji, błędów itp.

powinien wystarczyć, chociaż ja bym bardziej polecił http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2-czarny.html ja taki mam i się sprawuje całkiem dobrze. Sprawdzony sklep. Krystian też taki kupił

Opublikowano

Po głębszych przemyśleniach stwierdzam że gleba to nie jest dobry pomysł na zimę :disgust: Jadę zaraz na podnośnik posprzątać bałagan pod autem i poprostować mocowania dolnych osłon bo krzesam iskry na prostej :thumbdown:

Opublikowano

Po głębszych przemyśleniach stwierdzam że gleba to nie jest dobry pomysł na zimę :disgust: Jadę zaraz na podnośnik posprzątać bałagan pod autem i poprostować mocowania dolnych osłon bo krzesam iskry na prostej :thumbdown:

:polew: :polew:

Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest gwint. Na zimę podnosisz a na lato gleba :decayed:

Opublikowano

Jeździ ktoś z was na gwincie? :gwizdanie:

Ciekaw jestem jak wygląda jazda po Wrocławiu :mysli::decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...