szczuraz Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 kupuj one nie mają terminu ważności także się nie przeterminują
Spartan_Wroc. Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Dzięki Maciek za pomoc z tą A4-ką Kupiona? Czy wyszły jakieś kwiatki? [br]Dopisany: 17 Luty 2012, 19:05_________________________________________________dobre to będzie? http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-vag-kkl-obd2-obdii-usb-kb1-i2074203565.html?source=oo
hornet Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 dobre to będzie? http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-vag-kkl-obd2-obdii-usb-kb1-i2074203565.html?source=oo Pytanie co chcesz robić ?
szczuraz Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 Dzięki Maciek za pomoc z tą A4-ką No problem Kupiona? Czy wyszły jakieś kwiatki? Kilka rzeczy jest tam do roboty. Budzik poszedł do tyłu o 100-150 tyś patrząc po wnętrzu. Napędy nie stukały i nie hałasowały. Heble ok , dwumasa nie telepała. Poza kilkoma parchami i źle wklejoną przednią szybą można się było przyczepić tylko do nierównej pracy na wolnych po lekkim pałowaniu, parującej prawej lampy, betonu na przednim zderzaku i wymienianej tylnej klapy. Osobiście bym ją wziął za te pieniądze i dopracował powoli. Decyzję pozostawiam Zbyszkowi. Dostał odemnie 28 fotek i obiektywną opinię... Teraz biedny siedzi i myśli
szczuraz Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 dokładnie bujała się po obrotach ale delikatnie
kaju Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Może być pompa emeryt. Trzebaby było wejść w diagnozę silnika i kanał 3 lub 4 jest praca pompy, podejrzewam, że zacina się regulator początku wtrysku, czyli pompa do rozbiórki. Ale z góry zaznaczam, że jest to tylko moje podejrzenie, a nie stuprocentowa diagnoza. Trochę tych silników się naoglądałem i to może być przyczyną falowania na wolnych , szczególnie po przepałowaniu motoru. Jeśli jest to trafiona diagnoza, to trzeba rozebrać całą pompę, żeby się do regulatora dorwać, czyli raczej całość do remontu.
szczuraz Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 wiesz że dla mnie jak coś pod maską klepie to musi być zepsute Nie znam się na dieslach i dopóki sam nie kupię to tak pozostanie.
kaju Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 No a ja jak wspomniałem trochę się tych silników naoglądałem, dlatego piszę co może być przyczyną, trzeba go przekopać vagiem, logi porobić, wtedy można cokolwiek na 100% powiedzieć, ale w większości przypadków co się spotkałem z falowaniem po pałowaniu, to regulator w pompie. Stąd moja sugestia, żeby kolega się zastanowił grubo, bo kasa jest dobra za to auto, ale koszt regeneracji pompy to ponad 2k, koszt nowej w granicach 4k, więc sprawa jest do przemyślenia.[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 00:15_________________________________________________A jeśli chodzi o tylną klapę, to na fotce już widać, że coś było z nią robione, bo coś oznaczenie 2,5 nie stoi zbyt prosto do TDI. Tak to nie powinno wyglądać...
hornet Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Ewentualnie kupić i zrobić swap silnika.
Spartan_Wroc. Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 dobre to będzie? http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-vag-kkl-obd2-obdii-usb-kb1-i2074203565.html?source=oo Pytanie co chcesz robić ? Na pewno nic poważnego...do domowego użytku, kasowanie inspekcji, błędów itp.
qrczak91 Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 dobre to będzie? http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-vag-kkl-obd2-obdii-usb-kb1-i2074203565.html?source=oo Pytanie co chcesz robić ? Na pewno nic poważnego...do domowego użytku, kasowanie inspekcji, błędów itp. powinien wystarczyć, chociaż ja bym bardziej polecił http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2-czarny.html ja taki mam i się sprawuje całkiem dobrze. Sprawdzony sklep. Krystian też taki kupił
szczuraz Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 Po głębszych przemyśleniach stwierdzam że gleba to nie jest dobry pomysł na zimę Jadę zaraz na podnośnik posprzątać bałagan pod autem i poprostować mocowania dolnych osłon bo krzesam iskry na prostej
hornet Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Po głębszych przemyśleniach stwierdzam że gleba to nie jest dobry pomysł na zimę Jadę zaraz na podnośnik posprzątać bałagan pod autem i poprostować mocowania dolnych osłon bo krzesam iskry na prostej :polew: Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest gwint. Na zimę podnosisz a na lato gleba
Spartan_Wroc. Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Jeździ ktoś z was na gwincie? :gwizdanie: Ciekaw jestem jak wygląda jazda po Wrocławiu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się