Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Proszę o analizę logów - update


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Autko: A4 B5 1999 (model 2000) 1.9TDI AVG,

przebieg: 235000

logi robione wg. filmu instruktażowego na 3 biegu

Generalnie chodzi mi o ogólną analizę, uwagi. Nie jeździłem podobnym modelem i nie wiem czy auto nie jest trochę 'zamulone'.

grupa 03:

grupa3.jpg

i grupa 11:

grupa11.jpg

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Opublikowano

Na tej samej zasadzie zrob 008 dyn i nam zaprezentuj... przeplywomierz wyraznie slabnie na wysokich obrotach..

... najlepiej jakbys zrobil kpl. logów... :wink4:

Opublikowano

logi robione wg. filmu instruktażowego na 3 biegu

wg filmu - ok... ale wg regulaminu to zdecydowanie za mało...

Opublikowano

turbo wstaje od 2400 rpm !!!

Opublikowano

zostałem zmuszony aby odświeżyć wątek, ponieważ auto zachowuje się dziwnie :-( nie jestem w stanie nawet zrobić całych logów ponieważ nie dochodzi do 4000 obrotów, co zresztą widać poniżej. auto rozpędza się dużo wolniej niż przy wcześniejszych próbach, wcześniej rozpędzałem auto do 4000 w ciągu 12 sekund, teraz 20 i więcej to za mało :-( mam nadzieję że to nic poważnego... właśnie rodzina mi się powiększyła i nie mam ochoty na nieplanowane wydatki

000

000qvy.th.jpg

001_STAT

001statyczna.th.jpg

003_DYN

003dynamiczna.th.jpg

003BS

003bs.th.jpg

003_STAT

003statyczna.th.jpg

008DYN

008dynamiczna.th.jpg

011_stat

011statyczna.th.jpg

011BS

011statyczna2.th.jpg

011DYN

011dynamiczna.th.jpg

Opublikowano

szukaj nieszczelnosci w dolocie ....

Opublikowano

rano sprawdzę i dam znać

dzięki za pomoc

dodam jeszcze że po każdej próbie pojawiał się błąd:

Control Module Part Number: 038 906 012 AH

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2827

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06325

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

z tego co czytam na tym i innych forach to faktycznie może być nieszczelność któregoś przewodu

Opublikowano

no i dobrze ze sie pojawia ... :wink4:

Opublikowano

ten blad pojawia sie zarowno przy przeladowaniu jak i przy niedoladowaniu...

Opublikowano

sprawdziłem zaznaczone na obrazku węże i oba są całe (niepopękane), proszę o wskazówki co jeszcze mogę sprawdzić,

52303089.jpg

dodam tylko że po zdjęciu tych gumowych rurek i ponownym ich założeniu przez parę minut wydawało mi się że auto chodzi już dobrze (próba na parkingu), ale po wyjechaniu na trasę i sprawdzeniu na kompie niestety nie było zmian :-(

Opublikowano

masz jeszcze kawalek od turbo do IC ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...