tkt Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autko: A4 B5 1999 (model 2000) 1.9TDI AVG, przebieg: 235000 logi robione wg. filmu instruktażowego na 3 biegu Generalnie chodzi mi o ogólną analizę, uwagi. Nie jeździłem podobnym modelem i nie wiem czy auto nie jest trochę 'zamulone'. grupa 03: i grupa 11: Z góry dziękuje i pozdrawiam.
przemik Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Na tej samej zasadzie zrob 008 dyn i nam zaprezentuj... przeplywomierz wyraznie slabnie na wysokich obrotach.. ... najlepiej jakbys zrobil kpl. logów...
Darev Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 logi robione wg. filmu instruktażowego na 3 biegu wg filmu - ok... ale wg regulaminu to zdecydowanie za mało...
tkt Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2009 no cóż... jutro po pracy dorobię resztę :gwizdanie: pozdrawiam
tkt Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Opublikowano 24 Lipca 2009 zostałem zmuszony aby odświeżyć wątek, ponieważ auto zachowuje się dziwnie :-( nie jestem w stanie nawet zrobić całych logów ponieważ nie dochodzi do 4000 obrotów, co zresztą widać poniżej. auto rozpędza się dużo wolniej niż przy wcześniejszych próbach, wcześniej rozpędzałem auto do 4000 w ciągu 12 sekund, teraz 20 i więcej to za mało :-( mam nadzieję że to nic poważnego... właśnie rodzina mi się powiększyła i nie mam ochoty na nieplanowane wydatki 000 001_STAT 003_DYN 003BS 003_STAT 008DYN 011_stat 011BS 011DYN
zibizab Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 Masz dzure w dolocie,sprawdz weże od turbny aż do kolektora ssącego
tkt Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Opublikowano 24 Lipca 2009 rano sprawdzę i dam znać dzięki za pomoc dodam jeszcze że po każdej próbie pojawiał się błąd: Control Module Part Number: 038 906 012 AH Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2827 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - z tego co czytam na tym i innych forach to faktycznie może być nieszczelność któregoś przewodu
przemik Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 ten blad pojawia sie zarowno przy przeladowaniu jak i przy niedoladowaniu...
tkt Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2009 sprawdziłem zaznaczone na obrazku węże i oba są całe (niepopękane), proszę o wskazówki co jeszcze mogę sprawdzić, dodam tylko że po zdjęciu tych gumowych rurek i ponownym ich założeniu przez parę minut wydawało mi się że auto chodzi już dobrze (próba na parkingu), ale po wyjechaniu na trasę i sprawdzeniu na kompie niestety nie było zmian :-(
spanky Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 masz jeszcze kawalek od turbo do IC ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się