cesarzkl Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 prosze o analizę logów głównie przepływke i egr a4 b6 2,5tdi 180000km dynamiczne log-1 http://img4.imageshack.us/i/35670864.jpg/ log-3 http://img4.imageshack.us/i/89467989.jpg/ log-4 http://img4.imageshack.us/i/39054959.jpg/ log-8 http://img4.imageshack.us/i/17155652.jpg/ log-10 http://img4.imageshack.us/i/d10a.jpg/ log-11 http://img4.imageshack.us/i/d11k.jpg/ basic setings log-0 http://img4.imageshack.us/i/s0bs.jpg/ log-3 http://img4.imageshack.us/i/s3bs.jpg/ log-11 http://img4.imageshack.us/i/s11bs.jpg/ statyczne log-4 http://img4.imageshack.us/i/76446717.jpg/ log-13 http://img4.imageshack.us/i/s13l.jpg/ log-14 http://img4.imageshack.us/i/s14k.jpg/ log-18 http://img4.imageshack.us/i/s18iyj.jpg/ * nazywaj proszę wątki zgodnie z regulaminem forum - Łukasz
PAWEL69 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 przepływka tnie dawki w całym zakresie...kiedy wymieniany filtr powietrza? możesz spróbowac ją wyczyścic...instrukcje znajdziesz w warsztacie http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t50468.0.html;highlight=czyszczenie+przepływomierza logi dla egr nieczytelne[przynajmniej u Mnie] Pozdrawiam P.S. do poprawy statyczny kąt wtrysku... to tak na szybko..
truckmaniac Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Zrób Kolego jeszcze 004 BS. Potrzebuje do celów pogladowych
przemik Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 przepływka tnie dawki w całym zakresie...kiedy wymieniany filtr powietrza? możesz spróbowac ją wyczyścic...instrukcje znajdziesz w warsztacie http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t50468.0.html;highlight=czyszczenie+przepływomierza logi dla egr nieczytelne[przynajmniej u Mnie] Pozdrawiam P.S. do poprawy statyczny kąt wtrysku... to tak na szybko.. Ja nie widze zeby LMM przycinał dawke... na moje niewprawne oko to auto jest po tunningu i to dosc nieudolnym. Skad wiesz, ze statyczny kąt jest do regulacji skoro kolega nie zamiescil - 004 Basic Settings.
lukaszr Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Pierwsza rzecz, to wg mojego oka odczytanie 011 BS jest niemożliwe. Ja nie widze zeby LMM przycinał dawke... na moje niewprawne oko to auto jest po tunningu i to dosc nieudolnym. Mam podobne zdanie co do LMM, ale profilaktycznie sprawdziłbym filtr powietrza, a jak to będzie ok to przeczyścił LMM, bo ten pomiar mógłby być trochę większy. Jeżeli chodzi o tunning to szczerze powiedziawszy wg mnie nie ma zrobionego programu - spójrz na doładowanie - jest seryjne dla BFC. Jedynie co widzę to dziwne wartości ograniczenia dymienia na podstawie LMM czyli zadymienie (czyt. zbyt duże wartości).
PAWEL69 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 na moje niewprawne oko to auto jest po tunningu i to dosc nieudolnym. tak myślisz :mysli:a czy mógłbyś rozwinąć swoją myśl... doładowanie chyba jest seria niewprawne oko :>...nie żartuj Skad wiesz, ze statyczny kąt jest do regulacji skoro kolega nie zamiescil - 004 Basic Settings. może się myle,ale czy w 004stat.wysterowanie pompy nie powinno być w granicy 100.2 myślę że rozrząd w tym autku był robiony na tzw.farbkę lub nierobiony był wcale.... no ale kolega prosil o ocene LMM oraz EGR. Proponuje poczekać ...może do tematu dołączy Piotruś Pozdrawiam serdecznie Paweł
lukaszr Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 może się myle,ale czy w 004stat.wysterowanie pompy nie powinno być w granicy 100.2 Takie coś powinno być w 004 BS, a w statycznym jest dobrze.
przemik Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Łukasz.. Nie mowie ze ktos dołozył powietrza... grzebane bylo przy limiterze dymienia... Program to chyba zbyt duze slowo w tym przypadku Paweł Ustawienie zaplonu w V6 TDI okreslamy poprzez odczyt 004 Basic Setting - tylko i wylacznie.
Piotruś Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Piękne i zdrowe logi - według mnie . Dzień Dobry, Wszystkim Obecnym ... . 1. Kąt wtrysku - jedyna "rzecz" do poprawy, bo w BSach pokaże się wartość bliska -3* do -4* ATDC, a to - moim skromnym zdaniem - wartość zbyt późna. Optimum byłoby ok. -1,0* do -1,6* ATDC (przy pełnej temperaturze). 2. EGR zdrowy jak ryba choć manewry z zapisywaniem logów na dysku średnio mi odpowiadają ... :gwizdanie: ... . 3. Przepływomierz "nówka sztuka" i nigdy nie czyść go dotykowo (tzw. ciepły film tego nie znosi) - zawsze tylko dedykowanym płynem CRC, ongiś słusznie polecanym przez LukaszaR zresztą ... . 4. Log 008 - tutaj mam dwie opcje: - albo to jest multitronik (??) i tak ma być - albo ślizga Ci się wycieraczka pod nogami, bo w awarię akceleratora jakoś nie wierzę ... Jeżeli nie jest to multitronik możesz tego 008 powtórzyć dla spokojności ale moim zdaniem byłaby to zbędna strata czasu. Wszystkie pozostałe parametry bardzo by mi się podobały, zapewne łącznie z 001 statycznym - gdybyś go Łaskawco tylko zamieścił ... Dla mnie i tak jest OK, Dobrej Nocki życzę, Piotr
cesarzkl Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2009 mam pytanie czy log 004basic setings mogę robić czy nie bo na forum znalazłem takim zapis jak poniżej skąd mam wiedzieć czy mam pompowtryskiwacze http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html UWAGA !!! W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy grupy 004 w trybie BS !!!; ostatnie pytanie to co ile wymienia się przepływomierz powietrza ja mam 180000km i przepływomierz od początku ten sam (wymienić czy nie )
AndyN Opublikowano 15 Czerwca 2009 Opublikowano 15 Czerwca 2009 mam pytanie czy log 004basic setings mogę robić czy nie bo na forum znalazłem takim zapis jak poniżej skąd mam wiedzieć czy mam pompowtryskiwacze http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html UWAGA !!! W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy grupy 004 w trybie BS !!!; Nie masz pompowtryskiwaczy, masz pompę wtryskową Bosch VP44 ostatnie pytanie to co ile wymienia się przepływomierz powietrza ja mam 180000km i przepływomierz od początku ten sam (wymienić czy nie ) 3. Przepływomierz "nówka sztuka" i nigdy nie czyść go dotykowo (tzw. ciepły film tego nie znosi) - zawsze tylko dedykowanym płynem CRC, ongiś słusznie polecanym przez LukaszaR zresztą ... . Możesz przeczyścić przepływomierz bezdotykowo. Opis procedury jest gdzieś tutaj lub na audiklub.org
cesarzkl Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2009 a nielepiej wymienić na nowy i mieć spokuj na dłuższy czas wyżej napisali coś o przycinających się dawkach pytam się bo mogę mieć orginał od szfagra z salonu za 470zł
marewel Opublikowano 15 Czerwca 2009 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Chlopie przeplywomierz masz zdrowy.
truckmaniac Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 AndyN już Ci napisał. Nie masz PD, tylko pompę VP 44. Zamieść proszę ten 004 BS
cesarzkl Opublikowano 19 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2009 http://img37.imageshack.us/i/bs4.png/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się