ppaziuu Opublikowano 15 Czerwca 2009 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Witam od dłuższego czasu borykałem się z brakiem mocy w mojej Audi .. w końcu pojechałem na Warsztat pod Oleśnicę i tam koleś podłączył progam .. zdiagnozował .. i wywaliło że zaworek N75 jest walnięty .. w między czasie wpiął się jeszcze jakąś rurką i coś dmuchał w nią i sprawdzał .. nie wiem po co na co .. .. po wymianie zaworka autko odżyło .. .. .. ale ostatnio zauważyłem ze znow zaczyna brakowac mu mocy .. ma takie prześwity ze raz zbiera sie okej .. a czasmi (zazwyczaj juz na cieplym silniku) jest tak ze wciskasz pedal a auto sie zbiera jak by nawet turbiny nie miało .. .. czasami az czuc jak by auto wogole odmawialo posluszenstwa .. wciskasz gaz .. a on nic .. .. co moze byc przyczna w dalszym ciagu .. ? koles stwierdzil ze turbina jeszcze jest ok .. ..
Wihajster Opublikowano 15 Czerwca 2009 Opublikowano 15 Czerwca 2009 pełne logi by pomogły w diagnozie
ppaziuu Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Opublikowano 20 Lipca 2009 a co można stwierdzić poza logami .. ? jakieś sugestie przypuszczenia ?
antonio Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 poza logami można wróżyć z fusów zrób logi i wrzuć na forum
gzrybol Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 można sprawdzić EGR czy sie nie wiesza lub czy czarna puszka nie wyszła z mocowań efekt taki jak piszesz ja mu w gaz a on jak polonez, efekt podobny do walniętej przepływki.
czupaczups Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Witam. Niedawno miłaem podbny problem, raz autko szło jak oszalałe a raz muliło okropnie, mechanik wymienił mi zawór regulacji doładowania turbiny, chyba tak to się nazywa i auto odżyło, nadmienię że czasem wchodziło mi w tryb awaryjny. VAG pokazał właśnie że ten zawór był trafiony.
darekaudi4 Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 pewnie i twoj sie zepsol nowy nie znaczy dobry moze jakas podrobka ??
Al_Capone Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 ew. zapieczone kierowniczki... ale wtedy by raczej przeladowywal i wpadal w tryb serwisowy. Chyba,ze tak u ciebie jest. Musisz go "zrestartować" żeby normalnie chodził??
ppaziuu Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Witam w końcu znalazłem trochę wolnego czasu i zająłem sie moją niunią .. .. Z dwa tygodnie temu pojechałem do mechaników do Oławy i tam koleś stwierdził że turbo już jest zajechane ze nadaje sie tylko do regeneracji (100zł) zrobił logi wyskoczył błąd doładowania ciśnienia coś postukał chwile coś porobił i mówi że nie jest w stanie nic pomóc. w między czasie pojechałem również na diagnozę niedaleko Hali ludowej - ul. Biegassa kolesie stwierdzili luzy w turbinie i regeneracja. Dziś pojechałem na Wrocław do Turbo serwis na ul. Klimasa i koleś stwierdził że jest walnięta geometria! koszty - wymiana części na nowe 250 zł + montaż i demontaż drugie tyle czyli razem 500 zł .. .. następnie pojechałem do innego mechanika na ul. Legnicką koło Magnolia Park - koleś stwierdził że turbina jak najbardziej w porządeczku i odłączył przepływomierz i kazał się przejechać - odrazu poczułem znaczny przyrost mocy i dał jakiś adres do kolegi aby sprawdzić przepływomierz. wróciłem do domu do Laskowic i pojechałem do znajomego mechanika aby sprawdzić przepływomierz pod kompem. niestety nie miał czasu ale powiedział że ma jakiś na stanie i że mogę sobie założyć ten i sprawdzić czy jest poprawa .. .. i tak właśnie zrobiłem .. .. moja niunia jak by nowo narodzona dostała skrzydeł .. .. czuć moc .. turbina chodzi jak należy .. .. wszystko śmiga jak talala .. .. okazało sie że miałem walnięty jedynie przepływomierz (brakowało kawałka drucika na górze łączącego dwa styki jakieś), turbina chodzi jak należy, Tylko takie mam pytanko jeszcze: numery na przepływmoierzach trochę sie różnią : mój stary oryginalny : F 00C 2G2 027 a nowy zamontowany: F 00C 2G2 047 czy jest jakaś różnica między nimi .. .. prócz symbolu oczywiście .. .. w końcu jestem szczęśliwy z mojej OOOO .. .. Pozdrawiam
symon Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 ja mam taki sam problem ze swoim autem , i mechanicy nie moga dojsc do tego co to jest, teraz stoi w przypuszczam lepszym diesel serwisie i moze cos poradza ,jak tylko naprawia to dam znac moze bedzie pomocne
ppaziuu Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2009 bardzo łatwo sprawdzić przepływkę .. .. 4 śrubki i jest na wierzchu .. .. zobacz na nią .. .. na jednej ze stron powinna mieć taki układzik z kondensatorkiem tkim małym .. .. jak go nie ma to wymień to i zobacz jak śmiga .. .. albo też odłącz i sie przejedz
fantom89 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 bardzo łatwo sprawdzić przepływkę .. .. 4 śrubki i jest na wierzchu .. .. zobacz na nią .. .. na jednej ze stron powinna mieć taki układzik z kondensatorkiem tkim małym .. .. jak go nie ma to wymień to i zobacz jak śmiga .. .. albo też odłącz i sie przejedz No, a ja np. mam przepływkę bez tych kondensatorów to źle?
ppaziuu Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2009 z tego co ja sie przyjrzałem u siebie to mam slady nawet na plastiku odrysowanego tego jak by tam byc powinno .. .. a nie bylo .. .. po zmianie normalnie auto odzylo .. .. jak nowo narodzone .. .. !! .. przyjrzyj sie dobrze czy u Siebie masz odrysowane na plastiku w miejscu gdzie ono byc powinno ..
fantom89 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 z tego co ja sie przyjrzałem u siebie to mam slady nawet na plastiku odrysowanego tego jak by tam byc powinno .. .. a nie bylo .. .. po zmianie normalnie auto odzylo .. .. jak nowo narodzone .. .. !! .. przyjrzyj sie dobrze czy u Siebie masz odrysowane na plastiku w miejscu gdzie ono byc powinno .. No mam na plastiku wyryte, no ale w dwóch przepływomierzach nie było
ppaziuu Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2009 nie bylo .. .. a jak autko chodzilo .. ? normalnie .. . u mnie tak jak mowie po wymianie autko zyje !!
fantom89 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Chodzi dobrze, co jedynie to dymi mocno przy przyduszeniu
ppaziuu Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Opublikowano 12 Listopada 2009 no u mnie nie dymi .. .. no wiadomo diesel dymi przy mocniejszym deptaniu .. .. ale nie ma za mna czarnej sciany dymu .. .. [br]Dopisany: 23 Sierpień 2009, 21:22_________________________________________________Witam Panowie Ponownie .. .. problem powrócił .. .. autko śmigało całkiem nieźle na 3 do 120, 4 do 170 bez zająknięcia .. .. kręciło się dość szybko i mocno .. aż było czuć .. .. jednak od niedawna auto na 5 biegu przy około 120 wchodzi w tryb awaryjny .. .. gdzie mogę zrobić logi .. Wrocław i okolice .. .. czy lepiej hamownia .. .. co radzicie .. .. .. .. [br]Dopisany: 29 Październik 2009, 01:34_________________________________________________.. .. .. [br]Dopisany: 30 Październik 2009, 01:37_________________________________________________no to zobaczymy panowie co teraz .. .. właśnie jestem po wymianie całego rozrządu w autku oraz po czyszczeniu turbiny .. .. zobaczymy czy dalej bedzie wchodził w tryb awaryjny .. .. miejmy nadzieje ze problem zniknie .. ..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się