kempas Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Witam, Mam problem lub złudzenie. Po zakupie auta, zrobiłem jakieś 300 km i po tym okresie wymieniłem rozrząd + oprzęd. Po wymianie wydaje mi się że auto trochę osłabło tak od ok 70m km/h, powyżej 100 km/h to już w ogóle wolno się buja ;/ Nie wiem co może być taką przyczyną, dodam iż prędzej miałem ADP 1,6 i wydaje mi się że miał lepsze odejście od mojego AFN co raczej dziwne jest. Logi VAGiem robiłem są tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_afn_prosze_o_analize_logow-t84152.0.html;msg949137#msg949137 Próbę dynamiczną próbowałem robić lecz na odcinku ok 350m auto udało mi się rozpędzie na 3 biegu do ok 3300 obrotów czyli z tego co pamiętam ok 70 km/h czy to dobry rezultat ? być może że jest to tylko moje złudzenie. Zapłon ustawiony jest w normie (logi) bo myślałem ze może xle ustawiony po tej wymianie ale widać że jest ok W moich okolicach nie mam żądanego znajomego z podobnym silnikiem aby porównać przyspieszenie więc zwracam się z prośba do Was. pozdrawiam Tomek
karbonek Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Ja na 3 biegu przy obrotach ciut powyżej 3000 mam 100 na liczniku, na 2 moge przeciagnac do 70km/h przy obrotach ok 3600.
kempas Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2009 wstaw logi dynamiczne Właśnie z tym jest problem brak w g-dz odcinków aby prędkość rozwinąć. będę próbował wieczorkami gdzieś przelecieć.
Gość Michał Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 A wywala jakieś błędy ? Próbuj zrobić te logi
hubec Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 kempas jak to nie ma gdzie w grudziadzu jedz na srednicowke tam masz ladna prosta od strony tarpna a jak w sobote sie spotkamy to pogadamy jeszcze na temat twojego silniczka
kempas Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2009 no jedynie średnicówka ale tam stale coś bryka podrodze a tu trzeba gaz stale w desce trzymać :/
hubec Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 kempas wieczorkiem robi sie pusto tak ze mozesz sprobowac bo tylko tam i nigdzie indziej
pawelwor Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Tylko uważaj na vectrę, bo lubi się po tym odcinku kręcić I żeby nie było off, czekam na wyniki, bo chyba to samo u mnie występuje...
kempas Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2009 Ok ok postaram się to jak najszybciej zrobić
odzim Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 co wy chlopaki jak nie ma gdzie przeciez to wystarczy na 3 biegu z 500 metrów zeby miec 4200 obrotów na kazdej ulicy w nocy mozna to zrobic , włacz sobie wczesniej start i po zatrzymaniu zrobisz stop , pozniej wyedytujesz w exelu od 1500 do 4200 i tyle
karbonek Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Jak masz problem z przyśpieszeniem do do 4200rpm bedziesz jechał z 2 km... Sam to przerabiałem :gwizdanie:
odzim Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 to niech zrobi dotad dokad mu idzie , [br]Dopisany: 17 Czerwiec 2009, 23:16_________________________________________________ Jak masz problem z przyśpieszeniem do do 4200rpm bedziesz jechał z 2 km... Sam to przerabiałem :gwizdanie: ile 2 km to chyba na piatce i to za duzo :>
Gość Michał Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Jak złapie notlauf podczas logowania to będzie jechał i jechał.... .
kempas Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2009 Jak złapie notlauf podczas logowania to będzie jechał i jechał.... . co to jest notlauf ?[br]Dopisany: 18 Czerwiec 2009, 08:48_________________________________________________ Jak masz problem z przyśpieszeniem do do 4200rpm bedziesz jechał z 2 km... Sam to przerabiałem :gwizdanie: i jaką miałeś przyczynę ?
kempas Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2009 a jak go można rozpoznać w inny sposób ? Vagiem ?
odzim Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 a jak go można rozpoznać w inny sposób ? Vagiem ? jedziesz auto przyspiesza normalnie nagle jeb i muł , to bedzie notlauf =tryb awaryjny turbo przestaje sprezac powietrze i latasz na atmosferycznym heheheh, zrób kolego logi tyle ile mozesz i bedzie latwiej bo tak to nic nie bedzie dalej wiadomo tylko watek bedzie sie rozrastał
kempas Opublikowano 19 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2009 Temat rozwiązany, okazało się iz po wymianie rozrządu mc mechanik nie podłączył jednego z przewodów podciśnienia przez co turbina nie działała poprawnie. Dziękuje za odpowiedzi. pozdrawiam
hubec Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 kempas to co ty masz za mechaniora :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się