kempas Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Witam, potrzebuję wiedzy na temat koloru kabla w stacyjce od elektrozaworu, potrzeba jest aby zamontować sensorową blokadę zapłonu. pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 trochę nie wiem o jaki przewód Ci chodzi bo jeśli myślisz o elektrozaworze N109 w pompie wtryskowej to do niego idzie zasilanie ze sterownika kablem czarno-białym a nie z kostki stacyjki ale żeby ostudzić Twoje zapały to takie zabezpieczenie (odcięcie zasilania na N109) jest o d*pę rozbić gdyż na N109 wystarczy podać plus bezpośrednio z akumulatora i hula aż miło. Powiem jeszcze więcej, nawet jak na przewodzie z kostki stacyjki odetniesz zasilanie sterownika silnika to dostanie on i tak zasilanie właśnie poprzez podpięty na krótko N109 a immobiliser złodzieje obchodzą bez problemu - diesla jest trudno zabezpieczyć, jemu do odpalenia naprawdę niewiele trzeba - paliwo, dopływ powietrza, zasilanie poprzez np. N109 i sygnał z czujnika G28.
kempas Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2009 W instrukcji jak otrzymałem mam m.in napisane aby podpiąć "do przewodu sterującego elektrozaworem" Więc o jaki kabelek im chodzi ? Blokadę kupiłem o taką (może nie powinienem tego pisać lecz zabezpieczeń własnej roboty będę miał jeszcze inne więc spoko ) http://www.allegro.pl/item658916728_sensorowa_blokada_zaplonu_multiblok_atest_polski.html może to pomoże w rozpoznaniu o jaki przewód chodzi.[br]Dopisany: 16 Czerwiec 2009, 21:38_________________________________________________ nawet jak na przewodzie z kostki stacyjki odetniesz zasilanie sterownika silnika a jaki to kabelek może o niego właśnie chodzi. Zabezpieczenie i tak będzie zakładał mi elektryk ale musi właśnie wiedzieć o jaki kabelek chodzi w tej stacyjce
Sztomel Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 jeśli chodzi o zapis "do przewodu sterującego elektrozaworem" to chodzi o czarno-biały idący do N109 z ECU ale to jest taki pic na wodę z tym zabezpieczeniem, każdy kto ma pojęcie to obejdzie łącząc N109 na "krótko" z akumulatora a do pokonania tego zabezpieczenia wystarczy kawałek kabelka. Jedno mnie tylko dziwi, przecież z tym "super" zabezpieczeniem jest schemat więc co się martwisz za elektryka, on jest od tego jak d...pa od s...nia aby się znać na schematach. Chodzi o ten elektrozawór i kabelek nim sterujący :
kempas Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2009 Ok thx, będę szukał innego sposobu niż pod elektrozawór
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się