H_S_B Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Witam lokalizacja gdańsk miałem problem z zapieczonymi trzpieniami wycieraczek. Wycieraczki staneły na środku szyby i lipa. Po opuszczeniu ręcznym na dół nie ruszyły. Mechanik na Mostowej mi przeczyścił (przy okazji rozrządu itp) jednak po 5 minutach deszczowej pogody przestały działać. No to na reklamacje do niego i tak: - są ładnie wyczyszczone same wycieraczki odpięte od silnika chodzą super - silnik podpięty prawidłowo nie rusza - moze spalony - ale ale jak lekko przesunie się tą śrube na silniczku to startuje bez problemu - działa bez przerwy dopiero jak wyłączy się wycieraczki i opadną na sam dół szyby to zero reakcji, jak by zasilanie nie dochodzilo i teraz pytanie : czy można (jakiś elektryk) ustawić silniczek aby startował z innej pozycji tzn np zeby wycieraczki nie kończyły biegu w tym punkcie 0 tylko troche nad nim ?? Czy tak jak on powiedział wymiana silniczka bo może być zepsuty (elektryka).[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2009, 14:54_________________________________________________wystarczy mi odp TAK da sie przestawic zeby startowaly z innego miejsca NIE nie da sie silnik do wymiany to bede wiedzial czy szukac silnika nowego
leoncjo Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 A sprawdzaliście czy z manetki dochodzi na na kostke wycieraczek jakieś zasilanie, sygnał startu wycieraczek ??
H_S_B Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2009 tzn do silniczka w momencie jak nie ruszaja dochodzi prad ale jak by w silniku cos nie laczylo a wystarczy srube napędzającą przekręcić kawałek dalej i dziala
truckmaniac Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Spróbuj rozebrać silniczek. Może w Poz.0 nazbierało się syfu i nie ma styku
leoncjo Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Ja zapytam nieco dokładniej: czyli jak robisz ruch manetką żeby załączyć pojedyńczy cykl to w tym momencie na silniku pojawia się napięcie ?? Z tego co wiem do silnika wycieraczek dochodzi co najmnije 3 przewody... na jednym + jest cały czas po przekręceniu zapłonu, na drugim pojawia się sygnał z manetki, trzeci ..masa . Chodzi o sprawdzenie tego drugiego. Jeżeli powyższe jest O.K. to tylko coś do naprawy w silniku wycieraczek. Skłądając silnik i mechanizm wycieraczek trzeba uważać na odpowiednie ustawienie całości.
H_S_B Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Opublikowano 2 Lipca 2009 do tej pory silniczek lata bez problemu ale uzywam tylko pojedycznego cyklu. Nie włączam stałego bo boje się ze sie zatnie znowu a nie mam elektryka zeby mi sprawdził to o co leoncjo sie pyta może ktoś zna z okolić gdańska ?? ps. czy silniczek od wersji angielskiej będzie działał dobrze u mnie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się