RAFLIK A4 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Witam jak w temacie zwracam się z prośbą o sprawdzenie logów dynamicznych turbiny 011 dodam ze dziś wyczyściłem turbulum no i się na męczyłem przy tym ale mam nadzieje ze warto http://img44.imageshack.us/img44/7301/logidla011.png do porównania to tu są stare logi przed czyszczeniem turbulum http://img8.imageshack.us/gal.php?g=logidynamicznecz1.png dodam ze czyściłem według opisuy na forum opis super polecam
Wihajster Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 cos spierdzieliłeś bo jest wciąż duże przeładowanie -zle złożone lub wyczyszczone
RAFLIK A4 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2009 jestem pewien na 1000% ze jest dobrze poskładana! a wyczyszczona jest tak ze się świeci wiec nie wiem!! wiem ze mam nie takie wartosci jak maja być w grupie 000 fakt faktem nie zauważyłem żeby wszedł mi w noutlauf-a
Wihajster Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 logi są fatalne.....zrób pozostałe logi dynamiczne
Wihajster Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 a może to być czip ??? czipa niemasz
RAFLIK A4 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2009 to się ciesze !! a pod jakim względem fatalne? tylko przeładowania? ale nie powiesz ze gorsze niż poprzednie?
Wihajster Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 ale nie powiesz ze gorsze niż poprzednie? nie widze różnicy
RAFLIK A4 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2009 no oki ale nie mam już trybu awaryjnego a przed czyszczeniem miałem go za każdym razem kiedy na 3 biegu zbliżałem się do 3 tys obr!! a co może być wina przeładowania jeszcze? idzie to mniej więcej teraz określić czy dopiero ja zrobię logi 003 i 008?
Wihajster Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 no oki ale nie mam już trybu awaryjnego a przed czyszczeniem miałem go za każdym razem kiedy na 3 biegu zbliżałem się do 3 tys obr!! a co może być wina przeładowania jeszcze? idzie to mniej więcej teraz określić czy dopiero ja zrobię logi 003 i 008? jak zrobisz to na 4 biegu to tryb awaryjny będzie na 100 % :gwizdanie:
RAFLIK A4 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2009 to powiem Ci Kolego ze logi robiłem na 3 biegu no i na 4 biegu tez ale lapek mi padł wiec nie mam logów ale depnąłem na 4 biegu w dechę i nie było awaryjnego 4tyt bieg 1.5 tys obr gaz w dechę do 4.2 tys obr![br]Dopisany: 20 Czerwiec 2009, 21:18_________________________________________________do pewności jutro zrobię jeszcze raz 003 008 011 dynamiczne! wystarczy ze 011 zrobię na 3cim i 4tym biegu czy 003 i 008 tez mam zrobić na 3cim i 4tym biegu?
miko34 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 witam , widze ze to byc moze kolejny przypadek zle zlozonej turbinki a dokladnie mowiac tego pierscienia co steruje kierownicami na trzeciej stronie znajdziesz opisana moja walke z turbina wstawie tu muj cytat turbina byla calkowicie rozebrana i dokladnie wyczyszczona osobiscie to robilem tylko teraz mam watpliwosci co do tego pierscienia poruszajacego ramionami zaluzji nie wiem czy jest mozliwosc odwrotnego zamontowania tego pierscienia bo jesli tak to nie zwrucilem na to szczegolnej uwagi i moglem go na odwrotnie zalozyc kur... niech sie ktos wypowie co ma doswiadczenie w tym temacie, prosze bardzo http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1157a8cf4a451974.html Dopisany: 06 Czerwiec 2009, 12:19 i tak kolego jesli twoja turbinka wyglada tak samo jak na zalaczonym linku to warto zebys przeczytal moj watek z trzeciej str tego dzialu a widze ze wszystko na to wskazuje widze ze u ciebie n75 tez pracuje na max a mimo to niemoze zbic cisniena sprezarki wiec sa dwie opcje kierownice stoja w miejscu lub zle zamontowany pierscien
RAFLIK A4 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2009 Witam Cie kolego dziś zawiozłem żonkę do pracy nie brałem laptopa ze soba ale testowałem jeszcze raz niunie i dziś wyszło ze 3ci bieg tryb awaryjny i 4ty bieg tak że awaryjny! kolega Wihajster miał racje ze na 4 biegu będzie awaryjny ! szacun Wihajster!! patrząc na twoje zdjęcie kolego miko34 jestem pewien na 80% ze ja ten pierścień mam odwrotnie założony jak Ty! ! wiec będę to musiał sprawdzić do 100% pewności a wiec znowu czeka mnie rozbiórka turbulum no ale myślę ze będzie tym razem szybciej bo pierwszym razem trwało to około 8 godz. Ale postaram dzis zrobic reszte logów 003 i 008!
fuzzi Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Kolego Miko34, pierścień z obrazka powyżej jest prawidłowo włożony czy ma być właśnie odwrotnie?
miko34 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 witam , pierscien o ktorym mowa ma byc zamontowany tak jak jest to pokazane na obrazku nie sugeruj sie tymi strzalkami narysowalem je w celu zapytania kogos cy mozna go odwrotnie zamontowac wiec jesz cze raz pierscien ma byc zalozony identycznie jak na zdjeciu to jest prawidlowe jego polozenie mi wyjecie turba z przelozeniem pierscienia i zamontowaniem turba zajelo 3,5 godziny co prawda inne auto bo mam galaxego ale silnik i turbo identyczne
RAFLIK A4 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2009 Witam ponownie!! zrobiłem logi dynamiczne dla 011 na 4ce http://img15.imageshack.us/gal.php?g=logidla0114tybiegcz1.png oraz zrobiłem dynamiczne dla 003 http://img269.imageshack.us/content.php?page=done&l=img269/4972/logidynamicznedla003.png&via=mupload bardzo proszę o analizę i o porady co mam zrobić[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2009, 19:29_________________________________________________log 003 był robiony na 3ce
miko34 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 ok ,wiec jeszcze raz ring na zdjeciu jest PRAWIDLOWO ZAMONTOWANY ysylam jeszcze raz link do fotki z PRAWIDLOWO ZAMONTOWANYM PIERSCIENIEM juz bez tych mylacych strzalek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dcf9285dc915d4f.html
RAFLIK A4 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2009 oki jestem niemal pewien ze ja nam na odwrót zamontowany pierścień wiec w najbliższych dniach rozbiorę turbulum !! ale mam prośbę niech ktoś rzuci okiem na logi 003 będę wdzięczny co prawda notlauf ale chyba da się coś odczytać
miko34 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 jesli ci chodzi o ta grupe 003 to wpadl w tryb awaryjny a pozatym jesli nie zalatwisz sprawy z turbina to z grupa 003 czyli przeplywka daj soie spokuj ale widze ze bedzie spoko przeplywka jak zalatwisz sprawe z turbina
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się