Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dziwne zachowanie auta + logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy

Pacjentem jest :a4fan: 1,9 AFN '96r. kolegi szyszol

Objawy: potrafi szarpnąć autem podczas butowania tak jakby paliwa brakło

Błędy: - 00542 - Czujnik uniesienia igły (G80)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

- 00513 - Czujnik prędkości silnika – G28 – sygnał usterki

Poniżej logi:

Statyczne 000

000M.JPG

Stayczne 001

001M.JPG

Statyczne 003

003M.JPG

Statyczne 004

004M.JPG

Statyczne 007

007M.JPG

Statyczne 013

013M.JPG

BS 000

000BS.JPG

Dynamiczne 003

003D.JPG

Dynamiczne 004

004D.JPG

Dynamiczne 008

008D.JPG

Dynamiczne 010

010D.JPG

Dynamiczne 011 próba 1

011D.JPG

Dynamiczne 011 próba 5

011_5D.JPG

Egr jest zaślepiony.

Wg mnie to dziwnie wyglądaja wskazania gr. 4

Dawka paliwa została poniesiona do 3,8

Pozostał jeszcze kąt wtrysku do poprawy no i pewnie turbo na stół :wink4:

proszę o Wasze opinie na ten temat (szczególnie gr. 4)

Opublikowano

tak jak napisałeś kąt wtrysku do korekcji

a po za tym turbo na początku nie ładuje, może to być spowodowane wadliwym lmm, posprawdzaj wężyki podciśnieniowe czy nie masz jakiś dziur w dolotach.

Opublikowano

a po za tym turbo na początku nie ładuje, może to być spowodowane wadliwym lmm

turbo raczej nie jest uzależnione od lmm, więc jak słabo się rozpędza to może być zatkany katalizator :mysli:

Opublikowano

a po za tym turbo na początku nie ładuje, może to być spowodowane wadliwym lmm

turbo raczej nie jest uzależnione od lmm, więc jak słabo się rozpędza to może być zatkany katalizator :mysli:

i tu bym się zastanowił :naughty:

Opublikowano

...i tu bym się zastanowił :naughty:

więc jak to zrozumieć:

badanie G70 rozpoczynamy od dokonania pomiaru w próbie dynamicznej grupy 011 - pozwoli to nam ocenić, czy dynamika gazów spalinowych w silniku jest prawidłowa. ocenie poddajemy wartości poz. 2 i 3 ze wskazanej grupy. wartość z poz. 3 powinna być tożsama z wartością określoną w poz. 2 [czyli z żądaniem mapy].

jeżeli turbina generuje odpowiednie ciśnienie, to przechodzimy do pkt. 2.

w przeciwnym razie należy zbadać przyczynę zaburzenia dynamiki gazów [przyczyn może być wiele - choćby zatkany katalizator];

różnice wartości poz. 2 i 3 to wg mnie m.in. przycinające się kierownice jak i zatkany katalizator, dziurawe przewody...

Opublikowano

glowny problem lezy w ukladzie wtryskowym ... a dokladnie w wtryskiwaczu sterujacym ..

sprawdzic kabelki/wtyczki ale pewnie nie pomoze i bedzie trzeba podmienic na nowy ....

o turbo lmm i reszcie pisac nie bede bo ile mozna ... :naughty:

p.s aha czujnik predkosci tez do sprawdzenia [kabelki itp .... ]

Opublikowano

o turbo lmm i reszcie pisac nie bede bo ile mozna ...

zgadza się... tego jest multum ....................................................................

dzięki Spanky

Opublikowano

witam klubowiczów :notworthy:,dzieki uprzejmosci kolegi darew moglem wykonac te logi,:hi:,tak jak w temacie auto dziwnie sie zachowuje podczas butowania tzn. szarpie silnikiem,nie zawsze ale szarpie,wtrysk sterujacy zmieniałem jakies 6miechów temu,czyzby znowu klęknął :mysli:w najblizszym czasie kat poleci do skupu ale sprawdził bym jeszcze ten czujnik predkosci silnika co spanky pisał tylko nie wiem gdzie on jest :gwizdanie:

Opublikowano

witam klubowiczów :notworthy:,dzieki uprzejmosci kolegi darew moglem wykonac te logi,:hi:,tak jak w temacie auto dziwnie sie zachowuje podczas butowania tzn. szarpie silnikiem,nie zawsze ale szarpie,wtrysk sterujacy zmieniałem jakies 6miechów temu,czyzby znowu klęknął :mysli:w najblizszym czasie kat poleci do skupu ale sprawdził bym jeszcze ten czujnik predkosci silnika co spanky pisał tylko nie wiem gdzie on jest :gwizdanie:

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://img375.imageshack.us/img375/1820/pooenieczujnikag28zt5.jpg&imgrefurl=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php%3Ft%3D35768&usg=__7H3MrNdXFLcxVndd9rYdE_oVRyg=&h=406&w=544&sz=57&hl=pl&start=1&tbnid=vyNZ4yBMkvVVeM:&tbnh=99&tbnw=133&prev=/images%3Fq%3D%2522czujnik%2BG28%2522%26gbv%3D2%26hl%3Dpl%26sa%3DG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...