Darev Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Witam koledzy Pacjentem jest 1,9 AFN '96r. kolegi szyszol Objawy: potrafi szarpnąć autem podczas butowania tak jakby paliwa brakło Błędy: - 00542 - Czujnik uniesienia igły (G80) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent - 00513 - Czujnik prędkości silnika – G28 – sygnał usterki Poniżej logi: Statyczne 000 Stayczne 001 Statyczne 003 Statyczne 004 Statyczne 007 Statyczne 013 BS 000 Dynamiczne 003 Dynamiczne 004 Dynamiczne 008 Dynamiczne 010 Dynamiczne 011 próba 1 Dynamiczne 011 próba 5 Egr jest zaślepiony. Wg mnie to dziwnie wyglądaja wskazania gr. 4 Dawka paliwa została poniesiona do 3,8 Pozostał jeszcze kąt wtrysku do poprawy no i pewnie turbo na stół proszę o Wasze opinie na ten temat (szczególnie gr. 4)
pietrek505 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 tak jak napisałeś kąt wtrysku do korekcji a po za tym turbo na początku nie ładuje, może to być spowodowane wadliwym lmm, posprawdzaj wężyki podciśnieniowe czy nie masz jakiś dziur w dolotach.
Darev Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2009 a po za tym turbo na początku nie ładuje, może to być spowodowane wadliwym lmm turbo raczej nie jest uzależnione od lmm, więc jak słabo się rozpędza to może być zatkany katalizator
pietrek505 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 a po za tym turbo na początku nie ładuje, może to być spowodowane wadliwym lmm turbo raczej nie jest uzależnione od lmm, więc jak słabo się rozpędza to może być zatkany katalizator i tu bym się zastanowił
Darev Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2009 ...i tu bym się zastanowił więc jak to zrozumieć: badanie G70 rozpoczynamy od dokonania pomiaru w próbie dynamicznej grupy 011 - pozwoli to nam ocenić, czy dynamika gazów spalinowych w silniku jest prawidłowa. ocenie poddajemy wartości poz. 2 i 3 ze wskazanej grupy. wartość z poz. 3 powinna być tożsama z wartością określoną w poz. 2 [czyli z żądaniem mapy]. jeżeli turbina generuje odpowiednie ciśnienie, to przechodzimy do pkt. 2. w przeciwnym razie należy zbadać przyczynę zaburzenia dynamiki gazów [przyczyn może być wiele - choćby zatkany katalizator]; różnice wartości poz. 2 i 3 to wg mnie m.in. przycinające się kierownice jak i zatkany katalizator, dziurawe przewody...
spanky Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 glowny problem lezy w ukladzie wtryskowym ... a dokladnie w wtryskiwaczu sterujacym .. sprawdzic kabelki/wtyczki ale pewnie nie pomoze i bedzie trzeba podmienic na nowy .... o turbo lmm i reszcie pisac nie bede bo ile mozna ... p.s aha czujnik predkosci tez do sprawdzenia [kabelki itp .... ]
Darev Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2009 o turbo lmm i reszcie pisac nie bede bo ile mozna ... zgadza się... tego jest multum .................................................................... dzięki Spanky
szyszol Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 witam klubowiczów ,dzieki uprzejmosci kolegi darew moglem wykonac te logi,,tak jak w temacie auto dziwnie sie zachowuje podczas butowania tzn. szarpie silnikiem,nie zawsze ale szarpie,wtrysk sterujacy zmieniałem jakies 6miechów temu,czyzby znowu klęknął :mysli:w najblizszym czasie kat poleci do skupu ale sprawdził bym jeszcze ten czujnik predkosci silnika co spanky pisał tylko nie wiem gdzie on jest :gwizdanie:
spanky Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 witam klubowiczów ,dzieki uprzejmosci kolegi darew moglem wykonac te logi,,tak jak w temacie auto dziwnie sie zachowuje podczas butowania tzn. szarpie silnikiem,nie zawsze ale szarpie,wtrysk sterujacy zmieniałem jakies 6miechów temu,czyzby znowu klęknął :mysli:w najblizszym czasie kat poleci do skupu ale sprawdził bym jeszcze ten czujnik predkosci silnika co spanky pisał tylko nie wiem gdzie on jest :gwizdanie: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://img375.imageshack.us/img375/1820/pooenieczujnikag28zt5.jpg&imgrefurl=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php%3Ft%3D35768&usg=__7H3MrNdXFLcxVndd9rYdE_oVRyg=&h=406&w=544&sz=57&hl=pl&start=1&tbnid=vyNZ4yBMkvVVeM:&tbnh=99&tbnw=133&prev=/images%3Fq%3D%2522czujnik%2BG28%2522%26gbv%3D2%26hl%3Dpl%26sa%3DG
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się