czajuss Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Witam, watek moze juz byl lecz nie znalazlem rozwaizania posiadam B5 z 98r 1,6 i neka mnie problem tzw przycinaniem sie silnika podczas jazdy stalej ( +100 km/h) jak i przyspieszania wlasciwie od poczatku Wyczytalem ze trzeba wlasciwie wymienic duuuzo rzeczy lecz czy nie trafil ktos moze na jakies konkretne rozwiazanie... bylbym wdzieczny za pomoc nowemu swierzakowi dziekuje i pozdrawiam wszelkie podpowiedzi bedea mile widziane
DarekII Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Zacząłbym od najtanszego rozwiązania kable WN swiece i czyszczenie przepustnicy oraz przepływki
sylwiasty Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 A ja mam jeszcze tańszą propozycję - podpiąć vag'a i zobaczyć co się dzieje. Nawet jeśli nie będzie błędów to warto sprawdzić, jakie wartości pokazuje przepływomierz, czasy wtrysku. Jeśli jeździsz tylko na benzynie (nic nie piszesz o LPG) to warto zainteresować się filtrami - powietrza, paliwa.
czajus Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Wlasnie kupilem swiece i kable, po wymianie napisze czy cos pomoglo [br]Dopisany: 22 Czerwiec 2009, 14:32_________________________________________________A wiec swiece i kable wymienione, przy okazji przepustnica przeczyszczona ale niestety nie pomoglo przycina sie nadal przy przyspieszaniu ale odnosze wrazenie ze cos sie poprawilo... nie jest jak powinno ale ciut lepiej,wec teraz czas na filtr paliwa + filtr powietrza oby to bylo to... [br]Dopisany: 23 Czerwiec 2009, 17:17_________________________________________________Po wymianie filtra paliwa + powietrza nic sie nie zmienilo wciaz sie przycina jak przyspieszam... ale bylem u kolegi podpielismy pod vaga i pojawily sie nastepujace kody bledow: 00522 01247 00520 00523 Co z tym teraz zrobic ???
sylwiasty Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Co z tym teraz zrobic ??? Usunąć usterki. Opis błędów znajdziesz tutaj: http://www.mojtorun.pl/elektronika/index.php Czy po skasowaniu błędy pojawiły się ponownie? Bo albo masz coś namieszanego w instalacji albo uwaliły się 2 czujniki i zawór elektromagnetyczny N80. Sprawdź w okolicach kolektora ssącego, czy masz wszystkie wtyczki pozakładane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się