Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Przycina się przy przyspieszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, watek moze juz byl lecz nie znalazlem rozwaizania posiadam B5 z 98r 1,6 i neka mnie problem tzw przycinaniem sie silnika podczas jazdy stalej ( +100 km/h) jak i przyspieszania wlasciwie od poczatku :confused4: Wyczytalem ze trzeba wlasciwie wymienic duuuzo rzeczy lecz czy nie trafil ktos moze na jakies konkretne rozwiazanie... :) bylbym wdzieczny za pomoc nowemu swierzakowi :notworthy: dziekuje i pozdrawiam wszelkie podpowiedzi bedea mile widziane :tongue4:

Opublikowano

Zacząłbym od najtanszego rozwiązania kable WN swiece i czyszczenie przepustnicy oraz przepływki

Opublikowano

A ja mam jeszcze tańszą propozycję - podpiąć vag'a i zobaczyć co się dzieje. Nawet jeśli nie będzie błędów to warto sprawdzić, jakie wartości pokazuje przepływomierz, czasy wtrysku.

Jeśli jeździsz tylko na benzynie (nic nie piszesz o LPG) to warto zainteresować się filtrami - powietrza, paliwa.

Opublikowano

Wlasnie kupilem swiece i kable, po wymianie napisze czy cos pomoglo :) [br]Dopisany: 22 Czerwiec 2009, 14:32_________________________________________________A wiec swiece i kable wymienione, przy okazji przepustnica przeczyszczona ale niestety nie pomoglo przycina sie nadal przy przyspieszaniu :thumbdown: ale odnosze wrazenie ze cos sie poprawilo... nie jest jak powinno ale ciut lepiej,wec teraz czas na filtr paliwa + filtr powietrza oby to bylo to... :kox:[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2009, 17:17_________________________________________________Po wymianie filtra paliwa + powietrza nic sie nie zmienilo wciaz sie przycina jak przyspieszam... :confused4: ale bylem u kolegi podpielismy pod vaga i pojawily sie nastepujace kody bledow:

00522

01247

00520

00523

Co z tym teraz zrobic ???

Opublikowano
Co z tym teraz zrobic ???

Usunąć usterki. Opis błędów znajdziesz tutaj: http://www.mojtorun.pl/elektronika/index.php

Czy po skasowaniu błędy pojawiły się ponownie? Bo albo masz coś namieszanego w instalacji albo uwaliły się 2 czujniki i zawór elektromagnetyczny N80. Sprawdź w okolicach kolektora ssącego, czy masz wszystkie wtyczki pozakładane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...